האם אילוף בפנסיון הוא תחליף של אילוף רגיל של הכלב

כלב הוא חיה נפלאה ואינטליגנטית. ביכולתו להגיע לרמות משמעת גבוהות ואף לנקוט ביוזמה עצמאית, כאשר הוא מאולף.

כלב שאינו מאולף, יראה לנו כטיפש למדי.

מכיוון שכך, בעלי הכלבים מוכנים להשקיע משאבי זמן וכסף באילוף הכלב שלהם, שכן האילוף הופך את הכלב ליצור תבוני הרבה יותר, מה שמשפר את איכות

חייו של הכלב, ושל בעליו.

 

היכן תאלפו את הכלב שלכם

רבים מנסים לאלף את הכלב שלהם בעצמם. בין אם בעזרת סרטונים באינטרנט, קריאת ספרים ומדריכים או היוועצות עם מומחים, בעלי הכלבים סבורים כי ביכולתם להגיע לתוצאות אילוף מספקות. עבור יחידי סגולה, זה אכן המצב. ביכולתם לאלף את הכלב שלהם באופן עצמאי במידה מעולה. אולם עבור רוב האנשים, זהו לא המצב. האילוף דורש ידע והבנה שאין לבעלי הכלבים הפרטיים.

 

אילוף בפנסיון

אם כן, מה יעשו בעלי כלבים שאין להם את הידע המקצועי או לחלופין את הזמן והאנרגיות הדרושות לשם אילוף הכלב שלהם? התשובה לכך הינה פשוטה למדי. ביכולתם לשלוח את הכלב שלהם למוסד אילוף כלבים בפנסיון. בפנסיון, הכלב שלכם יעבור אילוף מקצועי ואיכותי שיניב תוצאות מעולות לכל החיים. הכלב יחזור לביתכם מחונך יותר, ממושמע יותר ואינטליגנט יותר וההנאה שלכם ממנו והאבה שלכם כלפיו תתעצם.

תוכלו לבחור גם באילוף בעזרת מאלף מקצועי, באופן פרטני או בקבוצת אילוף. אולם אילוף זה אף הוא לא משיג תוצאות מיטביות, ודורש השקעה רבה מצידכם למשך כל תקופת האילוף, בין שיעור לשיעור עם מאמן הקבוצה.

 

מה כלול בפנסיון

פנסיון לכלבים מוכר לנו בעיקר כבית מלון לכלבים, בו נשאיר את הכלב שלנו כאשר אנו עוזבים את הבית לכמה ימים. במקום שהכלב יוותר לבדו בבית, הוא ישהה בפנסיון בחברת כלבים אחרים שם יקבל טיפול מסור ונאמן וכן יזכה לחברה נעימה.

כל אלו כלולים גם בפנסיון האילוף. הכלב שלכם יקבל מזון מעולה במהלך האילוף בפנסיון, יחס חם ואוהב ושהיה בקרב כלבים רבים אחרים. כמובן שכלבים תוקפנים ישולבו בקבוצה באופן מבוקר, לבל יפגעו בכלבים האחרים. הודות לכך, הכלב יעבור את תקופת האילוף בכיף ובהנאה, עם געגועים הביתה, אך בשמחה גדולה.

האילוף עצמו אורך כחודש ימים, בו יעברו הכלבים אימונים מקצועיים מידי יום. המאלף המקצועי יעביר את הכלבים שיעורי אילוף רבים, והמאמנים יאמנו את הכלבים בשאר היום. בתום התקופה, הכלב יוכל לחזור הביתה כשהוא מחונך ומאולף לחלוטין.

כדי לשמור על תוצאות האילוף לאחר החזרה הביתה, חשוב שתגיעו למספר שיעורי אילוף ותחוו אותם יחד עם הכלבים שלכם. לאחר החזרה הביתה, תדעו על מה לעבוד עם הכלב שלכם ויחד אתו תשמרו את ההישגים שהושגו בפנסיון.

 

האם הפנסיון הוא תחליף לאימון הביתי?

לאור כל האמור, פנסיון הוא תחליף להליך האילוף הרגיל. עם זאת, גם לאחריו נדרשים תרגולים ביתיים לשמירה על תוצאות האילוף. לפיכך, הפנסיון מהווה תחליף לעיקר האימון הביתי, אך לא לכולו.

 

לסיכום

פנסיון אילוף הוא פתרון מצוין לאילוף הכלב שלכם. לאחר אילוף של כחודש ימים, הכלב ישוב לביתכם מאולף כדבעי ואתם רק תצטרכו לתרגל אתו את השיעורים שנלמדו בפנסיון, לשם שמירה על תוצאות האילוף.

כלב תוקף

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »