הכירו 5 אטרקציות שאפשר להשתתף בהן מכל מקום

הסגרים בתקופת הקורונה לימדו את העולם כולו, שהעולם הדיגיטלי כבר יכול להיות הרבה יותר ממקור מידע. במהלך השנים האחרונות אנחנו עדים להקמה, הגדלה ושיפור של שלל חוויות ואטרקציות שניתן להשתתף בהן מכל מקום בעולם, כאשר די בחיבור מהיר לאינטרנט. הנה כמה מהן:

 

תיאטרון וקולנוע

  • נכון שיש קסם מיוחד באולם קולנוע חשוך או במסך הנפתח וחושף את בימת התיאטרון, אבל יכולת השידור המודרנית מדהימה גם במכשירים ביתיים, ואין שום דבר טוב יותר מגישה נוחה למגוון עצום של סרטים או לצפייה בהצגות תיאטרון חיות.
  • ישנם אתרים שיאפשרו לכם צפייה בזמנכם החופשי, אבל לעיתים יש הקרנות של הסינמטק למשל שנקבעות לשעה ספציפית ולעתים מלוות גם בהרצאה רלוונטית.
  • גם מופעי זמר ומחול זמינים לצפייה ביתית דרך מקורות רבים.

תיאטרון וקולנוע

סדנאות

  • סדנאות עוסקות בדרך כלל ברכישת מיומנות שימושית או יצירתית. סדנאות מקוונות מאפשרות בדרך כלל צפייה במדריך וקבלת פידבק על עשייה עצמאית.
  • סדנאות בישול מקוונות הפכו לנפוצות במיוחד, והן מגיעות עם המצרכים לבישול ולינק לסדנה המצולמת.
  • סדנאות כתיבה מקוונות מאפשרות עבודה משותפת של כותבים מהארץ ומחו"ל וגם השתתפות נגישה יותר של אורחים ספרותיים בסדנה.

 

ביקור במוזיאון

כמעט כל יצירת אומנות שמוצגת במוזיאון מוכר, ניתן למצוא בעזרת מנוע חיפוש אבל החוויה האמנותית לא חייבת להסתיים כאן. מוזיאונים רבים מציעים סיורים וירטואליים בתצוגות הקבועות והמתחלפות שלהם, וכוללים גם צפייה איכותית במיוחד ביצירות וגם האזנה להדרכה, בעת הצפייה. הטכנולוגיה מאפשרת גם למי שאינו יכול להגיע אל הלובר בפריז או אל המומה בניו יורק להיחשף להתרגשות העמוקה שמעוררת יצירת אמנות יוצאת מן הכלל.

ביקור במוזיאון

הרצאות וקורסים

  • כיום ניתן ללמוד קורסים מלאים ואף לימודים אקדמיים מקיפים באופן וירטואלי, כאשר לימודים כאלה מאפשרים התקדמות בקצב אישי של כל לומד.
  • גם הרצאות אונליין וקורסים מעשירים עבור מי שמחפש עניין לשעות הפנאי, משודרים באופן מקוון, וניתן לבחור להאזין או להשתתף בהם גם באמצעות המחשב הביתי.
  • ישנו מגוון אדיר של תחומי ידע ומיומנויות שניתן לרכוש בעזרת לימוד עצמאי מלווה בהרצאות או בקורסים מקוונים.

 

להגיע לכל מקום בעולם

כאשר טכנולוגיית המציאות הווירטואלית או המציאות הרבודה יהיו כלי יומיומי, האפשרות להחליף ביקור וירטואלי בביקור ממשי תהיה מקיפה, אבל גם בינתיים יש המון מקומות שאפשר לבקר בהם בנעלי בית. החל מסיורים בארמונות עתיקים, עבור בצפייה בלייב בנופים מרהיבים או ברחובות סואנים ועד היכולת לבקר באופן אינטראקטיבי בתחנת החלל הבינלאומית – כמעט לכל מקום אפשר להגיע באמצעות המסך. סיורים אינטראקטיביים וסיורים וירטואליים אחרים מאפשרים למי שידו אינו משגת להגיע אל המקומות הללו בעצמו – להיחשף למראות ולתחושות של ביקור אמיתי.

 

לסיכום

אם אתם הורים צעירים, אם אתם חולים או מחלימים ממחלה, אם אתם מוגבלים פיזית בתנועה או סתם מעדיפים להישאר בפיג'מה, האטרקציות הווירטואליות יכולות להיות הדלת שלכם אל העולם כולו ואפילו אל החלל החיצון.

הכירו 5 אטרקציות שאפשר להשתתף בהן מכל מקום

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא