המהפכה החשמלית של פיג'ו

לאחרונה מכוניות חשמליות הן כבר לא משהו קשה להשגה. עם דגמי הרכבים של פיג'ו, החיים הופכים לנוחים יותר. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות המובילים למעבר לרכב חשמלי, סקירה קצרה על שני דגמים מובילים בקטגוריית הרכבים החשמליים המובילים. אז איך אומר הוויז? אתם מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

מדוע עוברים לרכב חשמלי?

אנו חיים בדור בו המודעות האקולוגית גבוהה. כולם יודעים עד כמה השימוש ברכבים הוא מזהם ומזיק. ניסו להפחית את הנזק ופיתחו מכונית חשמלית. אך אם נהיה כנים, בודדים הם אלו שעברו לרכב חשמלי בגלל רצונם לשמור על סביבה ירוקה. בסופו של דבר, אנשים חושבים על כסף ועל תועלת אישית שתצמח לכם מהמעבר. הסיבה העיקרית לרכישת רכב חשמלי היא המחיר הסופי והחסכון המתקבל.

 

מהם היתרונות ברכבים חשמליים?

כאן נציין את היתרונות המובילים לרכישת רכב חשמלי.

 

מחיר ההטענה

רכב בעל בעירה פנימית מונע על ידי דלק. בעל רכב כזה צריך לשלם מחיר יקר על דלק. כל נסיעה מתייקרת בהתאם למחיר הדלק. לעומת זאת, הטענת רכב חשמלי היא מהירה ופשוטה וגם חסכונית. מחיר החשמל לא מגיע לעלות הדלק שתצטרכו… קיימות עמדות טעינה נגישות וזמינות ובקלות ללא עלות מיותרת תוכלו להנות מהטענה חסכונית במיוחד.

 

איכות הרכב

רכב חשמלי מכיל פחות רכיבים פנימיים העלולים להתבלות ולכן הוא גם פחות נזקק לתיקוני מוסך לעומת רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית. התחזוקה השוטפת של רכב חשמלי היא פשוטה יותר וזולה באופן משמעותי.

 

מחיר הביטוח

מרבית הרכבים החשמליים מגיעים עם מערכות בטיחותיות שפותחו על מנת להגביר את בטיחות הנסיעה ברכב. חברות ביטוח רבות מוזילות את מחיר ביטוח הרכב כאשר מדובר ברכב חשמלי שנחשב לבטוח יותר.

 

נסיעה שקטה

רכב חשמלי שונה מרכב בעל מנוע בעירה פנימית המתעורר לחיים ולכל אורך הנסיעה שומעים אותו… נסיעה ברכב חשמלי מלווה בשקט נעים לאוזן. אין רעש מנוע והנסיעה חלקה ומזמינה.

 

הכירו את דגמי PEUGEOT המובילים במהפכה החשמלית

דגם PEUGEOT e-208

מדובר ברכב חשמלי מעוצב בנוחות. מהירות הטעינה שלו מובילה והרכב לא פולט פחמן דו חמצני. דגם זה מצטיין במנוע חשמלי המפיק 136 כוח סוס וסוללה המאפשרת נסיעה של עד 361 ק"מ מירבי. גרסה זו זכתה להוביל בגלל מהירות ההטענה שלה, תוך חצי שעה מתמלאים בה 80% מהסוללה.

 

דגם PEUGEOT e-2008

מדובר ברכב חשמלי טהור, ללא צריכה של דלק. הרכב מעוצב בצורה נוחה ומזמינה. 136 כ"ס, טווח הנסיעה המירבי הוא 341 ק"מ ולא פלא שהמכונית זוכה לאהדה רבה בעולם.

 

דגם PHEV 3008 PEUGEOT

מדובר ברכב היברידי נטען. חוויית הנסיעה ברכב זה מספקת נסיעה שקטה וחלקה, מהירות ההאצה של הרכב היא מהמובילות : תוך פחות מ-59 שניות הרכב מגיע למהירות מירבית של 225 קמ"ש.

רגב משפחתי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »