האם אנו יכולים לשלוט בהוצאות הדלק שלנו?

לפי נתונים סטטיסטיים, במדינת ישראל יש כ- 3.5 מיליון רכבים שנוסעים בכבישי מדינתנו הקטנה, כאשר רוב רובם אלו רכבים פרטיים. הרכב הוא מצרך חיוני בחיינו, וכל עוד אתם לא מתניידים לחלוטין בתחבורה הציבורית – לא תוכלו להימנע מהוצאות עבור תדלוק הרכב. עם זאת, ישנן מספר דרכים יעילות לשלוט בצריכת הדלק שלנו, ומכאן גם בהוצאות שאנו מוציאים עבור תדלוק. כיצד ניתן לעשות זאת?

 

כיצד ניתן לשלוט בהוצאות הדלק שלנו?

הדרך היעילה ביותר להימנע כמעט לחלוטין מהוצאות בגין תדלוק היא להשתמש באופן כמעט בלעדי בתחבורה הציבורית. עם זאת, במקומות רבים התלות בתחבורה הציבורית לא מתאפשרת, עקב פערי נגישות וזמינות. עד שיהיה ניתן להסתמך כמעט לחלוטין על תחבורה ציבורית, הכנו רשימה קצרה של פתרונות יעילים לצמצום צריכת הדלק שלכם.

 

רכישת מכונית חסכונית בדלק

את החיסכון בדלק ניתן להתחיל כבר ממעמד רכישת הרכב. ככל שתבחרו ברכב גדול ומאסיבי יותר, ובעל נפח מנוע גדול יותר, כך תצטרכו לשלם יותר עבור דלק כל זמן שבו אתם משתמשים ברכב. אי לכך, פתרון טוב לצמצום צריכת הדלק הוא רכישה של מכונית חסכונית בדלק – אם תוכלו להסתפק במכונית קטנה יותר ובעלת נפח מנוע קטן יותר, תוכלו לחסוך במצטבר אלפי שקלים בגין תדלוק!

 

תדלוק ללא עמלת לילה

אמנם אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך ישנן תחנות דלק שפועלות במשך 24 שעות ביממה אשר מעלות את מחירי הדלוק בשירות המלא בשעות הלילה. המידע אודות עמלת התדלוק הלילית אמור להופיע על גבי שלט בולט בכניסה לתחנת הדלק, אך סביר להניח שרבים מאיתנו כלל אינם מסתכלים בשלט זה, אלא נכנסים ישירות לתחנה. בפעם הבאה שאתם מגיעים לתחנת דלק, בחנו את השלט ובדקו האם ישנה עמלת לילה באותה תחנה!

 

השוואת מחירים בין תחנות הדלק השונות

המחשבה האוטומטית של רבים מאיתנו היא שאין כל הבדל במחירי הדלק בין תחנות הדלק השונות, הרי הן כולן מוכרות בדיוק את אותו המוצר. עם זאת, לעיתים אכן ישנם הבדלים במחירי הדלק בין תחנות הדלק השונות. לפני התדלוק הבא שלכם, מומלץ לבצע סקר שוק קטן אודות תחנות הדלק באזור המגורים שלכם, כך שתוכלו להגיע אל תחנת הדלק שבה תשלמו את הסכום הקטן ביותר.

 

תדלוק עצמי

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לצמצם בהוצאות צריכת הדלק שלכם היא לבצע תדלוק עצמי – שכן תדלוק שמתבצע באמצעות המתדלקים שעובדים בתחנת הדלק יעלה יותר. אנשים רבים נרתעים מהשימוש העצמי במשאבת הדלק ומראש מוותרים על האפשרות לעשות זאת, אך התדלוק בשירות העצמי יוכל לחסוך לכם סכומי כסף גבוהים באופן מצטבר. אם אתם עדיין לא יודעים כיצד לדלק בכוחות עצמכם, זה הזמן לבדוק באינטרנט כיצד עושים זאת – מדובר על פעולה פשוטה וחסכונית!

 

תדלוק מכונית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »