הביטוח חו"ל שכדאי לכם להכיר

הטיסות לחו"ל שוב חוזרות אל חיינו לאחר הפסקה לא קצרה, וכמו בכל טיסה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן ביטוח.

הביטוח נועד לכסות את הנוסע מפני מגוון תרחישים אפשריים, וחשוב מאוד לבצע אותו לפני כל טיסה.

כאן תקבלו סקירה קצרה על הביטוח ותכירו ביטוח חו"ל שיכול מאוד לעזור לכם.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד לכסות אותנו מפני מגוון תרחישים בעת טיסה לחו"ל. הייעוד המרכזי של הביטוח הזה הוא כמובן ביטוח בריאות. לאור העובדה שבמדינת היעד שאליה אנחנו טסים אנחנו לא מחזיקים בביטוח בריאות ממלכתי, העלות של הטיפול הרפואי שם במקרה הצורך יכולה להיות יקרה מאוד. ביטוח הנסיעות נועד לכסות את העלויות האפשרויות לטיפול רפואי במדינה זרה.

התרחיש השני שהביטוח מכסה מפניו הוא מקרה של אובדן הציוד שאיתו טסנו לחו"ל. במקרה הזה הביטוח יעניק לנו סכום שיאפשר לנו לקנות ציוד בסיסי עד למציאת המטען האבוד והגעתו אלינו.

 

פספורטכארד

פספורטקארד היא חברת ביטוח שמציעה פוליסות ביטוח בריאות וביטוחי נסיעות עבור נוסעים לחו"ל. כל נוסע שרוכש ביטוח מהחברה מקבל כרטיס שדומה לכרטיס האשראי שלו ובמקרה הצורך הוא משתמש בכרטיס הזה כדי לשלם את ההוצאות הרפואיות שלו. בצורה הזו הנוסע לא מוגבל בסכום הכסף שבו הוא יכול להשתמש עבור ההוצאות שאותן הביטוח מכסה.

 

מה היתרון בשימוש בפספורטכארד ?

בניגוד לביטוחים אחרים שבהם הנוסע משלם מכספו ולאחר מכן תובע את חברת הביטוח כדי לקבל החזר, ביטוח פספורטכארד הלקוח כלל לא נצרך לשלם מהכסף שלו אלא מהכרטיס של החברה. הנוסע למעשה לא מסתכן בכך שהחברה לא תהיה מוכנה לשלם לו את ההוצאות השונות לאחר מעשה.

 

מה מכסה פוליסת הביטוח?

פוליסת ביטוח רפואי לחו"ל מכסה מגוון תרחישים, כאשר העיקרי שבהם הוא למקרה שבו הנוסע נזקק לטיפול רפואי דחוף בחו"ל או הטסה למדינה אחרת עבור קבלת טיפול רפואי. לעיתים הפוליסה מכסה גם תרחישים מגוונים יתר כמו פגיעה בעת ספורט אתגרי או חילוץ ופינוי רפואי גם מעומק השטח. כמובן שכל פוליסה צריכה לעבור התאמה עבור הייעוד הספציפי של אותה נסיעה.

הפוליסה יכולה לכלול גם כיסוי לאובדן של המטען או של חפצי ערך מסוימים שהוא מכיל, לרבות מקרים שבהם החפצים הללו ניזוקו.

 

מחיר

המחיר של הפוליסה נקבע כמובן לפי רמת הכיסוי שהיא מכילה. ככל שמגוון התרחישים שאותם הפוליסה מכסה גבוה יותר כך העלות שלה תהיה גבוהה יותר. כמובן שכמו בכל ביטוח גם בביטוח רפואי ישנה השתתפות עצמית, ובבדיקת מחיר הביטוח גם ההשתתפות העצמית היא נתון חשוב.

 

לסיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח חשוב מאוד שנועד לכסות את הנוסע במקרים של אובדן ציוד או טיפול רפואי במדינה זרה. הפוליסה מכסה מגוון תרחישים רפואיים, כאשר עבור כל נוסע ישנם כמובן תרחישים שאותם אין צורך לכלול בפוליסת הביטוח.

מזוודה ומטוס

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהו ביטוח בניין
מהו ביטוח בניין

בעולם של היום, בו עלולות להתרחש תאונות ונזקים בלתי צפויים בכל עת, חשוב להגן על הרכוש וההשקעות שלכם. אחת הדרכים לשמור על עצמכם ועל הנכסים

קרא עוד »
כפל ביטוחים
איך נמנעים מכפל ביטוחי?

על פי נתוני משרד האוצר, מעל חצי מאוכלוסיית המבוטחים בישראל משלם על ביטוחים כפולים. חברות הביטוח מרוויחות מהעניין מיליוני שקלים. אין להם עניין ליידע את

קרא עוד »