הנעורים הם מפקד משוגע: איך מתמודדים עם הפרעות קשב בגיל ההתבגרות?

הפרעת קשב מתאפיינת בקשיי ריכוז, פיזור ואבדן חפצים, הערכה עצמית נמוכה, קושי בלימודים, קושי להתמיד במשימות והסחות דעת רבות. כשמאפיינים אלו פוגשים בגיל ההתבגרות הסוער אנו מגלים כי תופעות אלו מתחזקות אף יותר ומתסכלות הן את הילד הסובל מהן והן את משפחתו. הכירו את מרפאת באלאנס – מרפאת קשב וריכוז לילדים ומתבגרים בגני תקווה. 

 

מרפאת באלאנס

מרפאת באלאנס – מרפאת קשב וריכוז לילדים ומתבגרים הממוקמת בגני תקווה מאפשרת לבני נוער ומשפחותיהם להתמודד עם תופעות גיל ההתבגרות אשר הופכים קשים יותר כאשר הם מלווים בהפרעת קשב וריכוז. הפרעת הקשב מאופיינת בקשיי ריכוז וקשיי למידה והערכה עצמית נמוכה, מה שגורם למתבגר הצעיר לאבד מוטיבציה, להרגיש שמשהו אצלו 'דפוק' ולתסכול רב.

איזון - מרפאת קשב וריכוז לילדים ובני נוער

מהי הפרעת קשב?

הפרעת קשב וריכוז נקראת גם ADHD או Attention Deficit Hyperactivity Disorder גורמת לסובל ממנה לקפוץ מנושא לנושא, להסחות דעת מרובות, לשכחנות ופיזור חפצים עד לאבדנם, וילדים הסובלים מן ההפרעה יהיו בדרך כלל מאד פעלתנים ויתקשו לשבת במנוחה זמן רב.

ההפרעה מקשה מאד על התפקוד בבית הספר, בחוגים או במסגרות אחרות, מקשה על הילד ליצור קשרים חברתיים ולעיתים לקשיים בתוך המשפחה הדורשת סדר ומשמעת שכה קשים לביצוע עבור ילד פעלתני. בגיל ההתבגרות התופעות מחריפות עם סערות הרגשות הגואות ועם המרדנות הטבעית של הצעירים ומשפחות רבות סובלות מסתכול עקב כך.

 

הכירו את ד"ר שרון צחורי

ד"ר שרון צחורי, מייסדת ומנהלת המרפאה, הינה רופאת ילדים ומתבגרים בכירה בעלת התמחות בהפרעות קשב וריכוז. בעלת רזומה עשיר ומרשים בניהול מרפאות במכבי שירותי בריאות ואלו"ט. ד"ר שרון צחורי הקימה את מרפאת באלאנס מתוך הבנה שיש צורך במקום בטוח ורגיש דיו כדי לאפשר למשפחות ולילדים ליהנות מטיפול משמעותי ומפתרונות אמיתיים להתמודדות עם ADHD הן לילד הסובל מן ההפרעה והן למשפחתו.

 

כיצד אנחנו מטפלים?

מרפאת באלאנס מטפלת בשיטה ההוליסטית הגורסת כי הילד הינו מכלול של רגשות, תחושות וחוויות פנימיות וחיצוניות, ועל מנת להעניק לקשייו של הילד פתרון משמעותי ומעשי, יש לקחת את כל המכלול בחשבון. באמצעות הקשבה ורגישות רבה והכלה של כל צרכי הילד נוכל למצוא את הדרך להעניק לכל ילד כלים לצמוח ולהתפתח בבטחה ולהבין כיצד להתמודד באופן בריא עם הפרעת הקשב והריכוז. ועבור ההורים, להעניק הדרכת הורים שתצייד אותם בכלים פשוטים להתמודדות עם קשיי ילדם.

 

לסיכום

מרפאת באלאנס הממוקמת בגני תקווה מטפלת במשפחות ובילדים ומתבגרים כדי להתמודד באופן בריא עם הפרעות קשב וריכוז, לרכוש כלים כיצד לנהל את חייהם נכון ולזכות בשגשוג והצלחה רבה בלימודים, בעבודה ובחיי המשפחה. ד"ר שרון צחורי מייסדת ומנהלת המרפאה הינה רופאת ילדים בכירה בעלת רזומה עשיר בניהול מרפאות במכבי שירותי בריאות ואלו"ט.

איזון - מרפאת קשב וריכוז לילדים ובני נוער

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא