הכל על האינסטהבלוק

חולמים על קיר תמונות מעוצב בצורה מעניינת ומקורית? בדיוק בשביל זה המציאו את הפוטובלוק. כל התמונות האישיות הכי יפות שלכם מודפסות על גבי בלוקים מעץ טבעי למראה אסטתי ומעניין במיוחד לקישוט הבית והמשרד עם בני המשפחה האהובים, הנופים הקסומים מהטיול הגדול או חיות המחמד החמודות שלכם. בבלוקים תוכלו להזמין פוטובלוק בלחיצת כפתור בנוחות ובקלות רבה.

 

בלוקים

בלוקים הינה חנות מקוונת לעיצוב הבית באמצעות התמונות האישיות שלכם. באתר תוכלו לבחור בין אינסטהבלוק הדפסה על זכוכית, קנבס או מגנטים כדי ליצור את קיר התמונות המושלם או להניח על מדף, שולחן העבודה או כל מקום אחר שתבחרו בצורה מקורית, אסטתית, מעניינת ואיכותית במיוחד.

כך תוכלו להתגאות בבני המשפחה שלכם, בתמונות היפות שצילמתם בטיול האחרון, בחיות המחמד שלכם או בתמונות הכי רומנטיות שלכם ושל בן הזוג. את המוצר המוכן תוכלו לאסוף מסניף החנות מרמת גן או להזמין משלוח עד פתח הבית.

אינסטבלוק

אינסטבלוק

אינסטבלוק או פוטובלוק הוא הדפסת התמונה האישית שלכם על גבי בלוק מעץ טבעי. ניתן לבחור את גודל וצורת הבלוק ( מלבני או מרובע ) על פי הטעם האישי והרצון שלכם. התוצאה הינה תמונה פשוט יפיפייה שמוצגת בצורה מרעננת ומקורית מאד שניתן להעניק במתנה או לקשט את הבית והמשרד למזכרת בלתי נשכחת של הרגעים הכי יפים שלכם.

 

איך מזמינים אינסטבלוק?

באתר של בלוקים תוכלו לבצע את ההזמנה בשלושה שלבים פשוטים:

  • בחירת גודל וצורת הבלוק – תוכלו לבחור בין מגוון רחב של בלוקים מרובעים או מלבניים בגדלים שונים לפי הטעם והרצון. המידות הקיימות הן 10X10, 15X15, 10X15, 10X20.
  • העלאת הקובץ הרצוי – בוחרים מתוך מאגר התמונות האישיות שלכם את התמונות המועדפות עליכם ואשר אותם תרצו להדפיס. רק שימו לב שבמידה ובחרתם בלוק מרובע, ייתכן ושולי התמונה לא יופיעו. תוכלו להעזר בכל שלב בסרטון ההדרכה שבאתר כדי ללמוד כיצד למקם נכון את התמונה שלכם.
  • שליחת ההזמנה – לאחר שבדקתם שכל התמונות שבחרתם יושבות יפה בתוך הפוטובלוק אתם מאשרים, משלמים ושולחים את ההזמנה לבלוקים. בתוך ימים ספורים משליחת ההזמנה המוצר יהיה מוכן, תוכלו לאסוף מהסניף ברמת גן או להזמין משלוח עד פתח הבית.

אינסטבלוק

מה עוד תוכלו לרכוש באתר של בלוקים?

באתר תוכלו לרכוש גם הדפסה על קנבס, הדפסה על זכוכית, הדפסה על פרספרט וקאפה ולאבזר ולקשט את המשרד או הבית בתמונות מרגשות ומיוחדות שכיף להציג לראווה. תוכלו גם להזמין מגנטים ולחלק לחברים ולמשפחה. בנוסף, תוכלו לרכוש מתנה מיוחדת עבור תינוק חדש – תעודת לידה מעוצבת ומרגשת במיוחד.

 

בלוקים – הדרך שלכם לעצב את הבית

בלוקים הינה חנות מקוונת לעיצוב הבית באמצעות הדפסת התמונות האישיות שלכם על גבי פוטובלוק, זכוכית, קנבס, פרספקט או קאפה למזכרת בלתי נשכחת של הרגעים הכי יפים.

אינסטבלוק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
צילום מקצועי
ציוד צילום לצלם המקצועי

מחפשים ציוד צילום לצלם מקצועי? בחנות הצילום המקצועי פוטו נגבה ברמת גן תוכלו למצוא את כל הציוד והאביזרים הנלווים שאתם זקוקים להם לצילומי טבע, עיתונות,

קרא עוד »