6 דברים שחובה לארגן לפני טיסה לדובאי בפסח

סוף סוף דובאי אחד היעדים המרשימים והיוקרתיים בעולם נפתחה גם לישראלים, מאז שנפתחה כמה ישראליים הספיקו להנות ממנה אבל רבים עוד בדרך! מה הדברים שחובה לדעת ולארגן לקראת חופשת הפסח בה

נוכל לטוס ולהנות מחופשה אקזוטית באיחוד האמירויות.

 

דבר ראשון, האם פסח זה זמן טוב לטוס לדובאי?

טיסה לדובאי בפסח זוהי החלטה מעולה, עדיין לא חם מדי אך המים יותר נעימים וכיף לרחוץ בהם מה גם שחופשת הפסח מאפשרת טיסה לזמן ארוך יותר כשיש חופש מהעבודה או מבית הספר לילדים, האביב הוא זמן נפלא לטייל ומאפשר לכם להסתובב בחוץ ולא להיצמד למיזוג האוויר במלון.

 

טיסה בזמן קורונה

לרשימת המטלות לקראת טיסה כמו רכישת פוליסת ביטוח, ביצוע צ'ק אין אונליין והמרת כספים הצטרפו עוד כמה שאסור לשכוח!

  1. הרחבת כיסוי קורונה ברכישת ביטוח בריאות לנוסעים לחו"ל – הרחבה חשובה ביותר ואף הכרחית במדינות מסוימות.
  2. ביצוע בדיקת PCR כ72 שעות לפני הטיסה, יש להגיע לשדה התעופה עם תוצאות הבדיקה באנגלית. בדיקת קורונה נוספת תתבצע עם הנחיתה בדובאי.
  3. מילוי טופס הצהרת נוסע יוצא מישראל לפני טיסה – יש למלא את הטופס כ 24 שעות לפני הטיסה.

 

מטלות נוספות שכדאי לסמן עליהם וי בהקדם 

  1. ויזה לדובאי – היא בעצם אישור כניסה לא מסובך שניתן למלא באופן מקוון, התהליך יכול לארוך מספר ימים לכן מומלץ להגיש את הבקשה ברגע קניית הכרטיסים לדובאי ותוכלו להיות שקטים לגביי זה לקראת הטיסה, מדובר בהליך בירוקרטי בלבד.
  2. השכרת רכב – אם הנכם מתכננים לשכור רכב ולהנות מטיולים עצמאיים ברחבי העיר עליכם להוציא עותק של רשיון בינלאומי, ניתן לעשות זאת דרך אתר דואר ישראל.
  3. המרת מט"ח – המטבע המקומי הוא דירהם והוא בערך שווה לשקל אחד. את הדירהם ניתן להחליף גם בדובאי עצמה מדולרים או יורואים בשדה התעופה, מלון או בכספומטים שונים בעיר.

 

תכנון הטיול

החלק הכיף התחיל, אחריי שאתם מודעים לכל הבירוקרטיות שלפניכם תוכלו לקרוא את כל ההמלצות, לסמן מקומות שתרצו להגיע אליהם ואף ליצור תכנון לכל יום אם הזמן שלכם מוגבל. כמובן ששופינג הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה, טבילה בים, ושלא נתחיל לדמיין את הברנאצ'ים שהם חגיגה של אכול כפי יכולתך, מוזיקה והופעות. אל תשכחו שמקומות נחשבים בתקופה התיירותית דורשת הזמנה של כמה ימים ואפילו שבועות מראש לכן תוכלו להזמין מקום דרך אתרי האינטרנט ולהבטיח לכם חוויה קולינרית נהדרת.

 

מילים אחרונות לפני שאתם טסים

אנו ממליצים על לבוש הולם מחוץ לאיזורי הרחצה ומרכזי הבילוי התיירותיים בלבד, על פי טעם טוב והגיון התלבשו בצורה של תעליב את המקומיים המסורתיים יותר וכמו כן שמרו גם על הקשר הגופני הרומנטי לעצמכם. תטוסו, תעשו חיים ותחזרו עם עוד המלצות!

מגדלים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »