הריהוט היוקרתי שאתם חייבים להכיר!

הריהוט שתכניסו למשרד, לבית או אפילו לחצר הדירה שלכם, יקבע את הטון העיצובי הסופי שאתם רוצים לשדר. עם אתם מתחברים לרהיטים יוקרתיים ובכל רכישת רהיט אתם רוצים שהשדר יהיה יוקרתי, כדאי שתכירו את הריהוט העשוי להפוך את המשרד שלכם למשרד יוקרתי מרהיב.

 

על מה חשוב לשים דגש ברכישת ריהוט יוקרתי?

יש לא מעט רהיטים המעוצבים בצורה יוקרתית מרשימה. אך לאמיתו של דבר, הם עולים סכום לא מבוטל למרות שהם לא מצדיקים את המחיר. בכל רכישת ריהוט יוקרתי, חשוב לבחון את איכות המוצר. אל תתפשרו על האיכות. יש מגוון מותגים בתחום, חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. ההמלצה היא לפנות לחנות וותיקה ומוכרת העוסקת בייצור וייבוא ריהוט משרדי יוקרתי וכך להנות מידע מקצועי וריהוט שנותן מענה לאורך זמן.

 

ריהוט משרדי

המשרד שלכם יכול להפוך ליוקרתי אם תשקיעו בו ריהוט מתאים. ריהוט משרד צריך להיות מצד אחד מעוצב בצורה יעילה ונוחה, עם דיוק בפרטים הקטנים כמו מעבר בשולחן פגישות למעבר כבלים על מתחת לשולחן, כיסא משרדי יוקרתי ונוח, נגישות ופרקטיות. נסקור כאן מספר דגמים של שולחנות עבודה שכדאי להכיר:

 

FIANCO LEGNO  שולחן עבודה

שולחן זה מעוצב בצורה יוקרתית, מינמליסטית אך היא כוללת מקומות איחסון רבים. יש מקום מתחת לשולחן העבודה לכונן המחשב, יש שלוש מגירות תת שולחניות, מדפים ובכללי, העובד נהנה משולחן רחב ידיים, פינתי ומוצלח. שולחן זה יכול להתאים לקבלת קהל, עמדת עבודה ועמדת מנהלים.

שולחנות-עבודה-FIANCO-LEGNO-8
קרדיט: אופיס גולדן ליין ריהוט לעסקים

שולחן עבודה GAMBA

שולחן זה מעוצב בסגנון נקי מאוד, כל חיתוך של השולחן הוא יוקרתי ומדויק. הגימורים מרהיבים והסגנון המתקבל מתאים למשרדי הייטק המעוניינים לשדר יוקרה. שולחן זה הוא רחב וכך הוא מאפשר לשני עובדים לעבוד במקביל, אחד מול השני. לכל אחד מהם שטח עבודה נרחב משלו וכלך מתאפשרת עבודה נינוחה ויעילה. ישנה הפרדה ביניהם וכך הם גם לא פולשים אחד לשני…

שולחן-מנהלים-GAMBA-U-8
קרדיט: אופיס גולדן ליין ריהוט לעסקים

ריהוט חוץ

ריהוט חוץ הוא ריהוט שצריך להיות עמיד למים מצד אחד אך גם כזה שלא ידהה בגלל שמש קופחת או יהרס בשל פגעי מזג האוויר. מצד שני, הוא צריך להיות נוח, מפנק ומזמין. ואצל לא מעט אנשים, פרמטר נוסף לבחירת ריהוט כזה הוא לחפש דווקא ריהוט חוץ יוקרתי. ויש מגוון מותגי יוקרה המשווקים שולחנות וריהוט חוץ.

 

שולחן לאונג' IKON

שולחן זה הוא שולחן על רגל אחת. העיצוב הוא יוקרתי וחלק, רגל השולחן רחבה והופכת לצרה וכך היושבים יעל יד השולחן נהנים ממגוון אפשרויות ישיבה. שולחן כזה יכול להתאים ל-2-4 סועדים. לא מעט מסעדות ואולמות אירועים רכשו שולחנות אלו לצד כיסאות תואמים.

 

לסיכום

עכשיו אתם כבר יודעים שלא כל מוצר יוקרתי הוא אכן איכותי ולכן תזכרו לבדוק את איכות הריהוט הבא שתרכשו. כאן סיקרנו מספר רהיטי יוקרה לנוחותכם.

שולחן-עמדת-מנהל-יוקרתית-סייל
קרדיט: אופיס גולדן ליין ריהוט לעסקים
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות
מה הן מיטות קומותיית נפתחות?

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום הריהוט. שכן, הטכנולוגיה המתפתחת והחדרים שהופכים ונהיים קטנים יותר ויותר (בבתים החדשים שנבנים) גורמים למומחים בתחום לצאת מהקופסא ולהביא

קרא עוד »