במות הרמה – איך בוחרים איזה במת הרמה אתם צריכים?

לא כולם יודעים מה הן בכלל רמות הרמה, ולטובתם נסביר. מדובר אודות פתרונות איכותיים, כמו גם בטיחותיים, לשם עבודה בגובה, אשר מספקים את ההיתכנות להרמה לגובה של אנשים, כל מיני אביזרים או ציוד, לכל מיני מטרות, כמו למשל – עבור גינון, או עבור תחום הבנייה.

אנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, להתחיל לקרוא את המאמר הזה ולא לחדול עד שתגיעו לסופו, וכך תלמדו על סוגי במות ההרמה, וכן במות הרמה – איך בוחרים איזה במת הרמה אתם צריכים?

 

איזה סוגי במות הרמה יש כיום?

יש כיום כל מיני סוגים של במות הרמה. וכעת נציג אותם בפניכם, בליווי של הסבר קצר על כל אחד ואחד מהם, כדלקמן –

  • במת הרמה טלסקופית – יש לה זרוע טלסקופית, שבה הזרוע, בהתאם לצורך, נמתחת או מתקצרת, בדיוק כמו המוט של הטלסקופ. בקבוצה זאת יש במות הרמה עם זרוע טלסקופית מתקפלת, או ישרה, ובשניהם עושים שימוש לשם הרמת אנשים לגובה רב, בפרט בעוד תנאי השטח מורכבים.
  • במות הרמה מספריים – סוג שנחשב למאוד יציב, ומגיע ביחד עם משטח יציב מפלדה. שמיש עבור סידור המלאי, כגון – במחסן לוגיסטי, ואף ביצוע כל מיני פעולות תחזוקה במבנים.
  • במות הרמה נגררות – חפות מגלגלים, ניתן לשנע אותן מאזור לאזור על ידי רכב גרירה, ישימות לשם עבודות תשתית ותחזוקה, כדוגמת – לחברת תקשורת.
  • במות הרמה עם זרוע – שימושים עבור הרמה של אנשים שנושאים עמם סלי הרמה, שחוברו לזרוע שמתקפלת. זרוע זאת עשויה להגיע לכל מיני גבהים, ולשאת עמה את העובד לעבודה בגובה בצורה נינוחה ובטיחותית.

 

איך בוחרים איזה במת הרמה אתם צריכים?

כמו בכל תחום, שיש הרבה סוגים של במות הרמה זה לא ממש קל לבחור מבניהם. על מנת לייעל את אופי הבחירה שלכם, טוב תעשו באם תיוועצו עם אנשי מקצוע מומחים בענף של במות ההרמה. כדי להקל עליכם, נציג בפניכם את נקודות הבסיס, שיסייעו לכם לבחור נכונה את במת ההרמה שאתם צריכים, כדלקמן –

  • בחירה של סוג במת ההרמה לפי גובה – הסוגים השונים של במות ההרמה מגיעים לכל מיני גבהים, ולא לריק. הגובה מתאפשר על ידי כמה קריטריונים של הבמה, כמו למשל – היציבות של במת ההרמה, סוג המנוע, גודל המשטח, סוג הזרוע, או כוח המנוע, וכיוצא בזאת. בשל כך, על מנת ליהנות מעבודה בטיחותית, משמעותי שתבחרו את במת ההרמה שיכולה להגיע לגובה המבוקש שלכם.
  • בחירה של סוג במת ההרמה לפי כושר העמסה – משמעותי לבחור את במת ההרמה שמתאפיינת ביכולת מתאימה לשאת את המשקל המבוקש לשם הרמה, ולא משנה בכמה עובדים עסקינן.
  • בחירה של סוג במת ההרמה לפי איכות או סוג המנוע – סוג המנוע עשוי להיות חשמל או לחלופין דיזל, בעוד מנוע מחשמל יותר אופייני לעבודות במבנה בעל שטח מפולס או קשיח, כאשר מנוע דיזל מספק הרבה יותר כוח נסיעה בשטחים כדוגמת – כורכר או אדמה.
  • בחירה של סוג במת ההרמה לפי הגודל של השטח – לנשירה של עובד אחד עם פריטי ציוד קלילים, די בבמת הרמה צרה. ברם, לנשיאה של כמה עובדים, עם ציוד רב, צריך לעשות שימוש בסוג של במת הרמה בעלת משטח נשיאה נרחב יותר.

פלטפורמה ברמה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבודות בטון - מידע מקיף
עבודות בטון – מידע מקיף

עבודות בטון הן חלק בלתי נפרד מכל פרויקט בנייה או שיפוץ. הן כוללות יציקת בטון, עיבודו וגימורו, וכן פעולות נלוות כמו ניסור, קידוח והתקנת אביזרים.

קרא עוד »
מקלחת
כמה עולה שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוצים בכלל ושיפוץ חדר  אמבטיה בפרט, נמנים עם הפעולות שהתשלום עבורן הוא מהגבוהים ביותר. למעשה ניתן לומר שההוצאה עבור שיפוצים בבית נמנית עם ההוצאות הגבוהות

קרא עוד »