האם הדפסה בכמות גדולה על חולצות מוזילה את עלות ההדפסה?

התנדבנו להיות אחראיים להדפסה של חולצות לעובדי החברה שלנו לא מזמן. המצב גרם לנו להבין כי עלינו להתמודד עם תקציב מסוים שהוצג בפנינו מראש ולבחור בחולצות איכותיות ביותר. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק אם הדפסה בכמות גדולה של חולצות מוזילה את עלויות ההדפסה. שכן, היה לנו חשוב לבצע רכישה גדולה במחיר משתלם. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את המסקנות שעמן חזרנו.

 

התשובה היא כן – במרבית המקרים, הדפסה בכמות גדולה תוזיל את העלות

שוחחנו עם בתי עסק רבים שמבצעים הדפסות על חולצות בכמויות גדולות (שכן, יש לנו חברה גדולה שמונה מעל ל – 100 עובדים). גילינו שלא כל מקום מציע הנחה משמעותית. יש מי שיציעו לכם הנחה רק בגלל שביקשתם, בעוד מקומות אחרים יציגו בפניכם בריש גלי את המבצעים הקבועים שלהם עבור מי שמתכננים לבצע רכישה גדולה. בחרנו להציג בפניכם את החבילות המשתלמות ביותר שנחשפנו אליהן, כדי שתוכלו לדעת מה הוא טווח המחירים הטוב ביותר.

הדפסה על חולצות

תכירו את 3 החבילות הבסיסיות שיאפשרו לכם לשלם מחיר נמוך

הבירור שערכנו העלה כי ישנן 3 חבילות הדפסה על חולצות בכמות גדולה שיאפשרו לכם לשלם מחיר טוב. הנה פירוט אודותיהן:

  1. רכישה של מעל ל – 30 חולצות תעלה לכם בין 17 ₪ ל – 25 ₪ לחולצה
  2. רכישה של מעל ל – 50 חולצות תעלה לכם בין 16 ₪ ל – 22 ₪ לחולצה
  3. רכישה של מעל ל – 100 חולצות תעלה לכם בין 15 ₪ ל – 20 ₪ בלבד לחולצה

 

תכירו את 2 החבילות המוגדלות שיאפשרו לכם לשלם מחיר משתלם עוד יותר

אם אתם מתכננים להזמין מעל ל – 500 חולצות, כדאי שתדעו שיש לא מעט בעלי עסקים שיאפשרו לכם לשלם בין 12 ₪ ל – 17 ₪ לחולצה! מדובר במחיר בדיחה עבור מי שערכו סקר שוק מעמיק (כמונו למשל). נציין כי הוצע לנו גם לקבל הנחה משמעותית על רכישה של 1000 חולצות, אך לא בחרנו בה מכיוון שאיננו זקוקים לכמות כזו. מי שמתכננים להזמין כמות כזו של חולצות, צפוי לשלם בין 10 ₪ ל – 15 ₪ ליחידה.

הדפסה על חולצות

טיפ חשוב טרם הרכישה – תבדקו את האיכות

קוראים יקרים, אנחנו כאן כדי לציין בפניכם שחשוב מאוד שתבדקו את האיכות. אל תתנו למחירים לסנוור אתכם. אם קיבלתם הצעת מחיר נמוכה יותר מזו שהוצגה בפניכם כאן, עליכם לוודא את איכות הבד ואיכות ההדפסה. שכן, מי שמציע מחירים נמוכים מאוד עשוי לספק לכם חולצות באיכות ירודה.

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את התמונה המלאה בכל הנוגע לעלויות של הדפסה על חולצות בכמות גדולה. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שאתם יודעים שבמרבית המקרים, תקבלו מחיר מוזל ומשתלם על הזמנה גדולה.

הדפסה על חולצות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא