ד"ר לוינגר – ניתוחי עיניים קבוצת דנאל

רשת המרכזיים הרפואיים ד"ר לוינגר עיניים  מייסודו של ד"ר שמואל לוינגר ובניהולו, היא רשת מובילה בתחום תיקון הראייה ברחבי הארץ. במרכזי הרשת הממוקמים בכל הערים הגדולות זמינים ללקוחות מגוון של פתרונות לשיפור הראייה, המותאמים לכל אחד ואחת באופן אישי – החל מהתאמת משקפיים מקצועית ועד ניתוחי לייזר מתקדמים.

 

שיפור הראייה לאורך ההיסטוריה

חוש הראייה הוא החוש המרכזי ביותר בנוגע לתפיסת המציאות, ולכן לאורך ההיסטוריה חיפשו הסובלים מלקויות ראייה שיטות לשפר את ראייתם. הגילוי של עדשות זכוכית קמורות קידם מאוד את התחום, ועד היום משקפיים מודרניים הם בחירה של מיליונים בעלי לקות ראייה. בעשרות השנים האחרונות התפתח גם התחום הכירורגי, במסגרתו מתאפשר לבצע תיקוני ראייה בעדשת העין עצמה ולבטל את הצורך במכשירים לשיפור הראייה.

שיפור הראייה לאורך ההיסטוריה

פתרון ראייה מותאם אישית לכל מטופל

המטרה של רשת המרכזים הרפואיים ד"ר לוינגר עיניים מקבוצת דנאל היא לאפשר לכל מטופל את פתרון הראייה המתאים לו ביותר. מי שמעדיף להמשיך ולהשתמש במשקפי ראייה או זקוק למשקפיים מסוג אחר כמו משקפי קריאה או משקפי שמש, ימצא במרכזי ד"ר לוינגר עיניים גם רשת אופטיקה מקצועית ואחראית, בה יותאמו המשקפיים, המסגרת והעדשות למטופל. מי שמעוניין בניתוח לתיקון הראייה יוזמן לעבור מבדקים בריאותיים לבדיקת התאמתו להליך, ובהתאם לתוצאות הבדיקה יינתן גם ייעוץ מקצועי על הפתרון המתאים ביותר עבור המטופל.

 

בדיקות התאמה לניתוח תיקון ראייה

ברשת ד"ר לוינגר עיניים מקבוצת דנאל מקפידים שכל מטופל שמתעניין בתיקון ראייה באמצעים כירורגיים יעבור סדרה של בדיקות מקיפות, שבעזרתן יקבע האם הוא מתאים לניתוח כזה או האם ההמלצה המקצועית של המומחים ברשת תהיה לבחור פתרון אחר, שאינו כירורגי. ההמלצה ניתנת גם למי שאינו מתאים להליך ניתוחי בגלל לחץ תוך עיני או בגלל מבנה הקרנית או הרשתית, וגם למי שנתגלתה אצלו מחלת עיניים במהלך הבדיקות.

בדיקות התאמה לניתוח תיקון ראייה

פתרונות נוספים מבית "עיניים"

לא רק מי שמתאים לניתוח לייזר לתיקון הראייה יכול לשפר את ראייתו בעזרת צוות מרכזי ד"ר לוינגר עיניים. במרכזים מוענקים גם ייעוץ וגם מגוון של טיפולים למחלות עיניים ולקויות נוספות. בין המצבים שלהם ניתן פתרון טיפולי במרכזים ניתן למצוא עין עצלה, קרטוקונוס והפרדות רשתית. בנוסף, ניתן לטפל במרפאות הרשת גם בהסרת נגעי עור מאזור העיניים וכן ניתוחים מסוגים שונים בעפעפיים. במקום ניתן טיפול בהזרקה גם לניוון מקולרי, גם במקרים של בצקת במרכז הראייה וגם במקרים שבהם מחלת הסוכרת גרמה לפגיעה ברשתית.

 

יתרונות של הבחירה ברשת ד"ר לוינגר עיניים

  • כל צוות העובדים ברשת מקצועי, מורשה, מיומן ומנוסה.
  • במרכזי הרשת משתמשים בטכנולוגיות ובמכשור המתקדמים ביותר.
  • סניפים ומרפאות של הרשת פרושים ברחבי הארץ.
  • ניתן ליווי וייעוץ של צוות רפואי מיומן לאורך כל התהליך.

 

לסיכום

מתמודדים עם לקויות ראייה שמעוניינים לטפל בהן באופן מקצועי ואחראי,  ימצאו במרכזי רשת ד"ר לוינגר עיניים את הפתרון המתאים ביותר, על פי הבחירות, הצרכים והמגבלות של כל אחד ואחת.

דר לוינגר - ניתוחי עיניים קבוצת דנאל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לידה שקטה והשלכותיה
לידה שקטה והשלכותיה

הלידה השקטה, המכונה גם הפלה טבעית לאחר השבוע ה-20 להריון, היא אירוע טראומטי הפוגע קשות בהורים ובמשפחה. היא מלווה בתחושות עמוקות של צער, אובדן, אשמה,

קרא עוד »
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »