הכל על אירועים – צ'ק ליסט שיעשה לכם את החיים קלים

מדי שנה הרגע הזה מגיע, הרגע שבו צריך לארגן חגיגת יום הולדת, ואתם הופכים מאנשים פשוטים למפיקי אירועים ממדרגה ראשונה. כולם שואלים אתכם איך הולכות ההכנות, שואלים אם צריך להביא משהו, מתי האירוע יתקיים ואיפה, והשאלות שהאלו מכניסות אתכם ללחץ שהולך וגובר מרגע לרגע. אנחנו מבינים את הלחץ שבו אתם נמצאים כרגע, ובדיוק בשביל זה הכנו לכם את המאמר הבא: הכל על אירועים – צ'ק ליסט שיעשה לכם את החיים קלים.

 

אוקיי, אז מאיפה מתחילים?

אז כמו בכל דבר בחיים, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להשקיע מחשבה. חשבו על השאלות הבאות:
1. מה האירוע?
2. איזה סגנון מסיבה בא לכם לעשות?
3. איפה האירוע יתקיים – בפנים או בחוץ? תוך התחשבות במזג האוויר.
4. מתי הכי מתאים לקיים את האירוע – באמצע השבוע בערב? בסוף השבוע בצהריים? תוך התחשבות בכמות ובסוג האורחים שלכם.
קיבלתם תשובות לשאלות שלכם? בואו נעבור הלאה
הגיע הזמן להתקדם לשלב הבא – שלב התכנון. שלב התכנון הוא השלב השני בצ'ק ליסט שלכם, ובו אתם כבר ממש מתחילים להרים טלפונים לספקים ומקומות, לקבל הצעות מחיר, להתעניין באטרקציות ולקבל החלטה. כמובן שאחרי כל איסוף המידע הזה, אתם צריכים להבין מה הכי נכון לאירוע שלכם, וזה בדיוק הרגע לסגור דברים ולהפוך את האירוע שלכם לרשמי.

 

הכל על אירועים – צ'ק ליסט שיעשה לכם את החיים קלים

עכשיו הגיע הזמן להכין רשימת מוזמנים ולוודא הגעה. ברגע שתדעו לכמה אנשים להיערך, תוכלו לעבור לשלב הבא, בו תתחילו לחשוב על כמויות של אוכל, כמויות של שתייה, כמות שולחנות וכסאות שאתם זקוקים להם ועוד.
אתם יכולים לעשות את זה לבד או זקוקים לעזרה?
אם בחרתם לעשות את האירוע באולם או במקום מסודר אחר, סביר להניח שהם מציעים את כל הפתרונות שלהם אתם זקוקים, אבל במידה ולא – תצטרכו לקבוע השכרת ציוד לאירועים עם אחת מתוך עשרות החברות שעושות את זה בישראל.

חשוב מאוד לבדוק, לפני שתסגרו עם חברה כזאת, לבדוק שיש אצלה את כל הציוד שלו אתם זקוקים. שולחנות, כסאות, גנרטורים, מזגנים ניידים, פטריות חימום, אוהלים ופינות ישיבה הם רק חלק מהציוד הבסיסי שתצטרכו, ואם תרצו לשדרג את האירוע קחו בחשבון גם מתנפחים למכירה, עמדות ווי, עמדות סוני פליסטיישן, עמדות אקס בוקס, משקפי מציאות מדומה VR ועוד.

מסיבה

 

יש לכם חברה להמליץ לי עליה?

בהחלט כן. חברת עידנ'ס מתמחה בדיוק בהשכרת הציוד הזה לאירועים, ומחזיקה בכל האישורים והביטוחים הרלוונטים לכם בעת השכרת הציוד. עם עידנ'ס אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע שלכם בדרך להיות ברמה הכי גבוהה שיש, ועם שירות ללא דופי – עידנ'ס מהווה היום חברה מובילה בתחום. צרו קשר עוד היום בטלפון 052-5602602.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »