מהם השלבים לאיתור נזילה משמעותית בקירות הבית

כולנו מכירים את הרגע הזה, שבו מתקבל חשבון מים מנופח מסיבה שלא ברורה לעין.

מדובר במצבים שבהם, צריכת המים (על פניו) לא השתנתה, אבל המחיר עלה באופן משמעותי. במקרים שכאלו, נהוג לבצע איתור נזילה כדי לבדוק אם זו

הסיבה לחשבון המים שזינק בכמה אחוזים.

אם אתם מזדהים עם התיאור שנכתב לעיל, אתם צריכים לדעת מהם השלבים לאיתור נזילה משמעותית בבית,  להלן כל הפרטים שחשוב שתדעו בנושא:

 

השלב הראשון – הבנה שאין מדובר בטעות של חברת המים

אנחנו שומעים לא פעם על אנשים שבוחרים לפנות אל חברת המים ולהאשים אותה בבקשת תשלום שגויה. חשוב לציין כי לפעמים זו באמת הבעיה. שמענו לא פעם על מצבים שבהם חברת המים חייבה את לקוחותיה בסכומים גבוהים מן הרגיל בעקבות סיבות שאינן ברורות. בדרך כלל מדובר בחיוב מוגדל שנשלח אל מספר רב של לקוחות בו זמנית, ואין לו שום קשר לצריכת המים הרגילה שלהם. לכן, השלב הראשון צריך להיות בירור מול חברת המים. ייתכן שתקבלו את התשובה ממוקדן של החברה.

 

השלב השני – בדיקת שעון המים

אם חברת המים לא סיפקה לכם תשובה ראויה, כדאי שתדעו שרגע לפני שאתם מזמינים איש מקצוע, אתם צריכים ללכת אל שעון המים ולבדוק בעצמכם אם יש נזילה. כדי לעשות זאת אתם צריכים לעבור בין כל הברזים שבבית ולסגור אותם היטב. להלן רשימת הברזים שכנראה יש לכם בבית, וחשוב שתשימו לב שאינכם מפספסים אפילו אחד:

  • ברזי המטבח
  • ברזי השירותים
  • ברז הניאגרה
  • ברז בחצר (אם יש לכם חצר)

מבירור שערכנו עם מאתר נזילות משה שליו, נאמר לנו שמומלץ לסגור את הברזים לפני שיוצאים לעבודה או בשעות הלילה. מיד לאחר סגירת המים, תבדקו את  המונה. אם תגלו שהמספרים זזים – תדעו שיש נזילה.

 

שלב שלישי – בדיקת דוד חשמלי

מכשירי חשמל נוטים לפעמים לייצר נזילות והדוד החשמלי בפרט. בדיקה מהירה של הדוד יכולה לחסוך לכם לא מעט כאב ראש. לכן, צאו לבדוק את הדוד ואם יש בו נזילה, כדאי שתפנו בהקדם האפשרי לטכנאי. אם אין נזילה, אתם צריכים לפנות אל מומחה לאיתור נזילות, כי מכאן כבר אין לכם מה לעשות באופן עצמאי.

 

שלב רביעי – הזמנת בעל מקצוע

אין מנוס, אם הגעתם לשלב זה, אתם צריכים להיעזר בבעל מקצוע. אל תחששו, הוא לא ישבור את הרצפות או ירסק את קירות הבית בשביל לאתר את הנזילה הנסתרת. לבעלי מקצוע יש כיום כלים ייחודיים ומתקדמים שמאפשרים לבדוק את הקירות ולראות אם ישנה נזילה של מים מאחוריהם.

 

לסיכום

יש ארבעה שלבים לאיתור נזילה משמעותית בקירות הבית שלכם, יישום השלבים הללו לפי הסדר צפוי לחסוך לכם כסף רב וכאב ראש. אנו מקווים שיישום השלבים הללו יביא לגילוי הנזילה המשמעותית במהרה.
ידית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »