3 דברים שאסור לכם להתפשר עליהם בחתונה שלכם

חתונה היא רגע השיא בחייהם של בני זוג, אולם כדי שהיא תהיה מרגשת ויפה כמו שמתארות האגדות העתיקות, היא דורשת היערכות מוקפדת.

אז מאיפה להתחיל? רגע לפני שאתם טובעים בתוך אוקיינוס משימות שאין לו סוף, אנחנו כאן עם גלגל הצלה שיגדיר לכם את סדר העדיפויות: לפניכם פירוט של 3 הדברים עליהם אסור לכם להתפשר בחתונה שלכם.

אחרי שתדעו מהם, תוכלו להיערך בהתאם ולדעת שאתם לא מפספסים בדרך דברים חשובים.

 

ההזדמנות החד פעמית שלכם לחגוג חתונה

בניגוד למסיבת יום הולדת שנחגגת פעם בשנה, ואם הפעם היא לא היתה מוצלחת, אז לא נורא, ופעם הבאה נחגוג אותה היטב, חתונה היא מסוג האירועים אותם רוכשים בחנות החד פעמי, ולא ניתן לעשות בה שימוש חוזר, מה שאומר שאת הנעשה לא ניתן להשיב ומה שיהיה בחתונה שלכם, הוא מה שייזכר לנצח לטוב ולמוטב.

אנו יודעים שלא תרצו להיזכר ביום החתונה כשטעם החמצה מריר ממלא לכם את חלל הפה, לפיכך אספנו לכם את הדברים עליהם חשוב לתת דגש בשלב תכנון החתונה.

 

  1. חתונה במקצב הנכון

"בלי מוזיקה החיים הם טעות", כך סובר פרידריך ניטשה. אנחנו לעומת זאת משדרגים את המשפט שלו, ומוסיפים לו אספקט נוסף: חתונה בלי מוזיקה טובה הלוא היא שגיאה חמורה. שאלו את חברת קלאמוס ואת שימי אוחיון – תקליטן לחתונה אגדי בעלת וותק של 17 שנה על הכביש המוזיקלי עם עבר עשיר בניהול אלפי אירועי הצלחה מזהירים בכל חלקי הארץ. תקליטן טוב הוא א' ב' בחתונה, בעדיפות על תקליטן נאמבר וואן. חשוב לקבוע פגישה עם התקליטן ולסכם אתו על הפלייליסט הנכון עבורכם. חתונה שמחה היא ברובה פונקציה של מוזיקה, אל תתפשרו על בחירת תקליטן שווה.

 

  1. תמונה אחת שווה

יום החתונה, הגם שהתכוננו אליו חודשים, חולף תוך מספר שעות, מה שנותר ממנו זה תיעוד הסטילס והוידאו. אל תתפשרו על בחירת צלם תמונות ווידיאו מקצועי באמת, שישאיר לכם מזכרת נצח מרהיבה ויגרום לכם להתרפק על העבר בגעגועים עזים עם קורטוב גאווה על האירוע הגדול בו שיחקתם בתפקידים הראשיים.

 

  1. אולם אירועים

חברים, חתונה חוגגים פעם אחת, אל תתעצלו, סעו לבדוק אולמי וגני אירועים קרוב למקום מגוריכם. אל תסתפקו בהצצה חפוזה באתר האינטרנט של האולם, הגלריה שלהם עשויה להיות התגלמות של עיצוב פוטושופ מקצועי ותו לא. חשוב גם שתבצעו טעימות ותחליטו האם התפריט שווה את זה או לא. האורחים שלהם מגיעים מרחוק כדי לשמוח אתכם, מגיע להם ליהנות מאירוע ברמה.

 

היום הגדול שלכם בקונספט המושלם

הצלחת החתונה היא לרוב פונקציה של תכנון מוקדם נכון. חפשו את האנשים הנכונים שיהפכו את האירוע שלכם לאירוע החיים. למה שתתפשרו? מגיע לכם יותר!

רחבת ריקודים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »