הכל במקום אחד: הכירו את החנות המשתלמת לכלי בית אונליין

החגים בפתח? מזמינים אורחים לשבת? כמה נוח שניתן להזמין הכל למטבח בלחיצת כפתור אחת ולקבל את ההזמנה במשלוח עד הבית. חצי חינם מציגה – הקומה השניה המחירים המשתלמים ביותר וחווית הקניה הנעימה ביותר באתר האונליין של רשת חצי חינם. בנוחות ובקלות תוכלו לשדרג את הבית המטבח בכלים מעוצבים, סט אירוח מושלם, עזרים וקופסאות אחסון בלי לצאת מהבית.

הקומה השניה של חצי חינם

הקומה השניה הינה חנות כלי בית אונליין מבית חצי חינם המאפשרת קניה חכמה ונוחה של מוצרים לעיצוב הבית, סירים ומחבתות, אביזרי מטבח, כלי הגשה ואירוח ועוד. המחירים הנוחים והעיצובים המדהימים ישדרגו לכם את המטבח בלי מאמץ וללא צורך לצאת מהבית. לחיצה אחת והכל בדרך אליכם. ניתן כמובן לשלב את הרכישה עם הזמנה רגילה מן הסופר כדי שהמצרכים לתבשילים הטעימים שלכם יגיעו ביחד עם כל מה שתצטרכו לבית ולמטבח.

הכל במקום אחד: הכירו את החנות המשתלמת לכלי בית אונליין

מה תוכלו למצוא אצלנו?

הקומה השניה מציעה מגוון רחב של מוצרים לבית ולמטבח, תוכלו למצוא אצלנו:

  • מגוון עצום של סירים ומחבתות מן החברות המובילות בישראל: נעמן, פוד אפיל, סולתם ועוד.
  • אביזרי נקיון כגון מטאטאים, מגבים, מברשות שונות, מעמדים לסבון, מנקי חלונות ועוד מן התוצרת האיכותית והטובה ביותר.
  • אביזרי אפייה כגון תבניות רב פעמיות וחד פעמיות, אביזרי עזר לאפיה כגון מערוכים ומסננות, מזרקי זילוף ומריות בעיצובים מהיבים וסגנונות מגוונים.
  • עיצוב ונוי כגון עציצי פלסטיק מדהימים, סלסלאות קש ומתכת, פחי אשפה וסלי כביסה שישדרגו לכם את הבית בעיצוב מיוחד.
  • אביזרי אמבטיה שישדרגו לכם את המקלחת באמצעות מתקני תליה לסבון מעוצבים, מדפים וברזים.
  • טקסטיל, כל מה שתצטרכו לבית במקום אחד: מגבות מטבח, שטיחוני אמבט, מתקני כביסה, מצעים איכותיים, מפות שולחן ושטיחוני כניסה הביתה בעיצובים מגניבים.
  • אביזרי חשמל, תוכלו למצוא אצלנו טוסטרים, מקרוגלים, קומקומים, מאווררים מסוגים שונים ועוד ועוד מוצרי חשמל מעולים שצריך בכל בית.
  • אביזרי קמפינג שישדרגו לכם את הטיול עם אביזרי הצללה, ערכות קפה לדרך, משאבות נטענות לרכב, מנגלים חשמליים, צידניות מתקפלות ועוד.

 

רשת חצי חינם

רשת חצי חינם מתפרסת על פני שבעה סניפים הממוקמים בפתח תקווה, חולון, הוד השרון וראשון לציון ונחשבת לאחת הרשתות הטובות בארץ במחירים משתלמים במיוחד. הרשת מחזיקה גם אתר אונליין המספקת משלוחי אונליין עד הבית. אנו מקפידים על חווית שירות מעולה, מחירים נוחים ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר.

 

לסיכום

רשת חצי חינם מציעה חווית קניה משתלמת ביותר לבית ולמטבח באמצעות 'הקומה השניה' הנמצאת באתר האונליין של הרשת. בקלות ובנוחות תוכלו להזמין עד פתח הבית את כל מה שתזדקקו לו לטיול או לאירוח הבא, לעיצוב המקלחת או המטבח, לשדרוג חווית הבישול והאפיה שלכם בבית ולחדש את כלי האירוח בעיצובים נפלאים.

חנות זולה עבור כלי בית באינטרנט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא