הימור מחושב: כיצד תוכלו להמר בבטחה

הדעות בנוגע להימורים מחושבים חלוקות. שכן, יש מי שטוענים שאי אפשר להגיע להימור מחושב כלל, בעוד אחרים טוענים שזוהי אפשרות שניתן ליישם, תוך היכרות עם כללים שונים. מדריך זה נכתב על ידי מי שמאמינים בטענה השנייה. לכן, נציג בפניכם בשורות הבאות את הדרכים שיובילו להימור בטוח. הישארו כאן ותגלו מהו הסוד שישנה את התנהלות המשחק שלכם.

 

קודם כל – תימנעו מצריכת סמים ואלכוהול לפני ובמהלך המשחק

זה הרי ידוע שהשם השני של משחקי הימורים הוא "אלכוהול וסיגריות". שכן, שחקנים נוהגים לשתות שתייה חריפה לפני ובמהלך המשחק. בעוד יש מי שנוהגים לעשן או להוריד שורות תוך כדי. הנוהג עשוי להתאים לשחקנים מסוימים ולהקל עליהם ביכולת הריכוז, בעוד אחרים עשויים לגלות שאלה ישפיעו עליהם אחרת לחלוטין.

כלומר, צריכת אלכוהול וסמים עלולה להפחית את יכולת הקשב שלהם ולהביא לרצף של החלטות שגויות. מי מכם שרוצים לקחת חלק במשחק במטרה לנצח, צריכים להשאיר בצד את המשקאות החריפים והסיגרים, כדי שיתאפשר להם לשחק ב – 100% ריכוז.

קודם כל – תימנעו מצריכת סמים ואלכוהול לפני ובמהלך המשחק

תפחיתו את עצמת הגירויים שמסביבכם

חשוב מאוד לשים לב לגירויים שבאים לידי ביטוי בסביבתכם בעת לקיחת חלק במשחקי קזינו ובמשחקים מקוונים, כמו אלה שמוצעים באתר בט365 המוכר. שכן, מדובר בתזוזות של אנשים שנמצאים בסביבתכם או רעשים שנשמעים בקרבת מקום.

אלה עשויים לפגוע באופן משמעותי ביכולת הריכוז שלכם ולקטוע לא פעם את קו המחשבה. ברגע שתפחיתו את עצמת הגירויים (למשל, תנמיכו את המוזיקה בחדר), תוכלו להרגיש שיכולת הריכוז שלכם משתנה פלאים.

 

תבחנו את הסובבים אתכם

חשוב מאוד לבחון בכל רגע נתון את השחקנים שנמצאים בסביבתכם. שכן, כל תנועה שהם מבצעים עשויה להעיד על רגש שעובר בהם. מי שישבו למשל בחיבוק ידיים, יעבירו לכם מסר של הפנמה (חוסר ביטחון) מבלי להיות מודעים לכך.

אחרים שידפקו במהירות עם קצה האצבע על השולחן יעבירו מסר של לחץ. כל אלה ירמזו על הקלפים שמונחים בידיהם, כך שמומלץ לבחון את הנושא מקרוב ולקבל את האינפורמציה שתאפשר לכם להמר באופן מחושב.

תבחנו את הסובבים אתכם 

תבצעו מחקר מעמיק על הסובבים

זה לא מספיק להעיף מבט חטוף על הסובבים אתכם. עליכם לבצע ניתוחים מעמיקים שיאפשרו להבין לאורך זמן את הביצועים והשיאים של כל אחד מהשחקנים שנמצאים בסביבתכם. איסוף מידע זה באופן קבוע (כלומר, בכל סבב ומשחק) יאפשר לכם לבצע החלטות מושכלות בהמשך ולהביא להימורים שקולים, כפי שרציתם.

 

מילים אחרונות לסיום

עכשיו ברור לכם שאתם יכולים להמר בבטחה. שכן, הכרתם מקרוב את הטיפים החשובים שיאפשרו להתנהל נכון לאורך כל המשחק. בשלב זה נותר לכם רק לשמור את המדריך קרוב אליכם וליישם את המידע שמופיע בו, כדי שתוכלו להגיע עם הזמן להימור המחושב. נאחל שיהיה בהצלחה ושתגיעו ליעד במינימום הפסדים.

הימור מחושב כיצד תוכלו להמר בבטחה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא