האם יש גזע כלבים מסוים המתאים לגידול בבית?

בימים האחרונים אנו מקבלים לא מעט פניות מצד גולשים. מרבית הפניות נוגעות לבחירה נכונה של גזע כלבים לבית. שכן, הרבה מהקוראים הקבועים שלנו יודעים שאנו מגדלים בבית כלב מגזע מסוים שידוע כמורכב. כזה שעשוי להיות תוקפני. כך שהדבר מעלה לא פעם שאלות בנושא.

אחת השאלות הנפוצות שמגיעות למערכת שלנו נוגעת לבחירה נכונה של גזע כלבים. לכן, החלטנו לצאת ולבדוק האם יש גזע כלבים מסוים שמתאים לגידול בבית (מתוך ידיעה שלא כל אחד רוצה לגדל כלב שעשוי להיות מסוכן). הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

תכירו את המומחים לכלבים שעזרו לנו להגיע למסקנה בנושא

רגע לפני שנענה על השאלה המתבקשת, אנו רוצים ליידע אתכם כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מומחים בתחום. מדובר במאלפים שעובדים עם כלבים מורכבים. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בנושא בקבוצת פייסבוק שעוסקת איך לא? בכלבים.

ביקשנו לציין בפנינו אם יש גזע מסוים של כלבים שמתאים לגידול בבית. תארנו לעצמנו שהם יידעו אם יש כזה גזע. שכן, אם אכן קיים כזה – הוא כנראה לא מגיע אליהם לאילוף, כך שהם יוכלו להצביע עליו בקלות. זו ההזדמנות לכל אלו שסייעו לנו. שכן, בזכותם, הצלחנו להגיע למסקנה חד משמעית בנושא.

 

כן, יש יותר מגזע כלבים אחר שמתאים לגידול בבית

אם תחשבו על זה רגע, יש כל כך הרבה אנשים שמגדלים כלבים בבית, כך שחייבים להיות כמה סוגי כלבים לבית. המומחים ציינו בפנינו בקלות כמה גזעים שנפוצים ביותר לגידול ביתי. כלומר, כאלו שצפויים להיות ידידותיים לא רק עם המבוגרים שבבית, אלא גם עם הילדים. רוצים לדעת מהם הגזעים הללו? תקראו את הפסקה הבאה ותגלו.

 

הגזעים שאתם צריכים לגדל בבית

קיבלנו רשימה ארוכה שכללה מעל ל – 40 גזעים של כלבים. כדי לא לעשות לכם כאב ראש, החלטנו להציג בפניכם את אלו שמוכרים ביותר. הנה כמה מהם:

  • פינצ'ר ננסי
  • פודל
  • פקינז
  • פומרניין
  • לברדור
  • צ'ין יפני
  • יורקשייר טרייר

 

איך תבחרו את הכלב המתאים לכם ביותר?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בכלב שמתאים לכם, עליכם להכיר אותו תחילה. לא פעם, אנו שומעים על אנשים שלוקחים כלב מיום אימוץ ומתחייבים לטווח ארוך מבלי להבין במי מדובר. כלב יכול להיות לצערנו בעל טראומה. כך שאתם צריכים לבדוק שהוא לא רק מהגזע המתאים, אלא גם בעל רקע מתאים. כך תוכלו להיות בטוחים שהוא מתאים לגידול בבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שיש גזעי כלבים מסוימים שמתאימים לבית. בנוסף לגזע, אתם גם צריכים לבדוק שמדובר בכלב בעל אופי שמתאים לגידול בבית. חשוב מאוד שתערכו בירור מטרים כדי שתגיעו לבית בידיעה שאינכם מעמידים את הנוכחים בסכנה.

סוגי כלבים לבית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »