האם ניתן לסמוך על רופא שיניים בטורקיה?

רופאי שיניים בטורקיה משרתים עשרות אלפי מטופלים זרים מדי שנה, אשר מגיעים מרחבי העולם לביצוע טיפולים רבים, כגון השתלות, עקירות, טיפולי שורש, יישור שיניים, הלבנת שיניים ועוד. שתי ערים מרכזיות בטורקיה, אנטליה ואיסטנבול, הופכות למוקד המשיכה המרכזי.

הדבר נובע מכך שרופאי השיניים בטורקיה מציעים טיפולים במחירים זולים משמעותית מהמחירים המוצעים בעולם. אך האם זול הוא בהכרח טוב? האם ניתן לסמוך על רופאי השיניים בטורקיה? אנחנו כאן כדי לענות לכם על השאלות ולהסיר חששות.

 

למה לבחור דווקא בטורקיה כיעד לביצוע טיפולי שיניים?

בדומה לישראל, לימודי רפואת השיניים בטורקיה הם לימודים קשים ועמוסים, אליהם מאד קשה להתקבל. רק התלמידים המצטיינים ביותר אשר עוברים בחינות קשות, מקבלים הכשרה משמעותית. כאמור, הליך הקבלה לרפואה אינו כה שונה מישראל ויש תחרות רבה, דבר שמבטיח שרק הטובים ביותר יתקבלו ללימודים.

לאחר שסיימו את לימודי רפואת השיניים, רופאי השיניים הטורקים יכולים לבחור האם לעבוד בטורקיה או להתקבל למקומות רבים אחרים. כלומר, ניתן לסמוך על מדינות מערביות רבות המקבלות את הרופאים שהם לא עושים זאת מחסד, אלא מתוך הכרה בהכשרה המעמיקה אותה עוברים הרופאים בטורקיה. בהקשר זה, יש לציין כי סטודנטים לרפואת שיניים ממדינות רבות באירופה מגיעים לטורקיה במסגרת תוכניות חילופי סטודנטים.

 

בחירת רופאי שיניים בטורקיה

אז נכון, ביססנו שרופאי השיניים בטורקיה מוכשרים לא פחות מרופאים שעברו הכשרה בישראל. עם זאת, עדיין יש לוודא שהולכים לרופא טוב ומומלץ, כי רופאים פחות טובים, כידוע, ניתן למצוא בכל מקום בעולם. אנחנו ממליצים לכם להכין שאלות ספציפיות שיעזרו לכם להחליט האם הרופאים מתאימים עבורכם.

לכן, יש לחקור, לבחון ולאמת כי מדובר ברופא שעל אף המחיר הנמוך שלוקח ידע לעשות עבודה מקצועית וברמה זהה לזו שהייתם מצפים שתתבצע בישראל.

 

האפשרות המומלצת – ליווי צמוד וסיוע מישראל

אז נכון, אפשר לעשות את כל ההליך של בחירת הרופא באופן עצמאי. עם זאת, יש סוכנויות, כמו ביונד סמייל הישראלית, אשר עובדות עם רשתות אסתטיקה גדולות בטורקיה ועושות את כל הטיפול באדמיניסטרציה עבורכם – כך, הם בוחרות את הקליניקות הטובות ביותר, מבצעות את הבדיקות הראשוניות בארץ ומתדרכות את הרופאים בטורקיה לגבי המצב שלכם.

בנוסף, הם קובעות לכם מלון 5 כוכבים לשהות אידיאלית וכן דואגות לנהג פרטי מרגע הנחיתה באיסטנבול שיאסוף אתכם מהשדה למלון ומשם גם יסיע אתכם לטיפולים בקליניקה. כך, תדעו שאתם בידיים בטוחות. כמובן שיהיה איש קשר ישראלי לכל ההליך.

 

הדובדבן שבקצה – שהות בטורקיה

אז כמו שאמרנו, מעבר לטיפולים במחירים זולים ללא תחרות, אתם תזכו לבלות בטורקיה ולהנות מחופשה חלומית באחד היעדים הקרובים והאטרקטיביים במיוחד. איסטנבול מלאה במסעדות, בתי קפה, מעדנים מתוקים ומיוחדים וכן אטרקציות כמו חמאם טורקי ואתרי תיירות יפים.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים בטיפול שיניים שיהיה גם טוב וגם מקצועי, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את החבילות שביונד סמייל מציעה. אנחנו בטוחים שתקבלו חוויה מצוינת ולא תפסיקו לחייך. בהצלחה!

שיניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »