4 ביטוחי עסק מומלצים – ומה העלויות

ביטוחים הם דבר חשוב עבור תחומים שונים, בעיקר אם יש ברשותכם עסק.

במקרים מסוימים הכיסויים של הביטוח יכולים ממש להציל לכם את העסק אם נקלע לצרה.

ישנם ביטוחים רבים וכאן נמליץ על כמה חשובים במיוחד.

על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

למה זה חשוב?

בעלי עסק בוודאי יודעים כי עלולים להיווצר נזקים לעסק בכל יום, כאלה לא צפויים שלא תלויים בכם. לדוגמא יכולה להיות פריצה במקום שתיצור נזק משמעותי וכלכלי, או שריפה, או אפילו אסון טבע לא צפוי. לעיתים יש קושי גדול לבית העסק להתגבר ולהתאושש מבחינה כלכלית וכן מבחינת ההתנהלות, כאן נכנס עניין של ביטוח עבור העסק שלכם.

 

יותר ביטוחי מהלוואה

נכון, כיום ישנה אפשרות לבקש מהבנק שלכם הלוואה לכל מקרה שלא יצוץ בין אם מדובר בבית העסק שלכם ובין אם הלוואה אישית. אך, ישנם מצבים שגם הבנקים לא ששים להביא הלוואה לבעלי עסק שנמצב בתקופה של קריסה. במידה ותעשו ביטוח עסקי תוכלו לקבל את רשת הבטחון לכך שישנה חברה שהתחייבה לתת לכם מענה וסיוע לכל מקרה שלא יבוא.

 

במה לבחור?

ישנן אופציות רבות ושונות של ביטוחים, כאלה מקיפים וכאלה של כיסויים ספציפיים. כל בעל עסק רשאי לעשות השוואה ולשים לב אם מקבל במסגרת ביטוח עסק מחיר אטרקטיבי ומותאם לעומת האחרים. יחד עם זאת, קיימים ארבעה ביטוחים שכדאי לכולכם לשקול אם ברשותכם עסק פרטי.

 

תכולת המקום

ביטוח מסוג זה מכסה מקרים ונזקים שעלולים להיות לתכולה של בית העסק, בזמן פריצה לדוגמא. בכל חברה הסכום שלו שונה, אך למשל באחת החברות הסכום הביטוחי יכול להגיע עד ל- 50,000 שקלים. ישנו ביטוח עבור הציוד האלקטרוני של המקום שגם הוא מכסה נזקים שנגרמו לציוד ולמכונות. כיסוי זה יכול להגיע עד כ- 20,000 שקלים.

 

הכיסויים הגבוהים

ישנם ביטוחים שמחירם גבוה יותר אך הם מאד משמעותיים עבור בית העסק. הראשון הוא חבות כלפי צד שלישי המכסה נזקים של רכוש או גוף שקרו לצד שלישי הקשור לבית העסק. כאן סכום הכיסוי יכול להגיע ל- 2,000,000. בנוסף יש את הביטוח של חברות מעבידים שיכול להגיע ל- 5,000,000.

 

מחיר הביטוחים

כמובן שהמחיר של הביטוחים משתנה בין כל חברה לחברה ותלוי בכיסויים שכולל כל ביטוח. ניתן לומר לדוגמא שביטוח בסיסי עבור משרד עשוי לעלות כ- 990 שקלים בשנה. במידה ומעוניינים להרחיב את הביטוח התשלום יעלה ל- 2,750 שקלים בשנה.

 

בסיכומו של דבר

ביטוח עבור העסק שלכם הוא דבר ששווה להשקיע בו לכל מקרה שיכול להגיע. הכיסויים עשויים לעזור לכם להתאושש במקרים של פריצה, אסונות טבע, מקרים הקשורים לעובדים או לגורם שלישי ועוד. כדאי לעשות ביטוחים שכוללים את המקרים הבסיסיים כמו נזקים לתכולה או לעובדים המקום. העלויות משתנות בין כל ביטוח וככל שיש יותר כיסויים מחיר הביטוח עולה.

מבנה מבוטח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהו ביטוח בניין
מהו ביטוח בניין

בעולם של היום, בו עלולות להתרחש תאונות ונזקים בלתי צפויים בכל עת, חשוב להגן על הרכוש וההשקעות שלכם. אחת הדרכים לשמור על עצמכם ועל הנכסים

קרא עוד »
כפל ביטוחים
איך נמנעים מכפל ביטוחי?

על פי נתוני משרד האוצר, מעל חצי מאוכלוסיית המבוטחים בישראל משלם על ביטוחים כפולים. חברות הביטוח מרוויחות מהעניין מיליוני שקלים. אין להם עניין ליידע את

קרא עוד »