בר מהסרטים – 4 סגנונות עיצוב לבר בבית

לאלו מכם שתמיד חלמו לפתוח בר ומעולם לא יצא להם, תשמחו לשמוע שקיים פתרון פשוט מאוד  לבעיה – הקמת בר ביתי! באמצעות עיצוב נכון ומיקום מתאים, תוכלו להפוך את הבית שלכם לבר שתמיד חלמתם ולארח אירועים שידברו עליהם זמן רב. בכתבה הבאה, סיכמנו עבורכם את הדברים החשובים ביותר שתצטרכו לדעת בכל הנוגע להקמת בר ביתי, וכן 4 עיצובים מומלצים לבר בכדי לקבל קצת השראה.  

 

למה לעשות בר בבית ולמי זה מתאים?

אם אתם אוהבים אלכוהול, אוהבים לארח ואוהבים את הבית שלכם – הקמת בר מפנק בביתכם הוא רעיון מעולה. תהליך ההקמה של הבר הביתי הינו פשוט במיוחד, ומתמקד בעיקר בבחירה נכונה של כסאות בר, ריהוט, ציוד לבר ודלפק.

 

מה הדברים החשובים ביותר בבר ביתי?

בטרם ניגש לבחור את העיצוב המועדף עלינו, ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לשים אליהם לב. קודם כל, עלינו לבחור את המיקום בו נקים את הבר הביתי שלנו. רצוי לבחור מקום מרווח מספיק שייתן לנו ולאורחים שלנו גישה נוחה אל הבר, וכן שיאפשר לנו להשתמש ברהיטים המועדפים והאהובים עלינו. בנוסף, מומלץ לדאוג שלבר שלנו תהיה גישה למים וחשמל, שיהפכו את חווית השימוש בבר למקצועית ומהנה הרבה יותר.

בכל הנוגע לריהוט, יש לקחת בחשבון את סוגי האלכוהול המועדפים עלינו. למשל, אם אנו אוהבים לשתות משקאות שמוגשים בטמפרטורה קרה, נרצה לאפשר התקנה של מיני בר או מקרר קטן שיעזור לנו לשמור על המשקאות שלנו צוננים. כמו כן, יש לתת חשיבות גבוהה לכיסאות הבר, כיוון שהם מה שהופך בסופו של דבר את השהייה בבר לנוחה ומפנקת.

עיצוב מודרני: אחד מסגנונות העיצוב הפופולריים ביותר כיום לברים ביתיים, הוא עיצוב מודרני וחדשני. כשאנו אומרים "עיצוב מודרני", אנו לא מתכוונים בהכרח לסגנון ספציפי, אלא למגוון רחב של סגנונות עיצוב השואבים השראה מברים חדשניים ברחבי הארץ והעולם. לרוב, ברים בסגנון מודרני כוללים אלמנטים מתכתיים, שיש שחור ומעט שימוש בעץ.

בר מעץ: בניגוד חד מהברים המודרניים, ישנם אנשים שיעדיפו לקחת את עיצוב הבר שלהם לכיוון אחר לחלוטין. ברים המבוססים על ריהוט מעץ יתאימו במיוחד להשריית אווירה חמימה וביתית בבר שלכם. כדאי לבחור כסאות ודלפקים העשויים מאותו סוג של עץ.

עיצוב יוקרתי: אם בא לכם להוציא לאורחים שלכם את העיניים, תוכלו לעצב את הבר שלכם בצורה שתשדר יוקרה ופאר. ישנם מגוון אביזרי בר וכסאות המעוצבים באופן שלא היה מבייש את הברים המפוארים ביותר בעולם, הכוללים עור, ציפוי מוזהב  ושאר נוצצים.

עיצוב קלאסי: בגדול, סגנונות עיצוב "קלאסיים" הם ההפך מסגנונות עיצוב מודרניים. בברים קלאסיים, לרוב נמצא שימוש רב בדלפקי אבן, כוורות יין ואביזרים נוספים המתאימים לברים ישנים וותיקים. כמו כן, נעדיף לרוב להשתמש בכיסאות מעץ עם ריפוד מעור או דמוי עור.

בר בבית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »