בת מצווה על הים -5 דברים שאסור לשכוח

בת מצווה, האירוע המרגש ביותר בחייה של כל ילדה בת 12. הגעה לגיל המצוות מלווה בריגוש אמיתי וברצון להצליח לבצע את האירוע בצורה המיטבית והמרשימה ביותר. ניתן לערוך בת מצוות במגוון רחב מאוד של מקומות , חוף הים הוא אחד מהם.

בת מצווה על הים היא בת מצווה עם הרבה אור, לרוב בשעות היום, מזג אויר נעים והן אחריות גדולה שמגיעה עם הבחירה בים. אז מה אתן חייבות לדעת על בת מצווה על ים? ומהם חמשת הדברים שאסור לכם לשכוח בבת מצוו מסוג זה ?

 

בת מצווה על חוף הים – אירוע מרהיב עם אחריות כבדה

חשוב להבין שבעת ביצוע בת מצווה על חוף הים, עליכן לקחת אחריות על הפעולות שיעשו בים. הים הוא לעיתים מקום מדהים אך לעיתים ובתנאי מזג אוויר מסויימים יכול להפוך למסוכן במיוחד. גודל האחריות שבאירוע מסוג זה הוא גדול יותר אך במידה ותהיו מסודרות על ההגבלות באירוע והשירותים השונים בהם תשתמשו בכדי לבטח את האירוע תוכלו להצליח ובגדול.

 

מהם 5 הדברים שאסור לכן לשכוח בהפקת בת מצווה על הים

  1. השכרת שירותי ביטחון והצלה – עקב האחריות הכבדה שיש עליכם באירוע מסוג זה מומלץ להוריד את הלחץ באמצעות השכרה של שירותי הצלה. שירותי ההצלה יאפשרו לכם להינות מהאירוע עם ראש שקט בעוד שהם יהיו אחראים על ביטחון האורחים במסיבה.  חשוב מאוד שלפחות אחד מאנשי הצוות של שירותי ההצלה והביטחון יהיה בעל הסמכה רשמית של מציל. בדקו טוב את האנשים ששומרים עליכם כיוון שחשוב לא להפקיד את חייכם וחיי אורחיכם בידי אנשים שאינם מוסמכים להצילם.
  2. אישורים – מומלץ מאוד לאסוף מהוריי הילדים שאורחים באירוע אישורים כלשהם בכתב או בהודעה שהם מאשרים לילדים לטבול במים או להגיע לבת המצווה. כך במצב הרע מכל האחריות על המתרחש באירוע לא תהיה כל כך כבדה.
  3. נוחות – חשוב לזכור לקנות בגדי לבוש ונעליים שמותאמים לחוף הים. חשוב שילדותכם ירגישו בנוח בהפקת האירוע עצמו ולכן בחירת פרטי הלבוש צריכה להתחשב המון בתנאי האירוע. במידה ויהיה ריצוף מסוג כלשהו ניתן יהיה לבחור בנעליים שמקשות יותר על ההליכה. אך אם האירוע יתקיים ממש על החול שבים נעלי עקב מסוגים שונים לא תמיד יתאימו לכלת הבת מצווה ועלולים להקשות עליה במהלך האירוע. הדבר תקף גם לגבי בחירת השמלה, שבקרקע חולית תצטרך להיות קצרה יותר בכדי שלא תתלכלך ותהרס מהחול.
  4. תנאי מזג האוויר – לפי שסוגרים תאריך לאירוע על חוף הים מומלץ מאוד לבדוק את אחוזי הלחות ומזג האוויר באותו הים ולהערך לכך, הרי אף אחד לא רוצה בת מצווה שחם בה מידי וכולם מיוזעים וסובלים.
  5. מקצועיות – מומלץ מאוד לסגור חברת הפקות שמתמחה בהפקת אירועים בים ספציפית ובכך לא להסתבך עם תנאים שונים בים שעלולים להקשות על האירוע. חשוב לשים לב למקצועיות גם בהיבט של בוק בת מצווה בחוף הים.

 

חשוב מאוד לזכור – האירוע הוא לילדתכם

בעת תכנון האירוע חשוב מאוד להקשיב ולהבין את צורכי הילדה שלכם, להבין את הרעיונות שלה ולתת לה מקום התבטאות נרחב. בהצלחה!

בת מצווה על הים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא