שלוש הטעויות שאנחנו עושים בעת חיפוש זוגיות

ככל שעוברות השנים הלחץ להתחתן ולהקים משפחה רק הולך וגדל, אך זוגיות נכונה ובריאה אינה יכולה להתקיים במקום שיש בו לחץ. במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו ללמוד מהן שלוש הטעויות העיקריות שאנחנו עושים בעת חיפוש זוגיות ואיך אפשר סוף סוף למצוא את הזוגיות שתמיד חלמנו ורצינו ולבנות בית חם ואוהב. 

 

נו, אז מתי תהיה חתונה?

כל ישראלי וישראלית מצויים מכירים את המשפט הקנטרני הזה שמוטח לעברכם בכל אירוע ומפגש משפחתי שרק מעיק ומכאיב ומזכיר לכם כמה אתם בודדים. רווקים ורווקות רבים מאד מחפשים זוגיות בנרות ומאד מאד רוצים להתחתן ולהקים בית ומשפחה, אבל זה פשוט לא הולך.

טראומות עבר, דפוסים התנהגותיים לא בריאים או פשוט חיפוש במקום הלא נכון מערים קשיים ואכזבות ומותיר אותנו עוד יותר מרוקנים ובודדים מכפי שהיינו וגוררים רגליים מדייט לדייט. במרכז לזוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו לעשות את הצעד הראשון לקראת זוגיות נכונה. לפרטים נוספים הכנסו לאתר בכתובת https://liorgur.com.

חֲתוּנָה

שלוש הטעויות שאנחנו עושים בעת חיפוש זוגיות

לכל רווק ורווקה בישראל יש את מצעד הטעויות הפרטי שלהם שהם עושים בדייטים ראשונים או במהלך החיים הזוגיים שגורמים ללחץ, למתח ולבסוף להתפרקות הקשר הזוגי, אבל שלוש הטעויות הנפוצות ביותר שקיימות הן:

  • טראומות עבר – כל מי שאי פעם חווה קשר לא בריא או פרידה טראומתית סוחב איתו את הצלקות והפצעים שלא מחלימים. קשה מאד להכנס נקיים לקשר חדש אם לא טיפלנו לעומק בקשיים שלנו מהקשר הקודם, וזה מעיב ומפריע גם אם בן או בת הזוג החדשים מאד תומכים ומבינים.
  • דפוסים התנהגותיים לא בריאים – דפוסים התנהגותיים לא בריאים כגון חוסר בטחון עצמי או נטייה לווכחנות יכולים להרוס כל קשר בריא. באמצעות התבוננות בדפוסים הללו והבנתם, ניתן יהיה לתקן את עצמנו ולבדוק איך אנחנו יכולים לאמץ דפוסים חדשים ובריאים יותר.
  • לחפש במקום הלא נכון – תמיד אמרו לכם שאתם צריכים להתחתן עם עורך דין או עם רופא כי זה גם המקצוע שלכם? מחפשים זוגיות שמתחילה בארנק במקום בלב? נצמדים למעגל חברתי קטן מדי? זה הזמן להרחיב את החיפוש ולהשתחרר ממוסכמות שרק חונקות ומצרות את צעדיכם.

 

קהילה תומכת, קורסים וסדנאות

במרכז מבינים זוגיות תוכלו להבין מדוע לא מצאתם קשר זוגי איכותי עד היום ואיך ניתן למצוא אותו, מי הכי מתאים לכם, מה אתם צריכים לתקן בעצמכם על מנת ליצור מערכת זוגית בריאה וחזקה, להצטרף לקהילה התומכת של רווקים ורווקות איכותיים שמחפשים קשר רציני וללמוד על עצמכם מהטובים ביותר כיצד לשבור את מעגל הרווקות הנצחי ולמצוא זוגיות חמה ואוהבת. באמצעות סדנאות, קורסים והדרכות אישיות במרכז תוכלו סוף סוף למצוא את מה שאתם מחפשים ולהקים בית אוהב וחם.

מערכת יחסים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא