ברומא, התנהג כישראלי – 5 סיורים מומלצים ברומא לישראלים

הגעתם לרומא? נהדר! אתם עומדים בפניי טיול באחת מהערים ההיסטוריות והיפות ביותר בעולם. אוכל משובח, חיי לילה תוססים,  שופינג, ואין סוף אפשרויות לבילויים – רומא היא ללא ספק יעד תיירותי שמושך אליו, ובצדק, תיירים רבים.

בשל השפע הרב, תיירים רבים עשויים להתבלבל ולפספס את כל הטוב שיש לרומא להציע. תוכלו להימנע מכך אם תירשמו לסיורים מיוחדים שיעבירו לכם את החוויה הרומאית בצורה מקסימלית.

 

טיול עם מדריך מקומי ברומא

רומא לישראלים היא גן עדן אמיתי. האטרקציות המרכזיות בעיר כוללות מבנים עתיקים ומרשימים, סמטאות ציוריות, וכיכרות רומנטיות. סיור עם מדריך ישראלי מקומי, יצרה עבור המטייל הישראלי בעיר אפשרות נהדרת למיצוי מקסימלי של כל הטוב שיש לרומא להציע.

הסיורים המודרכים ברומא מועברים ע"י מדריך ישראלי מקומי, שחי ונושם את העיר, וישמח להכיר לכם את רומא מזווית אחרת. ניתן למצוא מגוון רחב של סיורים מרתקים, המתאימים לזוגות, יחידים, ומשפחות, שביקרו ברומא בעבר או מבקרים בה לראשונה.

הסיורים דורגו באתר למטייל רומא בדירוג של 5 כוכבים ומעלה, שנה אחרי שנה.

 

סיור בוותיקן

סיור במוזיאון הוותיקן אורך בין 3 ל-4 שעות. המוזיאון נחשב לאחד מהמפורסמים והעשירים ביותר בעולם, והוא מודרך ע"י מדריכה מקצועית המוסמכת באופן רשמי להדרכה בוותיקן.

ביקור במוזיאון מהווה עצירת חובה עבור כל חובב אמנות והיסטוריה באשר הוא. זוהי הזדמנות יוצאת דופן ליהנות מסיור הכולל סיפורים מרתקים על מדינת הוותיקן, יחד עם מעבר בחדרי המוזיאון החשובים, הגדושים באוסף ענק של יצירות מופת, פסלים, ועתיקות.

סיור כולל כמובן ביקור בקפלה הסיסטינית, הנחשבת לפלא אמנותי עולמי.

 

סיור ברומא הנסתרת

סיור ברומא הנסתרת לוקח אתכם אל המקומות שאינם מופיעים בספרי ההדרכה הרגילים, ומועבר באווירה קלילה ואינטימית. הסיור אורך בין 3 ל-4 שעות, והוא לוקח אתכם אל סמטאות שכונת טראסטוורה, הנחשבת לאחת השכונות היפות ביותר בעיר.

הסיור עובר גם דרך הרובע היהודי, מתחם הפורום הרומי והקוליסאום, ואל נקודות ייחודיות ומפתיעות נוספות, הנסתרות מעיניהם של אחרים.

 

סיור בהתאמה אישית

תוכלו להרכיב סיור בהתאמה אישית, האורך בין 3 ל-4 שעות. רומא היא כאמור עיר שיש לה אין סוף דברים להציע – ממוזיאונים, לאחוזות וארמונות, פארקים, ומבנים עתיקים נוספים. עבור מטיילים שמחפשים גירויים חדשים, ניתן להרכיב סיור פרטי ברומא בהדרכה אישית.

ניתן לשלב נסיעה מפנקת ברכב, ולבקר באתרים תת קרקעיים כמו כנסיית סן קלמנטה, ביקור ברובע מונטי שוקק החיים והמודרני, ביקור בשכונת הטראסטוורה הצעירה והמודרנית, ועוד.

קיימות וריאציות רבות, שונות, ומגוונות, לסיורים מיוחדים ובלתי נשכחים בעיר.

 

לסיכום

לא משנה באיזה סיור תבחרו, אל תפספסו את כל הטוב שיש לרומא להציע, ובחרו בסיור מודרך עם מדריך ישראלי מקומי.

בדרך זו, תוכלו להקיף את כל מה שאסור להחמיץ.

בעברית ברומא – חוויה נפלאה עם ילדים!

תיירים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »