הילדים משגעים אתכם? 3 פעילויות לעשות עם הילדים בבית

כל הורה מכיר את הרגע שבו הוא רוצה לצאת מהבית, לסגור מאחוריו את הדלת ולהשאיר את הילדים להתמודד לבד עם הריבים והוויכוחים. אבל כל הורה גם יודע שהסיטואציה הזו יכולה לקרות רק בחלומות. אם אתם רוצים לקבל רעיון שיאפשר לכם להעלים עם הסיטואציה הזו בקלות, כדאי שתכירו את 3 הפעילויות שתוכלו לעשות עם הילדים בבית. פעילויות שיאפשרו להם להיות ביחד או בנפרד בזמן שאתם שותים כוס קפה חם עם עוגייה.

 

תכירו קודם כל את הילדים שעומדים מאחורי המדריך

המדריך הנוכחי נכתב על ידי מבוגר אחראי, אך הוא לא היה לבדו בחדר הכתיבה. שכן, ישבו על ידו 5 ילדים בגילאי בית ספר יסודי, חטיבה ותיכון. וודאי תופתעו לשמוע שמדובר בילדים של עובדים מהמשרד שלא מצאו מה לעשות בעבודה של ההורים, אז הם התיישבו בחדרו של הכותב וביקשו שישעשע אותם.

התוצאה של הסיטואציה המוזרה הזו היא המדריך הזה. שכן, החזרתי אליהם את השאלה וביררתי איתם מהם הפעילויות שהם עושים בדרך כלל בבית? לאחר ששמעתי מהם על 3 פעילויות מומלצות, יישמתי אותן והבאתי על עצמי את השקט שכל כך חיכיתי לו. בזמן שהילדים יישמו את הפעילויות, אני כתבתי את המדריך הנוכחי שיאפשר לכם לדעת איך תוכלו לעשות זאת בקלות בבית.

 

הפעילות ה – 1 שאתם צריכים לעשות עם הילדים בבית : פעילות יצירה

הפעילות הראשונה שאני מצאתי כפשוטה ביותר מצריכה מכם 3 דברים פשוטים:

  1. מחשב
  2. מדפסת
  3. חומרי יצירה

אני פשוט נכנסתי אל האתר של פרינט קידס והדפסתי לכל ילד את הציור שהוא הכי אהב. הפעילות הזו סיפקה לי שעה ורבע של שקט מופתי.

 

הפעילות ה – 2 שאתם צריכים לעשות עם הילדים בבית: פעילות ניקיון

אם תציגו לילדים את פעולת הניקיון כמשחק ולא כמטלה, אתם תגלו שהם דווקא מראים עניין. אני הצעתי לילדים לקחת סמרטוט ולנקות את השולחן שלי עד שיהיה נקי. ערכנו כמובן תחרות וזה שניקה הכי טוב קיבל את האפשרות לבחור את הפעילות הבאה שנשחק בה.

 

הפעילות ה – 3 שאתם צריכים לעשות עם הילדים בבית: הכנת מאפים

אם אתם רוצים להעשיר את הילדים שלכם בפעילויות שיהיו מהנות וגם מלמדות, אתם צריכים להיכנס אל המטבח ביחד. שם תוכלו לאפות ביחד עוגות, עוגיות, מאפינס ואפילו פיצות. חשוב מאוד שתשימו לב שזו פעילות שתצריך מכם תשומת לב ומעקב אחר הילדים. שכן, השימוש בתנור עשוי להיות מסוכן והם צריכים לדעת זאת מראש.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להפעיל את הילדים שלכם בבית כדי שלא תשתגעו. עכשיו, כשיש לכם את כל המידע, עליכם רק ליישם את הפעילות או הפעילויות שמתאימות לכם ולקבל כמה רגעים של שקט, ללא צעקות.

ילדים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »