חדר החלומות – כך תעצבו את חדר החלומות של בת הנוער

הילדה הקטנה שלכם הגיעה לגיל ההתבגרות וכבר לא מתאים לה החדר הישן שלה? כנראה שהגיע הזמן לעצב לה חדר שינה חדש שיתאים לבת נוער. בעזרת עיצוב נכון ובחירה חכמה של רהיטים, תוכלו גם אתם לעצב עבור הבת שלכם את חדר החלומות בו היא תוכל לגדול בשמחה ואהבה ולעצב לעצמה את השנים המיוחדות של גיל ההתבגרות.

  

איך לעצב נכון חדר של בת נוער?

עיצוב מתאים של חדר שינה עבור ילדה בגיל ההתבגרות הוא הרבה יותר מרכישה של רהיטים חדשים ומיטה גדולה יותר. נערות רבות, מתחילות למצוא עניין בדברים שאולי פחות עניינו אותן לפני כמה שנים, ככה שייתכן שיהיו רהיטים כמו שידות איפור, ארון גדול יותר ופריטי עיצוב שיעזרו לעצב עבורן חדר מתאים. בגדול, ניתן לחלק את תהליך העיצוב של החדר לשני אינטגרליים – בחירה של צבעים ופריטי עיצוב מצד אחד, ורהיטים מצד שני.

עיצוב חדר חלומות

צבעים ועיצוב

הצבעים של הקירות, התמונות ופריטי העיצוב השונים שיקשטו את החדר למעשה יכתיבו את הטון והאווירה של החדר ויעזרו לנו לבחור את סגנון הרהיטים שאיתם נמלא את חדר השינה של בת הנוער. הדרך הנכונה ביותר לבחור צבעים מתאימים היא לנסות לחשוב מה הוא הסגנון והאווירה אותה אנחנו רוצים להקנות לחדר וכמובן מה הם הצבעים המועדפים על בת הנוער שלנו. מומלץ לבחור צבעים חמים כמו ורוד עדין ולהימנע מצבעים צעקניים מדי שעשויים להיות לא נעימים כל כך לאחר כמה זמן.

 

רהיטים

לאחר שהחלטנו על קו עיצובי ברור, נוכל לגשת לבחור את רהיטים שאיתם נמלא את החלל של החדר. בשביל לעזור לכם להבין מה הם הרהיטים שהכי חשוב שיהיו בחדר, סיכמנו עבורכם רשימה של הרהיטים אותם אנו רואים כחשובים ביותר.

 

מיטה

מיותר לציין שמיטה היא הרהיט הכי חשוב לא רק בחדר השינה, אלא בבית כולו. אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה, לכן מומלץ להשקיע במיטה מפנקת שתעניק לנו איכות חיים ראויה. לרוב, המעבר לגיל ההתבגרות מלווה בגדילה מהירה של הגוף, לכן מומלץ לרכוש מיטה שתהיה מספיק גדולה עד אשר הילדה תסיים לגדול – בשביל שלא נצטרך להחליף למיטה גדולה יותר כל כמה שנים.

עיצוב חדר חלומות

שולחן עבודה

שולחן עבודה נוח ומרווח הוא מרכיב חשוב בהצלחה ובהשקעה בלימודים של הילדה שלכם. מומלץ לתת לילדה מקום נוח לעבוד בו, כדי שתוכל לבצע את המשימות הלימודיות שלה כמו שצריך.

 

שידת איפור

בגיל ההתבגרות נערות רבות לומדות להיעזר במוצרי קוסמטיקה וטיפוח לראשונה. מומלץ לתת לילדה שלכם שידת איפור נוחה בה תוכל לגלות איך היא הכי אוהבת להתאפר.

 

ארון בגדים

בדומה למיטה, גם ארון הבגדים ותכולתו גדלים בגיל ההתבגרות. נערות רבות מגלות את הטעם שלהן בבגדים בגיל ההתבגרות, ואוהבות להביע את עצמן דרך הלבוש. בשביל לתת להן את המקום לעשות זאת מבלי להעמיס יותר מדי על החדר, מומלץ לרכוש ארון בגדים מרווח מספיק.

עיצוב חדר חלומות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »