השתלת שיער – המדריך המלא

השתלת שיער זוהי אחת הפעולות שבעבר לא היה ניתן לבצעה, אך עם השנים והתקדמות הטכנולוגיה, כבר ניתן להשתיל שיער של ממש. הפעולה הזו מתאימה לאנשים עם בעיות התקרחות, או שיער דליל למשל, או חס וחלילה גם מחלה. שיער שופע ומלא מהווה סימן בוהק לבריאות איתנה ויציבה, לכן קיימת שיטה שמתאימה.

 

השתלת שיער – האם כל אחד יכול?

השתלת שיער זהו תהליך ניתוחי, תחילה אתם תדברו עם המנתח שלכם והוא יסביר לכם על כל הליך הניתוח, ואיך הוא הולך להתרחש בהתאם לשיער שלכם. זה בעצם הזזה של שיערות קיימות שיש בראשכם, והעברתן למקומות דלילים יותר ופגועים בראש שלכם, או אפילו מקומות שחסרים בהם לגמרי שיערות ראש. השתלת שיער היא פעולה ניתוחית קלילה יחסית, ואינה אמורה להסב נזק גרוע יותר, אלא רק לעזור לכם לקבל את השיער שתמיד רציתם וחלמתם עליו.

 

הליך הניתוח 

כדי שתבינו מהי השתלת שיער טובה, חשוב שתכירו בהליך הניתוח עצמו. תחילה המנתח מזריק לכם תרופות מסיימות לתוך הקרקפת וזאת בכדי להקהות את חלקו האחורי בראשכם. לאחר מכן המנתח יבחר איזו שיטת טיפול הוא מעדיף לעבוד עמה, שיטה מסוג ניתוח רצועת יחידת הזקיקים בראשכם, הנקראת גם: ״FUSS״, או בשיטה השנייה שהיא מיצוי של יחידת הזקיקים בראשכם, הנקראת גם: ״FUE״.

 

שיטת ה – FUSS

עם שיטה זו, המנתח מוציא רצועות עור מאחורי הראש שלכם, הוא מניח אותן בצד ולאחר מכן תופר את הקרקפת. אחרי זה, הצוות מחלק את רצועות העור בערך ל – 500 עד 2,000 שתלים קטנים, כשכל אחד מהם ישא שערה יחידה, או קבוצה של שיערות. מספר השתלים, וגם הסוג שלהם ייקבע בעזרת סוג השיער שלכם. המנתח ייבחר עבורכם איזו שיטה היא המתאימה בשבילכם, ישתף אתכם בתהליך ויתחיל את הניתוח.

 

שיטת ה – FUE

בשונה מהשיטה הקודמת, בשיטה זו מגלחים את החלק האחורי של הראש שלכם. אחרי כן המנתח יוציא לכם מהחלק הזה זקיקי שיער אחד אחרי השני. אך אל דאגה, האיזור הזה נרפא מעצמו ומתכסה בשיערות הראש שיש לכם גם ככה. לאחר מכן הוא מכין את השתלים, ובעצם גם מקהה את אותו האיזור המיועד, יוצר איזשהם חריצים בקרקפת על ידי אזמל או מחט אפילו, ומניח שתל אחר שתל בחורים היעודיים. כל אורך הניתוח יכול לקחת בין ארבע לשמונה שעות, ואולי תחזרו לעשות שוב את הניתוח במידה ולא תהיו מרוצים מהתוצאה.

 

השתלת שיער – זהו תהליך נהדר

מי מאתנו לא היה רוצה שתהיה לו את האופציה לקבל שיער שופע ומלא, ישנם אנשים רבים שרק חולמים כל הדבר הזה. התקרחות, או שיער דליל הינם גורמים שמשפיעים על הביטחון העצמי של האדם, ואין ספק שהשתלת שיער עושה את שלה בכך שהיא עוזרת למי שצריך – לקבל את השיער שהוא רוצה ללא חששות מיותרים.

מאבטח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עלות הרמת גבות
מה עלות קורס הרמת גבות

בתקופה האחרונה אנו רואות את כולן מסביבנו מסתובבות עם רמות מורמות ויפות. כאלו שאנחנו תמיד חלמנו עליהן אבל לא ידענו איך אפשר להשיג אותן. בירור

קרא עוד »