חושבים רחוק: למה כולנו חייבים לעבור לרכב חשמלי

אם בעבר כדי לרכוש רכב חשמלי היו צריכים לייבא את הרכב באופן אישי, הרי שהיום רכבים חשמליים הפכו לברי השגה. הם מבוקשים וזוכים לאהדה גדולה בקרב הציבור הישראלי. ולא לחינם. מיום ליום יותר ויותר אנשים עוברים לרכב חשמלי. כאן ריכזנו עבורכם את הסיבות למעבר לרכב חשמלי, סיקרנו עבורכם את רכבי סיטרואן המובילים. הכל במטרה להקל עליכם אחר מציאת המידע המבוקש.

 

למה לעבור לרכב חשמלי?

אם נבדוק בשטח, נגלה שלמרות היתרונות הרבים של הרכב החשמלי, עדיין נמכרים יותר רכבים בעלי מנוע בעירה פנימי, מחירי הרכבים החשמליים מתייקרים בשל כשלי הייבוא וכל זאת לא מונע מכולנו לעבור לרכב חשמלי. אז מה הסיבה לכך?

אם נבחן את העניין לעומק נגלה שמדובר בשלל יתרונות רבים המובילים לכך. אך היתרון המוביל הוא דווקא החיסכון בהפעלת רכב חשמלי לעומת הפעלת רכב בעלת מנוע בעירה פנימי, הוא זה שמכריע בסופו של דבר.

 

מהם היתרונות במעבר לרכב חשמלי?

רכב חשמלי נהנה מיתרונות רבים ומגוונים, כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות המובילים.

 

שמירה על סביבה ירוקה

אנו חיים בדור בו המודעות לשמירה על הסביבה הירוקה נרכש מגיל קטן. כולנו יודעים שרכבים בעלי מנוע בעירה פנימית מביא לפליטת גזים ושמנים רעילים וכך הסביבה נפגעת. רכב חשמלי מאפשר חוויית נסיעה מהירה ובטוחה ללא זיהום אוויר וללא פליטת גזים ומזהמים נוספים.

 

חוויית נסיעה שקטה

הנסיעה ברכב חשמלי היא חווייתית ושקטה. מנוע בעירה פנימי המופעל על ידי דלק, מרעיש ומשמיע קול. לעומת זאת, רכב חשמלי מחליק עניינים ונוסע על הכביש מצורה שקטה וחלקה.

 

חיסכון בהטענה

לפני כל נסיעה, אתם צריכים להטעין את הרכב בדלק שעולה לא מעט. מחיר ההטענה של רכב חשמלי הוא אפסי והחיסכון המצטבר הוא גדול.

 

בלאי מופחת

רכב חשמלי לא מכיל כל כך הרבה חלקים פנימיים כמו רכב בעל מנוע בעירה פנימי. מסיבה זו הוא גם מאריך יותר חיים ופחות מצריך תיקוני מוסך. התחזוקה השוטפת שלו קלה בהרבה והמרוויח הראשי הוא בעל הרכב.

 

נסיעה בטוחה יותר

רכבים חשמליים מעודכנים מגיעים עם חיישני בטיחות המגבירים את בטיחות הנסיעה. כך גם חברות הביטוח מכירות ברכבים אלו כבטוחים יותר ומחיר הביטוח עבורן הוא זול יותר.

 

סקירת דגמי Citroen

סיטרואן מצטיינת ברכבים בעלי טווח נסיעה רב.

 

סיטרואן e-C4

מדובר ברכב משפחתי מרווח, מאובזר ונוח מנוע חשמלי של 1336 כ"ס, טווח נסיעה של 361 ק"מ, אבזור דיגיטלי וחיישני בטיחות לחוויית נהיגה בטוחה ומהנה.

 

המכוניות המסחריות של סיטרואן

סיטרואן מייצרת גם רכבים מסחריים חשמליים: ברלינגו וסיטרואן ג'אמפי.

 

e-Berlingo

מנוע חשמלי רב עוצמה, טנדר הנמכר ביותר בארץ. מהירות מירבית של 26.5 ק"מ ועוד.

 

e-Jumpy

כבר כינו אותו בתואר "וואן השנה" בגלל הנתונים שלו. הוא מעוצב, נוח, חסכוני ויעיל במיוחד.

ג'יפ

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »