הכירו את המשמעות מאחורי הפרחים

מי לא אוהב לראות או לקבל פרחים? בכל אירוע מיוחד, או בסתם יום, להסתכל עליהם, להריח אותם ולקבל את הצבע שלהם לבית. פרחים הם דבר נפלא ובעיקר כאשר מדובר במשמעות של כל אחד מהם. אם חשבתם שפרח הוא רק מריח טוב ויש לו יופי שמוסיף לבית, אז תדעו יש משמעויות שונות מאחורי פרחים שונים. על חלק מהפרחים הללו ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

למה פרחים?

יש משהו טבעי ונעים בפרחים, הם יוצרים אווירה נינוחה, של ירוק, צבעוני, של אוויר נקי. כיף לקבל פרחים באירועים שמחים ומיוחדים כמו יום הולדת, יום נישואין, לערב שבת וארוחה חגיגית. פרחים ממלאים את הבית, ניתן לשים אותם בכל חדר, מומלץ בעיקר בסלון או על שולחן האוכל במקום שרואים וניתן להבחין בהם. מעבר למראה, הפרחים מוסיפים ריח נעים לבית של טבע וייחודיות.

ניתן לרכוש פרחים בהרבה חנויות כמו למשל הפרחים של אורן, או דוכנים שונים. כך שגם אם שכחתם לקנות פרחים לחג, תוכלו במהלך הנסיעה לעצור בצידי הדרך בכבישים שונים עם דוכני פרחים על המדרכה.

 

משמעויות של פרחים

מעבר לכך שלפרחים יש מראה וריח טובים, יש לחלקם משמעויות שונות שעומדות מאחורי. כך למשל שושן פרואני הוא סוג של פרח שמראה על ידידות ומסירות. בשל זאת, ניתן לתת אותו כמחווה ומתנה בין חברים. לצד זאת יש את הכלנית היפה, פרח יחסית מוכר בישראל. הכלנית מסמלת התחדשות בעיקר. פרח הציפורן מסמן סוג של יופי וגאווה, כאשר האדומה מסמלת בעיקר אהבה והוורודה מראה על אהבה שקשורה לאישה או לאמא.

פריחת הדובדבן היא יפה ולא רק זה, יש לה משמעות בתרבות היפנית. פרח זה מראה על השברירות והיופי של החיים. כך שלמרות שהוא קצר הוא גם יפה ומרהיב מאד. פרח הנרקיס שלרוב מזוהה כמלך הביצה, נראה דומה לכתר בצורתו. מאחורי הפרח יש סיפור שאולי הוא סוג של אגדה אורבנית. מבחינת המשמעות, היא קשורה למעל החיים, לידה והתחלה.

פרח נוסף שמסל חברות וקרבה הוא האירוס, לרוב הוא פורח באביב והוא בעיקר בצבעים של לבן, כחול, צהוב וסגול. כאשר לכל אחד מהם יש משמעות שמסמלת דבר אחר. הצהוב תשוקה, הלבן טוהר ותמימות, הכחול מציג עניין של אמונה ותקווה. לצד אלה ישנו גם הסחלב הלבן, שנמצא בעיקר בזרים מיוחדים שניתן להבין לבת או בן הזוג. הפרח מסמל את הפן הנשי, יופי ואקזוטיות.

 

בסיכומו של דבר

פרחים הם בעלי יופי וריח נפלא, מוסיפים לבית ויוצרים אווירה נעימה. כאשר ניתן לקנות אותם בחנויות שונות ואפילו בצידי הדרך בדוכנים. לצד זאת יש לפרחים שונים גם משמעויות שונות שיוצרות סמליות בפרח שהם. כך למשל שושן פרואני טוב למתנה בין חברים, לעומת סחלב שיותר מתאים למתנה לבת זוג. ישנם פרחים מאותו סוג בצבע שונה, כאשר כל צבע מסמל משהו אחר.

הפרחים של אורן

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא