מה שמגיע לכם! היעזרו בעורך דין לרשלנות רפואית

קרה המקרה וחוויתם מקרה של רשלנות רפואית? לצערנו, מקרים כאלה קורים בכל יום. מה עושים בכדי לתקן במעט את הנזק ועוגמת הנפש שנגרמה לכם? תוכלו להגיש תביעה על רשלנות רפואית. עורך דין טוב ומנוסה יוכל להשיג לכם את מה שמגיע לכם. אל תתפשרו על תיקון הנזק מבלי למצות את כל האפשרויות, חשוב לזכור שאתם הנפגעים ולכם מגיע הפיצוי.

 

מהי תביעת רשלנות רפואית ומה תפקידו של עורך הדין?

תביעת רשלנות רפואית מתרחשת בכמה מישורים. לאחר שנפגעתם מאיש צוות רפואי (אח, אחות, רופא, טכנאי רנטגן, רוקח) במהלך הליך רפואי, אתם יכולים לבדוק את ההיתכנות של תביעת רשלנות רפואית בהתחשב בנזק שנעשה ובאחריותו של איש הצוות או המוסד הרפואי. התביעה יכולה להתקיים מול המוסד או מול איש הצוות או מול שניהם במקביל.

בנוסף, הליך התביעה נערך מול בית המשפט אבל יש לו הליכים משלימים מול הביטוח הלאומי ומול ועדות רפואיות שבוחנות את הנזק שנגרם לכם. כיוון שמקצוע הרפואה מורכב ודורש מומחיות רבה, כך גם ההבנה של המורכבות הזאת נדרשת מעורך הדין לרשלנות רפואית. בכדי שאנשי מקצוע אחרים לא יוכלו "לעקוף" את הבנתו בנושא המדובר, עליו לדעת ולהבין בעולם הרפואה והמשפט גם יחד.

תביעת רשלנות רפואית

 

איך אדע אם אני זכאי לפיצוי?

זאת אחת השאלות המורכבות ביותר, שכן לא כל המקרים דומים ולא בכל המקרים ברור שנעשתה רשלנות. החוק בישראל לא מייחד רשלנות רפואית מרשלנות רגילה ולכן דרושה מומחיות גבוהה עוד יותר כדי להבחין במקרה הרשלנות בעולם הרפואה.

במקרים רבים, המוסד או איש הצוות יכחישו את האחריות שלהם. בשביל לדעת אם אתם זכאים לפיצוי, או במילים אחרות, שיש לכם עילה לתביעה, עורך דין רשלנות רפואית מבצע בדיקה מקדימה ומקיפה, ויכול לתת לכם חוות דעת האם יש לכם סיכוי לקבלת פיצוי.

 

ניסיון

בעולם המשפטי יש חשיבות גבוהה לתת-ההתמחות של עורך הדין. עורך דין שמתמחה בחוזים או בפלילים לא ימצא את הידיים והרגליים בתיקים של רשלנות רפואית, ולכן חשוב לבחור עורך דין עם ניסיון מוכח בתחום הרשלנות הרפואית. מבחינתכם מדובר בתיק בעל חשיבות גדולה, שיכול לשנות את החיים ולתקן משהו מהנזק שנגרם לכם, אז אתם רוצים לשים את התיק הזה בידיים בטוחות ואמינות. קל מאוד לבדוק ניסיון ולחפש המלצות, אל תוותרו על השלב הזה.

 

יחס אישי

במקרים של רשלנות רפואית, יחס אישי מעורך הדין הוא אלמנט מאוד חשוב. יש לזכור שכנפגעי רשלנות רפואית אתם מחפשים תיקון ולא רק פיצוי כספי. כדי שעורך הדין יוכל להבין את העומק והמהות של הפגיעה בכם, מהצד הפיזי ודרך הצד של עוגמת הנפש, היחס האישי הוא קריטי. חשוב שתבחרו משרד ועורך דין שנותנים דגש לנושא זה.

 

סיכום

לעבור חוויה של פגיעה עקב רשלנות רפואית יכול להיות דבר מאוד קשה, פיזית, רגשית וכלכלית. לאחר התאוששות תרצו לדעת אם מגיע לכם פיצוי על מה שעברתם, ולכן תרצו להתקשר עם עורך דין מקצועי, מנוסה ובעל יחס אישי, שיוכל לתת מענה מקיף להתמודדות עם תביעה מורכבת מהסוג הזה.

זכאי לפיצויים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »