חייל? יש לנו סוד לספר לך

יש רק מקום אחד שבו מומלץ להתחייל, החל מביגוד ועד הלבשה תחתונה, תרמילים ותיקי רחצה, כל מה שאתם צריכים כדי להתייצב מוכנים וערוכים בפקודה למבצע! מבצע מארז זהב לחייל ולחיילת, כמובן. אז כרטיס כוכבים הצג כי זה הזמן לרכוש בחוכמה, לא לשכוח שום דבר מהפק״ל, שלושים שניות זוז, מלאו את הסל, ריכשו הכל בנוחות וחוכמה וקבלו הנחות ומשלוחים עד הבית לגיוס נפלא!

 

נ.צ. למשימה

רשת טקטיקל זון היא הרשת המקצועית והטובה ביותר למתגייסים צעירים, לחיילים ומפקדים, שוטרים ואוהבי קמפינג. בחנויות ובאתר שלנו תוכלו למצוא מוצרי היגיינה, הלבשה תחתונה, ציוד צבאי, תרמילים ותיקי רחצה. תוכלו גם למצוא מוצרים שישפצרו ויקלו עליכם נשיאה וארגון ציוד ויגנו עליו מפגעי מזג אויר או שחיקה. החנויות שלנו פרושות בצפון הארץ ובמרכזה והאתר שלנו מציע משלוחים לכל חלקי הארץ במהירות ויעילות.

 

כוכבים הכנס, שק!

כמתגייסים חדשים בקרוב תקבלו רשימת ציוד החובה שלכם לקראת הגיוס, על מנת שתוכלו לרכוש את המוצרים, תקבלו מצה״ל כרטיס כוכבים כאשר ערכו של כל כוכב הינו שקל אחד. מומלץ לרכוש את כל המוצרים במקום אחד במחירים משתלמים, ליהנות ממבצעים ומהנחות על מוצרים מסויימים על מנת שתוכלו להצטייד בכל הדרוש לכם ושלא יחסר לכם דבר. בכל החנויות שלנו וגם באתר ניתן להשתמש בכרטיס הכוכבים.

 

היכונו למבצע!

על מנת להקל עליכם, החייל או החיילת הצעירים, את הרכישה הראשונית, ריכזנו עבורכם חבילות מתגייס ומתגייסת שמכילה את כל מה שתזדקקו לו בימיכם הראשונים בצה״ל. במידה וכבר צברתם פז״ם, תוכלו למצוא אצלנו הנחות, מבצעים וחבילות נוספות לכל דרגה ולכל חיל, על מנת שתוכלו לשדרג, לייעל ולשאת בצורה נוחה ובטוחה את הנשק, החפצים האישיים שלכם והציוד הצבאי ולהגן עליהם מבלאי, שחיקה ומפגעי מזג אויר.

 

פ.ז.צ.ת.א

הם כבר מזמן לא ראשי תיבות של תרגיל אימון צבאי, אלא פרו, זימבבואה, צפון הודו, תאילנד וכמובן ארה״ב. יוצאים למסע הגדול אחרי הצבא? אצלנו תוכלו להצטייד בכל מה שתזדקקו לו לכל סוג של מזג אויר ותנאי דרך. אצלנו תוכלו למצוא ביגוד תחתון מגן ומחמם לאתרים קרים או מנדף זיעה ומגן מפני השמש באתרים הלחים והחמים, תוכלו להצטייד בתרמילים, תיקים לכסף ומסמכים, ציוד להגנה עצמית ועוד כדי שתוכלו להתמקד בהנאה מן הטיול הגדול בצורה מוגנת, בטוחה ונוחה.

 

היכון, התחייל, צא!

בין אם אתם לקראת גיוס, חיילים בעלי פז״ם, שוטרים או מוצ׳ילרוס, ברשת החנויות טקטיקל זון תמצאו את כל הציוד הנדרש לכם, מהלבשה תחתונה ועד למוצרי היגיינה, תרמילים וציוד צבאי,

אצלנו תוכלו לשלם באמצעות כרטיס הכוכבים, לחסוך בכסף וליהנות מהנחות ומבצעים על מנת שגם השירות הצבאי שלכם יהיה נוח, בטוח ומוצלח, גיוס קל ונעים!

צלפים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »