האם גריל גז עדיף על מנגל פחמים?

אחד האלמנטים היותר מזוהים בחברה הישראלית זה מנהג ה- "על האש" המוכר שכולנו אוהבים לעשות, במיוחד בחגים. שימו לב שבהרבה מאוד קליפים של שירים שונים מז'אנרים מגוונים, רוק, ים תיכוני ועוד, מופעים חלקי תמונות של אנשים מנפנפים בפארקים הציבוריים, כי אין מה לעשות כולנו אוהבים בשר "על האש". יש אנשים שיכולים להרשות לעצמם לנפנף במרפסת שלהם או בגינה שלהם מבלי לחפש סיבה למסיבה. 

 

אין תשובה אחת, כי בסוף לכל אחד יש את השיקולים שלו

נתחיל קודם בידוע ומוכר על כולם הלוא הוא מנגל פחמים האלמותי שמלווה אותנו מאז ומתמיד ומשרת את המטרה כראוי. הוא שימושי מאוד לפיקניקים בחוץ עם המשפחה החברים והאמת שהיום אין פארק מנגלים שלא מכבד את עצמו ששם עמדות ייעודיות למיקום נוח ויעיל וגם עמדות לזריקת הגחלים החמים.

עם זאת, כאשר עושים מפגש בבית, במרפסת, בגינה או גג הבית ומשתמשים בו, העניין הופך להיות פחות נוח, מעט מלכלך אבל אפשרי בהחלט. לעומת זאת יש את עמדת גריל גז שתפס תאוצה בקרב הרבה מאוד ישראלים שיכולים למקם אותו בביתם. מדובר כמובן במוצר שנותן את מלוא אפקט העל האש שכולנו מחפשים, הן מחינת הריח והן מבחינת הטעם הנהדר של המנות שמכינים בו.

הוא קיים בכל מיני רמות גימור, גדלים שונים, כבילט-אין ועוד. בניגוד למנגלים הוותיקים אין את הצורך ברכישת פחמים ואין את זמן ההמתנה עד שהגחלים נדלקים, אלא בלחיצת כפתור פשוטה הוא נדלק ומיד ניתן להכין את כל המנות שרוצים להכין, בשר דגים וירקות.

גריל טוב יותר מאשר ברביקיו פחמים

על טעם ועל ריח, לא ניתן להתווכח

ישנם חובבי בשר רבים שיגידו שאין כמו הטעם של הפחמים שנותנים מאין ארומה ייחודית שאין לשאר המוצרים המקבילים ולכן הם לא יוותרו על כך. לעומת זאת, יותר ויותר אנשים דווקא החליטו הלעבור לאלטרנטיבות האחרות משום שהם פחות מזהמות, פחות מלכלכות ובואו נודה על האמת, כמה פעמים יצא לכם להגיע לפיקניק שהיה חסר בו עוד גחלים או מדליק פחמים או נפנף… מלא פעמים. למי שיש את האפשרות לבחור מבין שניהם, כמובן יעדיף לרכוש גריל גז אשר יתאים מבחינת גודל המקום הייעודי לו.

 

לסיכום – אין חכם כבעל ניסיון

אם הנכם עומדים בפני הדילמה מה הכי כדאי לרכוש ויש לכם את המקום והיכולת לבחור, הכי מומלץ זה להתייעץ עם איש מקצוע שמבין שיכול בהחלט לתת את הטיפים שלו ואת דעתו לאחר שלקח בחשבון את כל השיקולים הרלוונטיים, מקום מוגדר שאיננו מסכן את הבית ולא חלילה את יושבי הבית, גודל המוצר, האם קטן או גדול, האם קומה אחת או שתי קומות, או אולי אפילו משולב עם מעשנה? כל זה יילקח בחשבון לאחר אפיון דרישת הלקוח.

גריל טוב יותר מאשר ברביקיו פחמים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא