החשיבות שבמספר מקוצר לעסקים

למעלה מ-50% ממשתמשי הטלפון הנייד אינם זוכרים בע"פ מספרי טלפון אפילו לא של הקרובים להם ביותר. הסיבה לכך היא כמובן אפשרויות החיוג המקוצר שהופכות את תאי הזיכרון האנושיים לכמעט מיותרים. מספר מקוצר לעסקים מאפשר לאנשים לקלוט מספר זכיר, קצר וקליט שימקם אותנו גבוה בתודעה הציבורית ויאפשר לנו לנהל את הלידים של החברה בצורה יעילה יותר. קראו על יתרונות מספר כוכבית בניהול עסקים בענפי המסחר והתעשייה.

 

מהו מספר כוכבית?

מספר כוכבית מקוצר הינו שירות אותו מבצעות חברות תקשורת לעסקים מסוגים שונים על מנת לאפשר ללקוחותיהם להגיע אל נותני השירות בדרך הקצרה והיעילה ביותר. מספר כוכבית מקוצר כולל הקשת כוכבית כספרה פותחת בצירוף 4 ספרות נוספות. היתרון: מספר שקל לזכור אותו.

 

מספר כוכבית לעסקים – למה זה חשוב?

מספר כוכבית לעסק בגלל המיתוג

עסקים רבים המעוניינים למתג את עצמם בשורה אחת עם העסקים הגדולים והחברות המבוססות משתמשים בשירות מספר כוכבית לעסקים למטרות חיזוק התדמית. למספר כוכבית השפעה משמעותית על נראות העסק בעיני הלקוחות והיא מייצרת נראות חיובית בתודעה של הלקוחות. זוהי דרך נוספת למיצוב ומיתוג חכמים במסגרת תכנון אסטרטגי למטרות שיווק.

 

מספר כוכבית לעסק בגלל הפונקציונליות

מספר כוכבית מקוצר מאפשר מספר אופציות נוספות לשימוש המסייעות לטיוב הפעילות העסקית: ניתן להוסיף מנגינה קליטה כאשר המתקשרים מבצעים פניה. ג'ינגל קליט עם שיר זכיר המונה את מעלות העסק ואת שירותיו עשוי להוות כלי נוסף להטמעת מסר שיווקי בדרך ישירה למוחות הלקוחות העסקיים.

בנוסף, ניתן לבצע מעקב אחר תנועת הלקוחות באמצעות מערכת לניהול לידים וכך למקד את המשפך השיווקי ולפנות לקהל יעד רלוונטי במסעות שיווק שונים לטובת החברה.

 

איזה מספר מקוצר לבחור?

הסטנדרט לבחירת מספרי כוכבית הינו: כוכבית פלוס 4 ספרות. חשוב לבחור מספר שיש בו קשר לוגי בין הספרות השונות או בעל ספרות החוזרות על עצמן.

ניתן לבקש מחברת התקשורת מספר פרימיום שאמנם יעלה קצת יותר אך ייזכר טוב בתודעת הלקוחות. במידה ואתם משתמשים לפרסום במדיום בו לא ניתן לרשום את המספר יש צורך גדול יותר במספר קליט.

לעומת זאת, במידה והמספר מופיע בעיתונות או באינטרנט וניתן להעתיקו בקלות, ניתן לבחור בחבילה פשוטה יותר אותה מציעה חברת התקשורת עבור מספרים שאינם זכירים באופן מיוחד.

 

המחויבות של חברות התקשורת לשקיפות

חברות תקשורת מורשות חייבות לספק מידע לגבי המספרים שיש ברשותן ופנויים לשימוש. ניתן להשתמש בשירות בדיקת מספרים על מנת לבחור בצורה מושכלת חבילה ייעודית עבור מספר כוכבית מקוצר לעסק.

 

מספר מקוצר לעסקים – לסיכום

בשורה התחתונה, אין ספק כי גם בעידן המקוון בו נתחים משמעותיים מעולם הסחר עברו לרשת האינטרנט, לתקשורת הטלפונית יש משמעות רבה. צרו קשר עוד היום לבחירת מספר כוכבית מקוצר עבור העסק שיספק מענה אמין ויעיל לחברה שלכם.

מכשירי טלפון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי

משפכי שיווק הפכו לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מוצלחות שמאפשרים לחברות למשוך ולהמיר ביעילות לידים ללקוחות. משפכי שיווק מייעלים את תהליך המכירה וממקסמים את שיעורי

קרא עוד »
עֵסֶק
3 שיטות לקידום העסק שלך

בעלי עסקים לא יכולים "לישון על האף". הם חייבים לעשות כל שביכולתם, כדי לקדם את העסק שלהם באופן יום יומי. מי שמכירים את התחום, יעידו

קרא עוד »