מהם הפרמטרים שיקבעו את מחיר המדרס?

במקרים רבים, בעת קנייה של מוצר כלשהו, בין אם מדובר ברהיט, בגד או מכשיר חשמל, אנחנו מוצאים את עצמנו עורכים השוואת מחירים בכדי למצוא את

המוצר הזול ביותר.
אנחנו כאן בשביל להגיד לכם שבקנייה של מדרס, חשוב לדעת מהם הפרמטרים שקובעים את המחיר כדי להבין שאם הוצע לכם מדרס במחיר שנראה לכם גבוה, סביר להניח שתקבלו את אותה הצעת מחיר גם בחנות אחרת.
אנחנו נסביר את הכוונה בשורות הבאות.

 

ישנם פרמטרים שבעקבותיהם נקבע המחיר של המדרס, להלן פרמטרים אלו:

  1. מורכבות הבעיה ממנה אתם סובלים

כל אדם שנמצא כי הוא צריך מדרסים, סובל מבעיה אחרת. יש למשל חולי סכרת שצריכים מדרס שיגרום לרגל שלהם להיות כמה שיותר מאווררת כדי להפחית את הסיכוי להתפתחות פצעי לחץ בכפות הרגליים שלהם.
יש למשל אנשים שנולדו עם רגליים בגבהים שונים, כך שבנעל אחת צריך להיות להם מדרס דק ובנעל השנייה צריך להיות מדרס עבה יותר שיתקן את הפער בין הגבהים השונים.
יש עוד מגוון רחב של מצבים רפואיים וכל מצב דורש זמן עבודה שונה. יש מדרסים שלוקח מעט מאוד זמן להכין אותם ויש כאלו שבגלל המורכבות שלהם, זמן ההכנה הוא ארוך מאוד. ככל שזמן ההכנה ארוך יותר, כך המחיר עולה בהתאם וכמובן שהמצב הפוך כאשר מדובר בהכנה שאינה מורכבת יחסית ולכן דורשת פחות זמן.

 

  1. טכנולוגיה מסוימת

בהמשך למורכבות הבעיה ממנה אתם סובלים, יש גם את עניין הטכנולוגיה. הכוונה היא שאם הכנת מדרס עבורכם כוללת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, מחיר המדרס יעלה.

 

  1. החומר שממנו המדרסים עשויים

ישנו מגוון רחב של חומרים מהם מכינים מדרסים.
יש חומרים שעלותם זולה מאוד והם לרוב אינם מומלצים לשימוש במדרסים. ניתן לראות את המדרסים הללו בחנויות הפארם ולעיתים גם בחנויות ספורט. הם עשויים מג'ל, חומר זול מאוד שלרוב אינו מחזיק היטב את הרגל ולכן אינו מומלץ.
במקרה זה – ככל שתשלמו פחות מבחינה כספית, כך גדל הסיכוי שתשלמו יותר מבחינה בריאותית בהמשך.
החומרים היקרים יותר הם חומרים שמותאמים למקרים רפואיים חריגים שדורשים החזקה טובה של הרגל. חומרים אלו ישמרו על יציבות כף רגלכם ויאפשרו לכם לצעוד באופן נכון ובטוח.
נכון שהימצאותם של חומרים אלו במדרסים יגרום לעלייה במחיר, אך כך תוכלו להיות בטוחים שאתם צועדים בדרך הנכונה לכם מבחינה בריאותית וכי אינכם מזיקים לגופכם.

עכשיו אנחנו סבורים שאתם מבינים מדוע תקבלו הצעת מחיר יחסית זהה על מדרס מסוים בכמה חנויות במידה ותערכו השוואות מחיר (מכיוון שהמחיר נקבע לפי הפרמטרים הללו שמופיעים לעיל).
אנחנו ממליצים, בכל הקשור למדרסים, לפנות אך ורק למומחים – אינסול מדרסים.
כך תדעו שאתם ברגליים טובות (לא טעיתם, זהו משחק מילים, במקום "ידיים טובות").

 

נעל ממותגת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »