האם ניתן לעשות החזר בס באופן עצמאי?

אנשים רבים טוענים כי הליך של החזר מס הוא עניין מורכב מאוד שמצריך אך ורק סיוע מצד אנשי מקצוע שבקיאים בתחום. יצאנו לבדוק את העניין הזה באופן מעמיק כדי להגיע אחת ולתמיד למסקנה בנושא. הישארו אתנו ותגלו האם אתם יכולים לבצע הליך של החזר מס אופן עצמאי או שלא.

 

תכירו קודם כל את האנשים שסייעו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע לאופן שבו אתם צריכים לבצע את החזר המס, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שביצעו את ההליך בחודשים האחרונים.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת ובו כתבנו כי אנו מתכננים להוציא לאור מדריך שיעסוק בהחזר מס. ביקשנו בעצם מאנשים שביצעו את ההליך לאחרונה, לשתף אותנו איך בדיוק הם עשו זאת, כדי שנוכל להחכים בנושא. קיבלנו לא מעט תשובות שגרמו לנו להבין באופן רשמי האם ניתן לבצע את ההליך באופן עצמאי.

 

האם ניתן לעשות החזר מס באופן עצמאי? תשמעו את התשובה של יעל

יעל אמרה שהיא עובדת כשכירה כבר 10 שנים. לדבריה, היא מבצעת בעצמה הליך של החזרי מס לשכירים באופן מקוון. היא אמרה שלעיתים מתגלה כי מגיע לה לקבל החזר די גבוהה. כך שהיא ממלאת טפסים באינטרנט וממתינה לקבל הודעה אודות קבלת ההחזר.

 

האם ניתן לעשות החזר מס באופן עצמאי? תשמעו את התשובה של דן

דן ציין בפנינו כי יש לו עורך דין שמסייע לו בכל הנוגע להחזרי המס. לדבריו, הוא ניסה בעבר לבצע את ההליך באופן עצמאי דרך הרשת (ממש כמו יעל) אך בגלל שמילא פרטים שגויים בטעות, הוא לא קיבל את החזר המס.

הוא יכול היה לתקן את המצב באמצעות שליחת טופס נוסף, אבל זה הקש ששבר אותו לדבריו. הוא פשוט לא רצה להתעסק עם זה יותר. כך שמאז, הוא מסתייע בגורם חיצוני שמכיר את התחום באופן מעמיק.

 

האם ניתן לעשות החזר מס באופן עצמאי? מה המסקנה שלנו?

התשובות הנוספות שקיבלנו, פרט לאלו שנשלחו על ידי דן ויעל גרמו לנו להבין שאפשר לבצע הליך של החזר מס באופן עצמאי דרך הרשת. מדובר בעניין שכל אחד יכול ללמוד לבצע אותו, אך יש מי שבוחרים לבצע את ההליך באמצעות עורכי דין או גורמים אחרים שבקיאים בנושא מסיבות שונות, למשל:

  • כדי לחסוך לעצמם זמן
  • כדי לדעת שההליך מתבצע על הצד הטוב ביותר
  • כדי להיות בטוחים שהעניין יהיה מאחוריהם בהקדם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שניתן לעשות החזר מס באופן מקוון. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם פשוט לבחור את הדרך הנוחה לכם. שיהיה בהצלחה!

החזרי מס לשכירים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דולרים
5 מטרות לשמן ניקח הלוואה

המטרות ללקיחת הלוואה הן מגוונות. יש גופי מימון שחשוב להם לפני אישור ההלוואה לדעת את מטרתה ורק אם היא מוצאת חן בעיניהם, הם מאשרים אותה.

קרא עוד »