הכירי את הטרנדים הלוהטים של שמלות הכלה!

שמלת כלה! אחת הסוגיות המרגשות, היפות והכיפיות לקראת החתונה. אם את מתחתנת בקרוב קודם כל מזל טוב! חתונה היא הזדמנות מדהימה לחגוג את האהבה שלכם עם כל האנשים הכי קרובים אליכם. זה ערב מרגש שמכיל בתוכו כל כך הרבה דברים! חופה יפה ומרגשת שלרוב מלאה בדמעות, אוכל מדהים ובדרך כלל גם ריקודים סוערים במסיבה נוצצת. איך מתאימים שמלה מושלמת לכל אלה? איך מוצאות את שמלה החלומות שגם תהיה נוחה, גם בסגנון שלך וגם תתאים לך בצורה מושלמת וגם תהיה טרנדית? משימה לא קלה! אך אם תקחי אותה בקלות ובכיף, את עלולה אפילו להנות ממנה.

עולם שמלה הכלה הוא עולם שלא מפסיק להתעדכן ולהתחדש. לצד השיקולים החשובים של נוחות והסגנון האישי שלך, חשוב גם להכיר את הטרנדים הכי לוהטים של שמלה הכלה!

הכנו לך מדריך מקיף עם כל הטרנדים הכי יפים של העונה הקרובה. נשאר לך רק לשטוף את העיניים, להתרגש ולדמיין את עצמך בשמלה מדהימה, טרנדית, לוהטת שתחמיא לך ותגרום לך להרגיש מדהים!  

 

לפני הכל כמה עקרונות חשובים לבחירת שמלה!

יופי, טרנדיות והתאמה!

שמלה כלה מהממת היא לא רק יפה, היא גם מתאימה בדיוק עבורך. הטריק פה הוא לחשוב על השמלה בשלושה מישורים: מה טרנדי ומדליק? מה הסגנון שלך ומה את אוהבת? ומה יחמיא לגוף שלך? חישבי על שלושת הדברים האלה וכך תמצאי את השמלה המושלמת עבורך!

 

מעצבת בסגנון אישי

אחרי שיש לך כיוון איך נראת שמלת החלומות שלך – ביחרי מעצבת בעלת חזון וקו מדהים, שגם עושה התאמות אישיות לשמלה ותעבוד איתך בצמוד עד שתצמיד לך את השמלה היפה ביותר עבורך. לפרטים נוספים ומעצבת מדהימה לחצי כאן https://www.lironpartouche.com/

 

ועכשיו לטרנדים העכשווים!

הנסיכות שוב כאן! אבל הן מעודנות יותר

בשנים האחרונות הייתה איזה התרחקות משמלה נסיכה קלאסיות בעלות נפח גדול. הכיוון הלך יותר לשמלות פשוטות ושטוחות יחסית. אך לא עוד! השנה נראה את טרנד הנסיכות חוזר! אז כן, הנסיכות איתנו, אבל בצורה מועדנת יותר. בעונה הזו נוכל לראות יותר ויותר שמלות עם נפח שמתכתבות עם עולם הנסיכות הקסום של דיסני, אך מבלי להיות יותר מדי גדולות ומוגזמות. השילוב של קאז׳ול עם מראה יותר נסיכתי יוצר שמלות מדהימות, מרגשות ובלתי נשכחות. אז אם תמיד חלמת להרגיש נסיכה לערב אחד, יש לך הזדמנות נהדרת לשמלה עם קצת נפח שלא מוותרת גם על מראה נקי ומתוחכם.

 

באתי להרים! שמלה נוצצת למסיבה של חייך!

בגדול בשנים האחרונות יש הפרדה בין שמלות לחלק הראשון של החתונה לבין החלק השני. מה שנקרא בסלנג של הכלות – שמלה שנייה. לרוב השמלה השנייה תהיה קצרה יותר, קלילה יותר ויותר מכוונת לריקודים שמחים על הרחבה. אז נכון, שתי שמלות זה פתרון אדיר ומומלץ מאד, אבל השנה גם השמלה הראשונה שלך יכולה להיות עם נגיעות של מסיבה! אנחנו הולכים לראות הרבה שילוב של נצנצים, בדים נוצצים ומבריקים, מחשופים קצת נועזים יותר ועוד דברים שאומרים – ברוכים הבאים למסיבה של החיים שלי, אני כבר התחלתי את החגיגות!

 

אוברולים – חשיבה מחוץ לקופסא!

האוברולים הגיעו אל המיינסטרים ועם האקססוריז הנכונים הם נחשבים היום לתלבושת ערב לכל דבר ועניין. אוברולים חגיגיים, נוצצים ומיוחדים הם טרנד היסטרי לכלות שמחפשות משהו מיוחד. נכון שמדובר במשהו קצת אחר אבל מעצבי ומעצבות שמלות הכלה מציגים אוברולים יפיפיים שיגרמו לך להרגיש הכי מיוחדת. אוברול יכול גם כמובן לשמש בתוך השמלה השנייה, אליו תוכלי להחליף בשלב הריקודים הפרוע יותר. לאוברול יש המון יתרונות והראשי בהם הוא כמובן הנוחות. יותר קל לשבת, לרקוד, לאכול ולפעמים אפילו לנשום. אז אנחנו ממליצים לך להעיף מבט באוברולים של מעצבים, מי יודע? אולי תתאהבי!

 

פריחה והתחדשות – הסגנון הפרחוני חוזר!

הדפסי פרחים חזרו אל עולם האופנה ובגדול! ראינו אתם מככבים בכל שבועות האופנה ברחבי העולם והם עשו את דרכם גם לשמלות הכלה בארץ. פרחים שזורים יהפכו כל שמלת כלה לחגיגה אלגנטית, ויתנו לה אווירה רומנטית וקלאסית בפשטות ובקלות. אפשר לשלב פרחים בהרבה סגנונות וכמעט בכל מקום על השמלה.

 

שמלה כלה קצרה? הקיים דבר כזה?

בעונה הזו אנחנו מקבלים את פניה של שחקנית די חדשה בשדה – שמלה הכלה הקצרה. עד היום שמלות כלה קצרות לא היו נפוצות כלל ורוב הנשים העדיפו להתחתן בשמלה שיש לה קצת אורך והיא משדרת משהו חגיגי יותר. אנחנו נראה עיצובים קסומים חדשים שמשדרים אווירה חגיגית וקלילות. כך השמלות הקצרות הופכות יותר ויותר לטרנד לוהט בקרב כלות. שמלה קצרה היא קלילה יותר, מאד נוחה ומתאימה לחתונות צהריים כמו כפפה ליד. שמלה קצרה לא רק תעניק לך אוורור ונוחות היא גם תיתן לך תחושה פחות כבדה ותוכלי להתנהל בכיף ובקלות לאורך כל החתונה.

אז קדימה, צאי למסע הבחירות החשוב בחייך – שמלת הכלה! נסי להנות מהדרך וחפשי אחר שמלה שהיא גם טרנדית, גם מחמיאה וגם בסגנון שלך. מצאי את אהבת חייך –  שמלה שתתאהבי בה! בחיים יש דברים שלא מתפשרים עליהם!

חֲתוּנָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עלות הרמת גבות
מה עלות קורס הרמת גבות

בתקופה האחרונה אנו רואות את כולן מסביבנו מסתובבות עם רמות מורמות ויפות. כאלו שאנחנו תמיד חלמנו עליהן אבל לא ידענו איך אפשר להשיג אותן. בירור

קרא עוד »
גלובוס
השתלת שיער – המדריך המלא

השתלת שיער זוהי אחת הפעולות שבעבר לא היה ניתן לבצעה, אך עם השנים והתקדמות הטכנולוגיה, כבר ניתן להשתיל שיער של ממש. הפעולה הזו מתאימה לאנשים

קרא עוד »