הלוואות למוגבלים – כל היתרונות והחסרונות שחשוב להכיר

הבנק הוא גוף שמצד אחד נותן לאנשים מקום בו הם יכולים לאחסן את הכסף שלהם, אבל מצד שני יש לו אינטרס בכך – הרי הוא לא עושה זאת למטרות צדקה. הבנק מרוויח כסף באמצעות העמלות והריביות שהוא לוקח מלקוחותיו, וכשהוא מזהה לקוח שעלול לפגוע במעמדו הכלכלי הוא לא יאפשר לכך לקרות. לקוח שיצבור חובות בבנק הוא למעשה נטל על הבנק, ולכן הבנק יהפוך אותו למוגבל. מה זה מוגבל? הכל בכתבה הבאה!

 

מה זה חשבון בנק מוגבל?

חשבון בנק מוגבל הוא חשבון שחזרו בו לפחות 10 צ'קים בפרק זמן של 15 ימים עד שנה. צ'ק שחוזר מעיד על מחסור בכסף בחשבון, ואם המחסור נפרס על תקופה ארוכה, הבנק מזהה את החשבון כאחד שיכול להזיק לו כלכלית ומעמדית. בשל כך, הבנק מגביל את החשבון – מצמצם או מבטל את מסגרת האשראי, לא מאפשר שימוש בכרטיס אשראי ולא מאפשר שימוש בצ'קים. יש הגבלות נוספות, אבל הקושי האמיתי הוא סימון האדם שחשבונו מוגבל כאדם שלא כדאי להתעסק איתו בתחום הכלכלי – המידע על כך שהוא מוגבל עובר לבנק ישראל ולגופים פיננסים נוספים. מה הפתרון למצב זה? התשובה היא הלוואות למוגבלים בבנק.

 

הלוואה למוגבלים בבנק – הפתרון האולטימטיבי

כיוון שמוגבלים בבנק לא יכולים להשתמש בבנק כמשאב כלכלי – לקחת הלוואה, להגדיל את מסגרת החשבון וכיוצא בזה, עליהם למצוא מקור מימון אחר. מוגבל בחשבון הוא לא אדם שיש לו עוד כסף במקום אחר, כי אז הוא היה משתמש בו כדי שהבנק לא יגביל אותו ויעשה לו שם לא טוב. על מוגבלים בחשבון למצוא פתרון, וזה הלוואות למוגבלים. הלוואות אלה ניתנות מגופים חוץ בנקאיים שנותנים ריבית נמוכה ומתאימים את ההלוואה לצרכיו של כל פרט.

 

יתרונות של הלוואה למוגבלים

היתרון הטוב ביותר של ההלוואה שהוא מאפשר המשך קיום ותשלום להוצאות יומיומיות. כמו כן, לא רבים יודעים שהבנק גובה ריבית גבוהה במיוחד על חריגה ממסגרת החשבון, לכן עדיף לשלם את הריבית להלוואה מאשר לקחת כסף מהבנק ולשלם לו ריביות גבוהות. בנוסף, ההלוואה מותאמת במיוחד למוגבלים – התהליך של קבלה הוא קצר, יש התחשבות במצב הרגיש שהם נמצאים וכאמור הריבית איננה גבוהה.

 

חסרונות של הלוואה למוגבלים

החיסרון העיקרי שניתן לחשוב עליו באופן ישיר הוא צבירת חוב אצל גוף נוסף. אבל אם אין לכם משפחה או חברים שיכולים לעזור לכם, אין לכם ברירה אלא להישען על הבנק או על גוף אחר. זה לא מצב נעים, אבל ההחלטה החכמה היא לשמור על המשפחה שלכם ולהעניק לעצמכם רווחה כלכלית ככל הניתן.

 

לסיכום

למשה, להלוואות למוגבלים בבנק אין שום חסרון, כיוון שהן מותאמות בדיוק למצב של מוגבלים בבנק. אם חלילה נקלעתם למשבר כלכלי, חשוב שתדעו לפנות לחברות של הלוואות למוגבלים בבנק.

מחשבון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דולרים
5 מטרות לשמן ניקח הלוואה

המטרות ללקיחת הלוואה הן מגוונות. יש גופי מימון שחשוב להם לפני אישור ההלוואה לדעת את מטרתה ורק אם היא מוצאת חן בעיניהם, הם מאשרים אותה.

קרא עוד »