האם צריך ויזה לארה"ב במידה ויש ברשותי דרכון פורטוגלי?

דרכון פורטוגלי מאפשר לכם להיכנס לכל מדינה בעולם ללא צורך בהוצאה של ויזה, כולל ארה"ב. כיצד תוכלו גם אתם להוציא דרכון? כל הפרטים – במאמר הבא.

 

דרכון פורטוגלי – הדרך שלך להיכנס לכל מדינה בעולם ללא צורך בוויזה

אחד הקשיים המשמעותיים ביותר בהם נתקלים ישראלים רבים הוא הצורך בהוצאה של ויזה למדינות בעולם, ובעיקר לארה"ב. למעשה, על אף המאמצים הרבים ממשלת ארה"ב עדיין איננה מאפשרת לאזרחי ישראל להיכנס באופן חופשי לארה"ב, בין אם מדובר במטרות עסקים או חופשה, ועל כן נדרש מהאזרח הישראלי לבצע תהליך ארוך ומייגע של הוצאת ויזה לארה"ב, כאשר בלא מעט מקרים ישראלים נדחים ואינם מורשים להיכנס למדינה, בטוענות כאלה ואחרות. יחד עם זאת, במידה ויש ברשותכם דרכון זר, וספציפי דרכון פורטוגלי, תוכלו להיכנס באופן חופשי לארה"ב, מבלי צורך לבקש ויזה, וזאת לאור העובדה כי הדרכון הפורטוגלי מאפשר להיכנס למרבית מדינות העולם ללא צורך בהוצאה ויזה, כולל ארה"ב, אוסטרליה כמו גם מדינות נוספות אשר כיום סגורות לכניסה של ישראלים.

 

הוצאת דרכון פורטוגלי – קלה יותר מאי פעם

אם גם אתם רוצים להצטרף למאות הישראלים אשר כעת נמצאים בתהליך של הוצאת דרכון פורטוגלי אשר יאפשר להם לנוע בחופשיות בין מדינות אירופה, כמו גם להיכנס לארה"ב, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברה מקצועית אשר תבדוק האם אתם אכן עומדים בקריטריונים של קבלת אזרחות פורטוגלית, וכתוצאה מכך גם דרכון. למעשה, החברה המובילה כיום בתחום היא חברת איזי נשיונטלי אשר מהווה כיום את החברה המצליחה ביותר בענף, וע"פ המומחים של החברה כיום הוצאה של דרכון פורטוגלי הפכה לקלה יותר משום שממשלת פורטוגל העבירה שורה של הקלות בשנים האחרונות אשר מאפשרות לרבבות ישראלים להוציא דרכון פורטוגלי במהירות. יחד עם זאת, לאור הביקוש הרב והתעניינות הרבה של הישראלים ניתן לומר כי הרשויות בפורטוגל על סף קריסה, אולם במידה ואתם עובדים עם חברה מקצועית כמו איזי נשיונטלי תוכלו להוציא את האזרחות כמו גם את הדרכון בדרך קצרה ויעילה עוד יותר.

כיצד ניתן להוציא דרכון פורטוגלי?

כאמור, אם ברצונכם להוציא דרכון פורטוגלי ישנה חשיבות רבה לעבודה עם חברה מקצועית וזאת על מנת שתוכלו לבדוק האם אתם אכן עומדים בקריטריונים, כמו גם לשם הגשת בקשה לקהילה היהודית בפורטוגל אשר כוללת הגשת מסמכים הכוללים עץ משפחתי, מסמכים משפחתיים כמו גם תעודת יושר אשר כולם צריכים להיות מתורגמים לפורטוגזית, ולאחר מכן המשך התהליך אל מול הרשויות בפורטוגל עד לקבלת הדרכון הנכסף. אם ברצונכם לקבל מידע מקיף לגבי הדרך שלכם להוצאה של דרכון פורטוגלי ובכך להיכנס גם לארה"ב ללא צורך בוויזה, היכנסו לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.easynationality.com או במספר 03-7448834.

מפה וזכוכית מגדלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »