4 דברים שניתן לעשות על מנת לשפר את מערכת היחסים

זה לא סוד שמערכות יחסים זוגיות הן דבר מורכב ומופלא בו זמנית. אבל כדי שברוב הזמן הזוגיות תהיה מופלאה, בעיקר אחרי שחולפת לה האופוריה של תחילת הקשר, הנה כמה כלים שיעזרו לכם להעצים, לפלפל ולהתקרב אחד לשנייה.

 

דייט נייט

כל זוג שעובר את החודשים הראשונים של הקשר, בהם הכל היה ורוד, אפשר לומר אפילו מושלם, מגיע לשלב שבו יש משבר קטן. בשלב הזה, לאחר שהכייף הגדול והפרפרים בבטן התחילו להתפוגג, מתחילים לחיות את השגרה הזוגית, שמביאה איתה את הלחצים מהעבודה, את מטלות הבית, את הרצון לבלות עם עוד אנשים וכן הלאה.

כשזה קורה, חשוב לזכור איך בכל זאת להכניס את הפן הרומנטי לתוך השגרה העמוסה, כדי לשמר את הטוב שקיים במערכת היחסים. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי בילוי זמן איכותי יחד. תוכלו לקבוע לכם פעם בשבוע, או אפילו פעם בשבועיים (למי שמאוד עמוס), ערב שכולו מוקדש רק לכם, בלי הילדים ובלי חברים אחרים. זה יכול להיות יציאה למסעדה או ערב בישול בבית, יציאה לבר או סרט בקולנוע או כל מה שעולה על רוחכם.

 

חדר המיטות

כולנו שמענו על התאוריה שאומרת שככל שעוברות השנים, קיום יחסי מין במערכת היחסים יכול להפוך לדבר משעמם, אולי אפילו מעיק, או פעולה שממש צריך להקדיש לה זמן מסוים. אך למעשה, למי שכן משקיע בחדר המיטות, צפויה לו אינטימיות מקרבת שממש תורמת לשיפור יחסי המין.

אחת הדרכים המצויינות להכניס קצת פלפל לחדר המיטות, היא באמצעות שימוש בשלל אביזרי מין לאישה או לגבר. המגוון רחב, ואתם יכולים לבחור את צעצועי המין שהכי מתאימים לכם, ותאמינו לי – לא תצטערו על זה.

 

לקחת על עצמכם את מטלות הבן/בת זוג

בדרך כלל, לכל אחד יש את מטלות הבית הקבועות שלו, אבל זה לא אומר שאתם נהנים מהן. אחת הדרכים לשפר את מערכת היחסים, היא על ידי לקיחת המטלות השנואות על בן או בת זוגכם, ולעשות אותה במקומם. הם ירגישו שאתם מתאמצים בשבילם, בעוד המטלה בשבילכם היא לא כל כך נוראית.

 

כתיבה משותפת

כלי נהדר להודיה על הטוב שיש לכם ביחד, הוא כתיבה משותפת. הרבה פעמים בחיים אנחנו שוכחים להודות על הדברים הטובים שקיימים אצלינו, בבן או בת הזוג או בסביבה שלנו, וכך אנחנו לוקחים את החיים כמובן מאליו.

פעם בשבוע תשבו ביחד, תקדישו 15 דקות של זמן כתיבה משותף ובו תוכלו לכתוב את כל הדברים שאתם מודים עליהם השבוע שהיו טובים לכם בהקשר הזוגי. פתאום, מאוד בפשטות, אתם תתחילו לזכור כמה דברים טובים בני הזוג עשו עבורכם, כמו למשל ההודעה הנחמדה שנשלחה בבוקר של אתמול, או קיפול הכביסה שבעלך עשה עבורך.

 

לסיכום

מערכות יחסים ארוכות טווח, או אפילו כאלו שהתחילו לרדת במדרון החלקלק, לא צריכות להיגמר או להשאיר בתוכן כעס או טינה. בעזרת כמה כלים פשוטים כמו בילוי זמן איכות, הכנסת פלפל לחדר המיטות, כתיבה משותפת וכן הלאה, תוכלו לשפר משמעותית את מערכת היחסים.

זוג

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הלוטו
כל מה שחשוב לדעת על לוטו

הלוטו הוא משחק הימורים פופולרי, בו שחקנים בוחרים מספרים מתוך טווח מסוים, וזוכים בפרס אם המספרים שבחרו תואמים את המספרים שנבחרו בהגרלה. הלוטו מושך אליו

קרא עוד »