היכן ניתן למצוא ציוד וריהוט למעבדות?

הציוד הנדרש עבור מעבדות מתחלק לשני סוגים, ולפני שאתם בונים את המעבדה שלכם חשוב להבין איפה ניתן לקנות אותו. הסוג הראשון של הציוד הוא זה שקיים בכל מקום, אולם כאשר מדובר על מעבדה הוא חייב כמובן לעבור התאמה מסוימת על מנת שנוכל לעבוד במעבדה בנוחות. השני הוא ציוד שנוגע לבטיחות העובדים במעבדה, וכאן נספר לכם איפה למצוא אותו.

 

ציוד וריהוט למעבדות

העבודה היומיומית במעבדה משלבת יחד עבודה עם חומרים מיוחדים, חיידקים ובאופן כללי דברים שיש לנקוט לגביהם במשנה זהירות. מלבד הריהוט הרגיל שגם הוא כמובן צריך להתאים לעבודה במעבדה, חייבים גם לשים לב שהמעבדה שלנו היא מקום בטוח לעבוד בו. את ציוד הבטיחות למעבדה ניתן להשיג באמצעות סטטיטק ואנחנו כאן כדי לספר לכם על מה בדיוק מדובר.

חשוב להבין שקנייה של ציוד למעבדה היא לא סתם עוד קנייה. איכות הציוד שיהיה לכם במעבדה קובע במידה רבה את רמת הנוחות שתהיה לכם בעבודה בה, ובנוסף, כאשר מדובר על הציוד שנוגע לבטיחות שלכם, אתם חייבים לקנות אותו רק מספק מורשה שייתן לכם ציוד באיכות הגבוהה ביותר. בכל הנוגע לבטיחות, אין לכם את הלגיטימציה להתפשר.

 

מנדפים

הדבר הראשון שעליו נדבר נוגע דווקא לבטיחות, והוא המנדפים. בכל מעבדה שבה אנחנו עושים שימוש בחומרים מסוכנים, בין אם מדובר על חומרים כימיים או ביולוגיים, חשוב שתהיה לנו דרך לטהר את המעבדה לאחר השימוש באותם חומרים, כדי לשמור על מי שנמצא בתוכה.

מה שנותן לנו את היכולת לעשות את זה אלו המנדפים, שלמעשה דואגים להוציא את החומרים הרעילים החוצה ולשמור על החלל שבו אנחנו נמצאים נקי מכל זיהום. בחרו מנדפים בגודל מתאים, שיאפשרו לכם לעבוד בנוחות במעבדה.

 

ארונות וציוד אחסון

הדבר השני שצריך לדאוג לו אלו ארונות אחסון מתאימים, כאלו שנוכל לשים בהם דגימות בצורה בטוחה. בדיוק כמו ביחס למנדפים, חשוב לזכור שחומרים רבים במעבדה הם חומרים מסוכנים, ולכן האחסון שלהם בארונות חייב להיות אחסון בטוח, שיבטיח לכם שלא תהיה דליפה כאשר אותן דגימות נמצאות בצנצנת.

 

עמדות שטיפה

בסיום העבודה במעבדה, חשוב שתהיה לנו אפשרות לטהר את עצמנו בצורה בטוחה. על אף כל אמצעי הבטיחות שבהם נהוג לנקוט, עדיין עמדות שטיפה הן משהו שאי אפשר לוותר עליו. פזרו במעבדה מספר עמדות שטיפה עם ציוד חיטוי מתאים.

 

שולחנות יציבים

בכל הנוגע לריהוט, הדבר החשוב ביותר הוא לדאוג לשולחנות יציבים, כאלו שלא ירעדו לכם במהלך העבודה וימנעו תקלה לא רצויה.

 

לסיכום

מידת ההצלחה של המעבדה שלנו תיקבע בהתאם לציוד שאותו אנחנו מחזיקים. בנוסף, חשוב גם לדאוג לציוד בטיחות, שיאפשר לכל מי שנמצא במעבדה להיות רגוע בכל הנוגע לביטחון האישי שלו. בסטיטטק תוכלו להשיג את כל הפריטים שעליהם קראתם כאן באיכות הכי גבוהה שקיימת.

ציוד מעבדה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא