חולמים על גדר מעץ? כך תגשימו את החלום

גדר עץ לגינה של הבית, היא חלומם של רבים. גדר הגינה נועדה לתחם את המרחב החיצוני של הבית, וכן לשם הענקת מראה חיצוני אסתטי. חולמים על גדר מעץ? כך תגשימו את החלום.

 

מבוא

גדר הגינה יוצרת תיחום לגינה. התיחום, מסייע להעניק תחושת ביטחון ופרטיות ליושבי הבית. מלבד התיחום, הגדר היא המפגש הראשוני שללא ספק יוצר את הרושם הראשוני של האורחים על הבית שלכם. כיום לא מעט אנשים בוחרים לגינה שלהם גדר מעץ, אם גם אתם חולמים על גדר מעץ, כך תגשימו את החלום, כנסו למאמר המלא בשיתוף ש.ע.מ בנייה בעץ.

 

סיבות לגדר – ביטחון ופרטיות

רבים, בוחרים להקים גדר בגינה הפרטית שלהם על מנת שזו שתספק ביטחון ופרטיות. בשל כך, הם בוחרים בגדר אטומה. גדר אטומה מעץ, מסייעת להפחית רעשים מהרחוב, ולחזק את תחושת המוגנות.

 

אסתטיקה לצד פרקטיקה

לצד אלו, ישנם לא מעט אנשים, אשר מעדיפים גדר בעלת רווחים, זאת על מנת להכניס אור למרחב הגינה ולבית כולו. כמו כן, גדר בעלת רווחים ופתחים, היא בחירה עיצובית טרנדית, המעניקה מראה עיצובי לכל גינה. ניתן להקים גדרות מעץ בעלות פתחים ורווחים בכל גודל אותו תרצו.

 

בחירת גובה הגדר

כאשר בוחרים גדר לגינה, מלבד מראה הגדר והחומרים מהם היא בנויה, ישנו פרמטר חשוב נוסף אותו יש לקחת בחשבון והוא גובה הגדר. באם מדובר בשכונה בה הצורך לשמור על הבית ועל הביטחון גבוה, רצוי לבנות גדר גבוהה יותר. כמו כן, באם יש ילדים או בעלי חיים, מומלץ גם כן לבנות גדר גבוהה, על מנת למנוע קפיצות מהגדר וסכנות כאלו ואחרות.

 

החומרים מהם בונים את הגדר

בשל היותה של הגדר מוקמת במרחב החיצוני של הבית, בגינה, וכן עליה להחזיק מעמד תקופה בלתי מבוטלת, לחומרים ממנה הגדר עשויה חשיבות מכרעת. על הגדר להיות עמידה, חזקה, וכן עליה להיות מחומרים אשר ניתן לשמר את המראה החיצוני שלהם.

 

גדר עץ – להמשיך את המראה הטבעי

גדר עץ מאפשרת להרגיש בחוץ ולהיות בפנים. גדר מעץ בגינה, משרה אווירה חמימה, רגועה ושלווה. גדרות מעץ ניתן להתקין מסוגי עץ שונים, בגדלים שונים ובמגוון רחב של צבעים, סגנונות ודוגמאות. כך, שתוכלו להמשיך את הקו העיצובי של הגינה ואף של הבית כולו.

 

תחזוקה מאריכה שנים

גדר עץ היא ללא ספק הבחירה המושלמת מבחינת המראה אותו היא מעניקה. אך מלבד היופי, ישנם פרמטרים נוספים עליהם כדאי לחשוב. לצד היתרונות הרבים של העץ, ישנו חיסרון אחד והוא הצורך בתחזוקה. ישנם מספר סוגים אשר מצריכים תחזוקה לפחות פעם בשנה. התחזוקה כוללת ניקיון ומריחת שכבת חומר אשר מסייע לשמור על העץ.

גדר מעץ

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »