המשרד תמיד מלוכלך? 3 טיפים לבחירת חברת אחזקה

בשנים האחרונות אנו שומעים על יותר ויותר בעלי משרדים שבוחרים להסתייע בשירותיה של חברת אחזקה. עובדה זו גרמה לנו לעצור לרגע את שטף הכתיבה שלנו, במטרה לצאת ולבדוק – מה עומד מאחורי הבחירה הזו? יצאנו לשאול את כל המומחים בתחום וחזרנו עם המידע שאתם צריכים להכיר מקרוב. קראו את השורות הבאות ותגלו גם אתם מהם 3 הטיפים שיאפשרו לכם לבחור חברת אחזקה מומלצת.

 

תכירו קודם כל את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים, ראוי שתדעו מי הם בכלל האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בעצם במנהלי משרדים שציינו בפנינו איך הם בחרו בחברת אחזקה. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת ובו ביקשנו לקבל מידע בנושא מטעם אנשים יודעי דבר בלבד.

להפתעתנו, מעל ל – 60 איש הגיבו וציינו כי ישמחו למסור לנו פרטים. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שנבחרו לסייע. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להעלות את המודעות בנושא.

 

הטיפ ה – 1 בבחירה של חברת אחזקה

ברגע שאתם בוחרים להזמין חברת ניקיון או חברת אחזקה אל המשרד, אתם צריכים להיות בטוחים שתקבלו בסופו של דבר את כל חדרי המשרד כשהם נקיים ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות. שכן, מסתבר שחברות אחזקה מציבות לעובדים סטנדרטים בסיסיים שהם צריכים לעמוד בהם. אחרת, הם לא יוכלו לעבוד בחברה. הנה כמה סטנדרטים שכאלה:

  • לאחר שטיפה, המרצפות צריכות להיות ללא סימנים
  • השירותים צריכים להיות נקיים לחלוטין ללא כתמים
  • כל הזמן צריך להיות נייר טואלט בשירותים

שימו לב – חשוב מאוד שתבדקו את הפרטים הללו אל מול החברה טרם סגירת חוזה עמה.

 

הטיפ ה – 2 בבחירה של חברת אחזקה

סביר להניח שאתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו שירות ברמה גבוהה שיגיע בזמן שבו ביקשתם אותו. לכן, אתם צריכים לברר מראש כי הזמנה של אותה חברת אחזקה תאפשר לכם להיות בטוחים ב – 100% כי עובדיה יתייצבו בזמן שנקבע מראש, ללא איחורים או ביטולים.

 

הטיפ ה – 3 בבחירה של חברת אחזקה

הטיפ השלישי הוא חשוב ביותר ועליכם ליישם אותו באופן מוקפד. מדובר בבירור מעמיק אודות החברה שתיבחרו לסייע לכם. עליכם בעצם לערוך בירור מקיף ברשתות החברתיות או בגוגל כדי לקרוא פרטים אודות חברה שהומלצה לכם. זאת כדי לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי לקוחותיה של החברה. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים בחברה מומלצת באמת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הטיפים החשובים ביותר שעליכם ליישם אם אתם רוצים שהמשרד יהיה נקי. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק ליצור קשר עם חברה מומלצת ולקבל את שירותיה. נאחל לכם הצלחה בהמשך.

חברת ניקיון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא