איזה בלון גז הכי מומלץ למנגל גז?

מגוון חברות שטח ומנגלים מוכרות סוגים שונים של בלוני גז שמתאימים למנגל גז. לשאלה איזה בלון הכי מומלץ אין תשובה אחת. הבלון המומלץ תלוי בכמה משתנים. במאמר הבא נסביר על מנגל הגז, מהם סוגי החיבורים, על מה כדאי להסתכל בבחירת הבלון ומהו הדבר החשוב ביותר ביצרן של בלון גז.

 

על האש

בשאלה איזה בלון גז מומלץ עבור צלייה או בשמה העממי- על האש אין תשובה אחת. מנגל גז הפך בשנים האחרונות לפופולרי מאחר והוא נותן לנו את היתרונות של על האש אך חוסך מאיתנו את העבודה הקשה של שריפת גחלים והלכלוך הרב שנוצר כתוצאה מכך.

גריל הגז מחובר לבלון גז מה שמספק לנו הדלקה מהירה וללא מאמץ. בלון הגז מחובר למבער עוצמתי ששולח את החום אל משטח הצלייה ומשאיר אותו אחיד וחזק עבור הצלייה.

 

סוג החיבור

קיימים שני סוגי חיבור של בלון הגז- הברגה ונקירה. סוג החיבור המומלץ ביותר הוא לפי סוג השימוש שלכם. במידה ואתם מתכננים להזיז, לנתק ולחבר את הבלון לעיתים קרובות מומלץ שסתום מסוג הברגה. במידה ואתם מתכננים להשאיר את בלון הגז בגינה, מחובר למנגל עד לסיום השימוש בו מומלץ להשתמש בשסתום מסוג נקירה.

 

גודל הבלון

גודל הבלון משתנה לפי הגריל שיש לנו. לפני שנבחר את בלון הגז עלינו להסתכל על שלוש דברים- חסכון- בלון גדול יותר שיספיק ליותר זמן במחיר נמוך יותר באופן יחסי, משקל ונוחות- בלון שקל לנשיאה ונוח להעברה ממקום למקום, תדירות השימוש- במידה ואנו משתמשים הרבה מומלץ לקנות בלון גדול שלא נצטרך להחליף לעיתים קרובות.

 

איכות המוצר וחוות דעת

קיימים אתרים רבים של יצרני בלוני גז באינטרנט. חשוב לעשות חיפוש של היצרנים ולבדוק שמדובר במוצרים איכותיים וביצרן מוכר. בלוני גז הם מסוכנים לשימוש במידה והם לא עומדים בתקני הבטיחות הנחוצים ולכן עדיף לקנות מחנות מוכרת. ניתן לחפש ברשת ביקורות אודות היצרן והחברה שמוכרת ולוודא שאכן נמכר לנו בלון מיצרן בעל שם טוב, אמין ובטיחותי.

 

בטיחות

הדבר החשוב ביותר בבחירת בלון גז הוא הבטיחות. בלוני הגז בעלי מנגנונים שונים שהופכים אותם לבטיחותיים יותר בשימוש אך עדיין, הבלונים יושבים בתנאי מזג אוויר שונים במשך המון זמן, והם בעלי לחץ וחומר דליק ומסוכן. כאשר אנו בוחרים בלון גז עלינו לשים דגש על כמה דברים: חשוב לוודא שהשסתומים תקינים ומחוברים כראוי ויש לעבור על הוראות היצרן והוראות הבטיחות.

חברות ברביקיו רבות מוכרות מגוון סוגים של בלוני גז המתחברים למנגל הגז. עלינו לבחור קודם כל בחברה בעלת שם אמין ויצרן מוכר, לבדוק את סוג החיבור עבור המנגל שלנו, לבחור את הגודל האופטימלי והנוח ביותר עבורנו ולקחת מוצר בטיחותי ותקין שישמש אותנו בצורה האופטימלית.

מנגל גז

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא