הכירו את נבחרת הרכבים החשמליים של OPEL – חוויית נהיגה יוצאת דופן

אופל מגיע לישראל עם מגוון עשיר של רכבים חשמליים שיספקו לכם חווית נהיגה יוצאת דופן. חווית נהיגה שהיא נוחה, קלה ומסוגלת לשרת אתכם טוב כמו כל רכב אחר. רק בשילוב של מנועים חשמליים והיברידיים. אשר מספקים לכם חווית נהיגה מושלמת, בליווי של צריכת אנרגיה מינימאלית.

 

החזון של אופל

אופל הופכת במהרה למותג של רכבים חשמליים בלבד. עד שנת 2028, יצרנית הרכב אופל, תחליף את כל קו המוצרים שלה לרכבים חשמליים בלבד. כיום, אופל כבר מציעה מבחר מקיף של דגמים חשמליים. כאשר כיום, הלקוחות יכולים להזמין שתים עשרה גרסאות מחושמלות – מאופל רוקס-e הקטנה ועד לטרנספורטר הגדול של Movano-e. דגם סוללה חשמלי נוסף יגיע עד אמצע העשור בפרשנות החדשה של אופל מנטה.

וגם היורשים של אופל קרוסלנד ואופל אינסיגניה יהיו חשמליים – ולכן ללא פליטות גז מזיקות לסביבה. "אופל נמצאת בנתיב עקבי למעבר לחשמל ובזמן שיא. לכן אנו תורמים תרומה חשובה להפחתת CO2. ולא נעצור עם ההמרה של מגוון המוצרים שלנו: יחד עם השותפים שלנו, נייצר סוללות בעלות ביצועים גבוהים כבר בשנת 2025.

בנוסף, נבנה קמפוס חדש ידידותי למשאבים במטה שלנו בגרמניה ", אמר מנכ"ל אופל, והסביר את האסטרטגיה של המותג. המטרה הסופית של אופל היא להציע רכבים חשמליים העונים בצורה מושלמת על דרישות הלקוחות: בעתיד, זה כולל טווחי נסיעה בין 500 ל-800 ק"מ ויכולת טעינה מהירה הטובה מסוגה של 32 ק"מ לדקה.

החזון של אופל

הרכבים החשמליים של אופל

כעת נפנה לסקור את מיטב הדגמים החשמליים של רכבי אופל:

 

אופל מוקה

עם בטרייה חזקה של 50 קילו וואט לשעה, הרכב העירוני של אופל מוקה שובר את המוסכמות בגרסתו החשמלית.

 

אופל ויוארו

רכב טנדר עבודה האהוב בגרסתו החשמלית. מספק לכם רכב חשמלי חזק ועמיד לעבודה.

 

אופל זפירה

הטנדר החשמלי של אופל ממשיך לשבור את השוק ולספק ביצועים מרשימים.

 

אופל קומבו

בג'יפ המשפחתי של אופל תוכלו למצוא את כל המאפיינים האהובים של רכבי החברה.

 

אופל קורסה

הגרסה החשמלית של האופל שכולנו מכירים ואוהבים.

 

לובינסקי – הכתובת שלכם לרכבים חשמליים

בזכות תושייה וחדשנות קבוצת לובינסקי הפכה לאחת מיבואניות הרכב הוותיקות והגדולות בישראל. הודות לחזון פורץ דרך והתנהלות יציבה ומוערכת, קבוצת לובינסקי מובילה את שוק הרכב הישראלי כבר למעלה מ-80 שנה, מייבאת ומוכרת מותגים כמו MG, אופל, סיטרואן, פיג'ו ועוד. בזמנים שבהם תעשיית הרכב עדיין די מיושנת. קבוצת לובינסקי החלה לספק שירותים מקוונים בשנת 2018, על מנת להנגיש את קהל לקוחותיה למאה ה21.

עם התפשטות ה-COVID-19, הם ידעו שהם צריכים להתאים את האסטרטגיה וההצעה שלהם באופן מלא לעולם מקוון חדש, ולספק לצרכנים הפוטנציאליים שלהם חווית קנייה בטוחה, נוחה ויעילה. הם היו חלוצים בענף שלהם, בתוך השוק הישראלי, ונחשבים ליבואנים מספר אחד לרכבים חשמליים לישראל.

ניסיון נהיגה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא