האם יועץ נדל"ן יכול לסייע בבחירת נדל"ן להשקעה?

אם אתם שואלים האם יועץ נדל"ן יכול לסייע בבחירת נדל"ן להשקעה, הרי שזהו אחד מההיבטים הכי חשובים בתפקיד של אותו יועץ. מעבר לכך שתפקידו לייעץ באפיקי נדל"ן שונים, יועץ הנדלן גם מוסמך לסייע בהיבטים פיננסיים אחרים של רכישת נכס למגורים או להשקעה. 

רגע לפני שאתם חותמים על חוזה התקשרות מול יועץ המשכנתא שלכם, האם שקלתם לקבל גם ייעוץ נדל"ן? באופן כללי, יועץ נדל"ן יכול לעזור לכם להשיג את היעדים הפיננסיים שלכם על ידי נקיטה בכמה וכמה צעדים שונים. בין אם אתם מחפשים לקנות, למכור או לשכור דירה או נכס מסחרי, יועצים מנוסים יכולים לייעץ בדרכים הבאות:

  1. מצב השוק: יועצי נדל"ן מייעצים לגבי מצב השוק הנוכחי ויכולים להמליץ על תחומי צמיחה פוטנציאליים עם תשואה גבוהה.
  2. תקציב: יועצי נדל"ן יכולים לסייע בכל מה שקשור לתכנון התקציב לרכישת הנכס, תקצוב של שיפוצים ועוד.
  3. ניווט בהיבטים משפטיים: ישנם לא מעט כאלו בעסקאות של מכירה או רכישה של נכס, מה שיועצי הנדל"ן עשויים להכיר לעומק.

 

מי הוא יועץ נדל"ן ועד כמה הוא הכרחי?

מה עדיין לא נאמר על שוק הדיור ומצב הריביות בישראל בשנים האחרונות? הריביות גבוהות, הדירות מוצעות למכירה במחירים אסטרונומיים, ובאופן כללי, השוק כיום מורכב למדי. לכן, חשוב לאתר יועצי נדל"ן שמבינים לעומק את המורכבות הכרוכה בהשקעות נדל"ן בשוק הנוכחי.

בסופו של דבר, במיוחד בשוק של היום בישראל, ייעוץ נדל"ן טוב יכול לחסוך לכם זמן, מאמצים וכסף בטווח המיידי והארוך יותר. כאשר תחפשו יועץ מסוג זה, הקפידו על הדגשים הבאים:

  • ניסיון היועץ באופן כללי בתחום ייעוץ הנדל"ן.
  • ניסיון היועץ עם נכס מהסוג שאתם מעוניינים להשקיע בו.
  • סוג חברת הייעוץ שהיועץ משתייך אליה והמוניטין שלה.
  • סוגי ההתמחויות של היועץ והיכן רכש אותן.

נדל"ן להשקעה

מה ההבדל בין מתווך דירות לבין יועץ נדל"ן?

במילים פשוטות, יועצי נדל"ן הם אנשי מקצוע מנוסים שיכולים לעזור לנווט בתוך העולם המורכב כ"כ הזה של הנדל"ן. בתוך כך, רוב רובם של היועצים השונים מציעים ייעוץ והכוונה במגוון נושאים, לרבות במקרים של הערכות נכסים כלליות.

אמנם זה תפקידו של שמאי מקרקעין, אבל חלק מהיועצים יכולים לתת הערכות גסות לגבי שווי השוק של נכסים שונים. זאת, בעוד כי מתווכי דירות הם אנשי מקצוע אשר מסייעים אך ורק בתיווך עצמו. במילים אחרות, התפקיד של המתווכים הוא לתווך ביניכם לבין המוכרים\הרוכשים של הנכס.

לסיכום, במי בוחרים: בשורה התחתונה, חשוב לבחור ביועץ נדל"ן מקצועי אשר יודע להפיק את המרב מהכסף שלכם. המלצה מאיתנו, תמיד יהיה כדאי לחפש אחר הפניות והמלצות מאת חברים או בני משפחה. אם אתם לא מוצאים המלצות ליועצי נדל"ן, כמובן שאפשר לשאול את גוגל.

נדל"ן להשקעה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא