בת הזוג כועסת שאתה עובד יותר מידי? 5 מתנות שירגיעו אותה

נישואים ומערכות יחסים דורשים תשומת לב משני בני הזוג. אנחנו מצויים בעידן שקשה מאד למצוא את האיזון בין מתן תשומת לב לבן הזוג לעומת פרנסה או קידום הקריירה. במיוחד בתחילת הדרך, כשאנחנו רוצים להתקדם, הדבר דורש שהות ארוכה בעבודה ואף זמינות גם כאשר אנחנו נמצאים בבית. עם זאת, ניתן להבין מדוע בת הזוג כועסת שהקשב אליה נסוג קצת והמיקוד נוטה לעבודה. מה בכל זאת אפשר לעשות כדי לרצות אותה ולהראות לה שאנחנו נכונים לעשות הכל עבורה? מתנות!

 

לאישה שאוהבת תכשיטים

הפתרון הראשון, שהוא למעשה גם הבטוח ביותר מכיוון שמעטות הנשים שלא אוהבות תכשיטים. לא סתם רואים בסרטים שכמעט אחרי כל מריבה, גברים נוטים לקנות לנשים שלהם תכשיטים והן יוצאות מפויסות. בהקשר זה, תחשוב על הטעם של בת הזוג שלך ואיזה מהתכשיטים היא הכי היתה רוצה לקבל – עגילים, שרשראות או צמידים לנשים הן האופציות המבוקשות ביותר, ולא ניתן לטעות איתן. אם תוסיף זהב או כסף אמיתיים, צפויה שמחה מובטחת.

 

לאישה שאוהבת לישון

ימים ארוכים דורשים מנוחה ורגיעה ושמיכה כבדה עשויה להיות בדיוק הדבר שבת הזוג צריכה כדי לקבל חוויה תומכת. השמיכות הללו מספקות "לחץ מגע עמוק" מנחם ומרגיע. למעשה, ניתן לחשוב על זה כעל אותו חיבוק גדול, שכנראה חסר לבת זוגתך ממך, רק שהחיבוק הזה ניתן באמצעות שמיכה כיפית. בנוסף לשמיכה ניתן להגיד לבת הזוג שהדבר ימלא את מקומך עד שתגיע הביתה ושאתה חושב עליה כל הזמן.

 

לאישה שאוהבת אלכוהול

אם אשתך אוהבת לשתות – לבד, איתך או עם חברות, ניתן לקנות עבורה כוסות יין או וויסקי עם חריטה אישית. באופן זה, אתה יכול לתת לה מתנה עם הקדשה שמיועדת במיוחד עבורה ומעידה על כך שאתה חושב עליה כל הזמן, גם כשאתה בעבודה. את הכוס ניתן כמובן למלא עם שוקולדים ולקנות גם בקבוק יין, שמפניה או וויסקי כדי לייצר חוויה מלאה ומושקעת.

 

לאישה שאוהבת ספורט

אם בת הזוג שלך מכורה לספורט, אפשר לרכוש גיפטקארד לאחת מחנויות הספורט המוכרות ובכך לתת לה אפשרות לבחור את בגדי הספורט אותם היא הכי רוצה. כך, אתה מראה שאתה חושב עליה ואף מדרבן אותה לצאת ולעשות דברים שהיא אוהבת. בנוסף, אתה יכול להציע לבוא איתה לקניות, כך שתרגיש שאתה נוכח עבורה ולא תמיד בעבודה.

 

לאישה שאוהבת פרחים

עוד מתנה שהיא מאד טריוויאלית אבל תמיד משמחת, זה פשוט לאסוף זר פרחים בדרך חזרה מהעבודה. איך אפשר לכעוס עליך אחרי מחווה שכזו?

 

לסיכום

בסופו של דבר, כולנו רוצים קצת אהבה ולהרגיש שבן הזוג שלנו נוכח בחיי היום יום שלנו. לכן, מומלץ לעשות מאמץ ולקנות עבורה דברים אשר מעידים שאתה שם עבורה, גם אם לא פיזית, אז לפחות מנטלית.

מתנות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא