המדריך המלא לחקירות כלכליות

מישהו חייב לכם כסף? האם הוא מסוגל לשלם לכם? האם הוא נמצא במצוקה כלכלית אמיתית? האם "סתם מתחמק"? חקירה כלכלית היא בדיוק אותה החקירה שנועדה לספק לכם תשובות אמיתיות לגבי מצבו הכלכלי של אדם מסוים (או חברה) ולהסיק מכך מסקנות בנוגע להתנהלותו מולכם. יש לבחור במשרד חקירות המתמחה בסוג זה של חקירות ומסוגל לספק תוצאות אפקטיביות תוך זמן קצר שיתאים לטווחי הגבייה או ההליכים המשפטיים ושמסוגל להישאר עבורכם "מתחת לרדאר", באופן דיסקרטי לחלוטין.

 

כיצד חקירה כלכלית יכולה לסייע לכם מול חייבים?

חקירה כלכלית היא פיתרון אפקטיבי מאוד לכל תרחיש שבו אדם מסוים לא משלם לכם חוב קיים ובזמן שאתם כבר יודעים שהוא מבצע פעולות התחמקות מהתשלום אך לא ברורה לכם הסיבה. משרד החקירות יוכל להתחקות אחרי החייב ולהבין את מצבו. בחלק מהמקרים, באמת מדובר באדם שירד מנכסיו למרבה הצער וכעת נמצא בהליך פשיטת רגל או במצוקה חמורה. בחלק אחר, מדובר באנשים שמנסים להערים עליכם על מנת להימנע מתשלום ויש להוכיח זאת, על מנת לתבוע את מה שמגיע לכם או לספק הוכחה קבילה במצב של תביעה משפטית קיימת.

משרד החקירות יוכל לאתר מקור הכנסה ממקומות עבודה או עסקים שונים, לאתר זכויות נדל"ן כולל נדל"ן שנרשם על שם קרוב משפחה, כלי רכב, חשבונות בנק ומצב בבנק, חברות או שותפויות, ירושות, קרנות פנסיה, נכסים לא מדווחים, תיקים בהוצל"פ וחקירות הבודקות את חובות החייב והתנהלותו הכלכלית, כדי לאפיין את יכולתו לשלם חובות.

 

סוגי החקירות הכלכליות הקיימות:

חקירת נכסים מוברחים – נכס מוברח הוא מצב שבו אדם מנסה להימנע מעיקולים או "היבלעות" של הנכס על ידי נושים ולכן מעביר את זכויות הנכס שלו לאדם אחר או חברה כלשהי.

חקירה כלכלית במהלך גירושין – במצבים מסוימים, בן או בת הזוג מנסים להבריח או להסליק נכסים שברשותכם על מנת שלא יחושבו בהסכם הגירושין ויצטרכו להתחלק עם הצד השני כפי שקובע החוק. הדבר קורה בעיקר כשלצד השני לא הייתה נגיעה להתנהלות הכלכלית האמיתית של בני הזוג והם לא בטוחים בנוגע לרכוש והנכסים שקיימים להם. סיבה נוספת להפעלת חקירה כנגד בני זוג היא כאשר נמנעים דמי המזונות מסיבות שאינן לגיטימיות, או כשפוסקת ההשתתפות בהוצאות הילדים.

חקירה לפני שותפות עסקית – מיזוג חברות, שיתופי פעולה וחתימה על חוזים עסקיים תמיד מלווה במצב של יצירת מקדמי ביטחון חשובים. אחד מהאמצעים הללו הוא ביצוע חקירה כלכלית על החברה שעמה אתם עומדים להתקשר בשוטף. ניתן לקבל נתונים לגבי האשראי הקיים של החברה, האופן שבו היא משלמת לספקיה ועומדת בהתחיבויותיה הכלכליות, המאזן הכספי ועוד.

חקירה לאיתור רכוש אבוד – קיימים מקרים שבהם קרוב משפחה נפטר אך לא הותיר צוואה. ולמרות זאת, הוא הבעלים של נכס או רכוש מסוימים שייתכן ואתם הם היורשים החוקיים שלהם. חקירה מקיפה תאתר את כל הרכוש, הנכסים והכספים הקיימים לאותו קרוב.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »