במיוחד עכשיו: כך תשפר את הציוד שלך כלוחם

לא משנה האם אתם לוחמים בצבא הסדיר או שהשתחררתם לפני זמן רב ושירות המילואים שלכם הוא בתור לוחמים, יש לא מעט ציוד שחשוב שיהיה לכם. למרות שהצבא מספק בדרך כלל את הציוד הנדרש, לא תמיד מדובר על ציוד באיכות הגבוהה ביותר, כך שלדאוג לעצמכם לציוד איכותי זה אף פעם לא מזיק. אנחנו כאן כדי להסביר לכם כיצד לשפר את ציוד הלחימה שלכם.

 

ציוד לחימה

כאשר אנחנו מדברים על ציוד לחימה, חשוב להבין שמדובר על קטגוריה שכוללת לא מעט פריטי ציוד. את כולם תוכלו למצוא באתר של stitches, אבל לפני כן, יש דבר אחד שחשוב להבין כאשר אנחנו קונים ציוד לחימה. הציוד שאותו תקבלו בצבא הוא לא תמיד הציוד הנוח ביותר, אולם אתם יכולים להיות שהוא עבר בקרה קפדנית ביחס לאיכות ולרמת ההגנה אותה הוא מספק לכם.

בקנייה של ציוד באופן פרטי אנחנו עלולים להגיע למצב שבו קנינו ציוד שמאוד נוח להשתמש בו, אולם הוא לא עובר את בדיקות התקן של הצבא. מציאות כזו היא בעייתית, כיון שזה עלול להותיר אתכם עם ציוד לחימה שלא עושה את העבודה. לאור זאת, לפני שאתם קונים ציוד באופן פרטי בדקו שמדובר על ציוד תקין שבעת הצורך גם יוכל לשמור עליכם ולא רק להיות נוח לשימוש.

אפוד צבא

מה הפריטים החשובים

כאמור, ציוד לחימה הוא תיאור למספר רב של פריטים, אולם יש לחלק את הפריטים הללו לשניים. הסוג הראשון של הציוד הוא כזה שרק בשדה הקרב אנחנו צריכים אותו. מדובר על פריטים שבאזרחות אין להם שימוש, ורק למי נשלחם יש צורך בהם. סוג שני של ציוד אלו פריטים שצריך גם בטיולים או במסעות, וכמובן שגם בשדה הקרב יש להם שימוש. אנחנו נדבר על הסוג הראשון.

 

קסדה טקטית

קסדה היא אחד משני הפריטים הכי חשובים מבחינה הגנתית. הראש הוא אחד החלקים הכי פגיעים אצל לוחם, והמטרה של הקסדה היא להגן עליו מפגיעות ורסיסים. הבעיה עם הקסדה הרגילה שאותה הצבא נותן לכל הלוחם הוא המשקל הרב שלה, מה שעלול להכביד על התנועה של הלוחם ועל הגמישות שלו. קסדה טקטית תקנית תספק לכם את אותה רמת הגנה רק תהיה יותר קלה.

 

ווסט איכותי

הפריט השני הוא כמובן ווסט. לא מעט פגיעות מתרחשות בפלג הגוף העליון, והווסט נועד להעניק הגנה על החלק הזה. ווסט איכותי הוא כזה שיש בו גם מקום לשאר הציוד שלכם, ויושב עליכם בצורה שלא מגבילה את התנועה. הווסט שתקנו יהיה כנראה קל יותר מאשר הווסט שהצבא ייתן לכם.

 

לסיכום

לא מעט לוחמים רוכשים לעצמם ציוד לחימה, כדי להנות מציוד קל ואיכותי. אם גם אתם החלטתם לא להסתפק בציוד שהצבא מעניק לכם, בדקו שהציוד שאתם קונים עומד בכל התקנים הנדרשים.

קסדת צבא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא