התאמת שיש לחללים בבית

שיש הוא בעצם אבן גיר מעובדת בשילוב מינרלים שונים המקנים לה זוהר ויוקרה. אבן השיש היא אבן פופולרית הזוכה לביקוש מתמיד בגלל הנראות שהיא משדרת. כשרוצים לשדרג דירה, משלבים בחללים מותאמים אבני שיש מעוצבים. כאן ריכזנו עבורכם מידע שיתן את הפוקוס על מה שחשוב לבדוק בהתאמת השיש לחללים בבית. מוזמנים להמשיך איתנו.

אילו סוגי שיש נפוצים?

אבן שיש היא אמנם אבן גיר המעובדת עם מינרלים שונים, אך כמות המינון של המינרלים יחד עם דקויות העיבוד המשתנות, מובילות לשינויים בין סוגי השיש המתקבלים.

סוגי השיש הנפוצים כוללים:

  • שיש גרניט – שיש זה ידוע בחוזקו ועמידותו בפני שריטות. הוא נשאר יפה לאורך זמן רב ולכן הוא גם מבוקש יחסית.
  • שיש קיסר – מיוצר מאבן קיסר. הוא חזק מספיק, נראה טוב ומחירו לא יקר.
  • שיש חברות – מדובר בשיש הכי זול שיש והוא משמש לאדני חלונות, חיפויים ומקומות בהם לא מעוניינים להשקיע בשיש יקר, אך כן מעוניינים שהוא יחזיק מעמד לאורך שנים.

שיש תואם

איך מתאימים את סוג השיש?

התאמת סוג השיש נעשית לאחר בחינת מספר נקודות:

 

למה השיש הולך לשמש?

פעמים רבות משלבים משטח שיש לריצוף הבית. לעומת זאת, לפעמים השיש ידרש דווקא למשטח שיש במטבח, או לחיפוי קיר כוח מרכזי (קיר כוח הוא קיר המשפיע על עיצוב חלל החדר). ברור שעבור כל מטרה, נתאים אבן שיש אחרת… לצורך כך מומלץ להיוועץ במומחי שיש.

 

כמה השיש צריך להיות חזק?

כולנו רוצים להתקין אבן שיש חזקה בבית שלנו. אך לפעמים יש צורך באבן שיש חזקה במיוחד. אם לדוגמא תבחרו לחפות את קיר הכניסה לבית, באבן שיש, אם יש לכם ילדים שעוברים ושבים עם חפצים חדים העלולים לשרוט את השיש, ההעדפה תהיה לרכוש אבן עמידה בפני שריטות. לעומת זאת, כאשר מדובר בחיפוי אדן חלון, השיש הכי זול גם הוא יספיק. הכל משתנה בהתאם למטרה.

 

מה הקו העיצובי בחלל הדירה?

אבני השיש קיימות במגוון צבעים וגוונים. אם אתם מעוניינים בצבע מסוים תצטרכו לבחור אבן שיש בעלת אותו צבע. לקו העיצובי של חלל הדירה תהיה השפעה מהותית על בחירת השיש.

 

לסיכום

אבן שיש משמשת בעיקר למשטחי עבודה במטבח הבית. אך לא רק. אבני שיש משמשות לחיפוי קירות יוקרה, ריצוף ואפילו לבניית מדרגות. ניתן ליישם מגוון עיצובים בשיש. בין עם מדובר בכיור משיש ובין אם מדובר באלמנט עיצובי מיוחד ומותאם אישית. על פי מה שסיכמנו כאן ניתן לראות כי לבחירת השיש ישנה חשיבות רבה והיא תיעשה בהתאם למטרה לשמה משולב השיש בדירה.

בסך הכל, אבני השיש מקנות לדירה מראה זוהר, יוקרתי ונוצץ. קל לנקות אותן והן פרקטיות להפליא. לא פלא שמשטחי השיש התאזרחו בכל מטבח מצוי בארץ ובעולם.

 

שיש תואם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »