חמש סיבות לקנות נכס בדובאי

אם אתם מתעניינים בשוק הנדל״ן העולמי בוודאי שמעתם על השקעות נדל״ן בדובאי. אולי אתם שואלים את עצמכם למה כל כך הרבה אנשים מדברים על כך? האם זו אכן השקעה משתלמת ובכלל במה כרוך קניית נדל״ן בדובאי? כמובן שכמו כל השקעת נדל״ן הדבר הכי חשוב הוא ללמוד את השוק והשטח בצורה מעמיקה על מנת לבצע השקעות חכמות ומניבות. הכנו לכם מדריך שיעזור לעשות קצת סדר בבלגן – מדוע השקעה בדובאי נחשבת להשקעה טובה ומה עוד חשוב לדעת – חמש הסיבות הכי מרכזיות לקניית נכס בדובאי קדימה מתחילים!

 

חמשת הסיבות המובילות לקניית נכס בדובאי

 

בירוקרטיה, מיסים ואשרת שהייה

נתחיל דווקא בסיבה הכי ״משעממת״ כביכול אבל חשובה ומרכזית – בירוקרטיה! רכישת נכס עלולה לגרור המון עבודה, מומחים, עורכי דין וכדומה. בדובאי רישום נכסים הוא קל יותר. למעשה קלות עשיית העסקים במדינה גבוהה, והיא נמצאת בראש הדירוגים בתחום זה בעולם. דברים כגון היתרי בנייה מהירים ובאופן כללי טיפול מהיר, נעים וחכם במשקיעים שבאים מבחוץ הופך אותה ליותר ויותר אטרקטיבית בתחום השקעות הנדל״ן בכל העולם.

בנוסף ולא פחות חשוב – מיסים! בעוד שבכל מקום אחר תצטרכו לשלם מיסים גבוהים על רווחים, בנדל״ן בדובאי הדבר איננו כך. כמו כן קניית דירה בדובאי תתן לכם את האפשרות לקבל בקלות אשרת שהייה של עשר שנים, מה שמאד יקל עליכם לעקוב אחרי הנכס, וגם להנות מהמדינה המדהימה! אלה הן סיבות מצוינות שמקלות מאד על רכישת נכס וניהולו והופכות את ההשקעה להשקעה בעלת פוטנציאל מדהים.

נדל"ן

השכרה קלה יחסית

דובאי היא עיר מלאה בצמיחת מרכזי עסקים ובאטרקציות תיירותיות שכל הזמן רק הולכות וגדלות, באופן כללי מדובר באחת המדינות הכי צומחות בשנים האחרונות. אם תעשו טיול לדובאי תוכלו לראות כמה מרכזי עסקים גדולים, חדשים ופעילים יש שם. בגלל כמות התיירות והעסקים שהגיעה אל העיר בחמש שנים האחרונות, קיים ביקוש גדול לדירות, לכן השכרת הדירה היא קלה יחסית וסביר להניח שתמיד תוכלו למצוא שוכרים לנכס שלכם.

 

ערך הנכס יציב

בתור משקיעי נדל״ן אתם בוודאי יודעים כמה חשוב ללמוד את תנודות השוק האפשריות. נכון, שאף אחד לא יכול לדעת, אך אנו כן יכולים לראות שבשנים האחרונות שוק הנדל״ן בדובאי מאד יציב ורק מטפס למעלה. בגלל שהמדינה כולה נמצאת בצמיחה כלכלית נרחבת סביר להניח שמגמת הצמיחה תמשך וערך הנכס ישאר יציב ואף יטפס למעלה.

 

מחירים זולים

דובאי מצד אחד הולכת והופכת להיות אחד ממרכזי העסקים הגדולים בעולם ומצד שני עדיין הנכסים בה עדיין לא נמכרים במחירי עתק. זה מאפשר למגוון סוגים של משקיעים לקנות נכסים ואפשר להתחיל גם מסכומים נמוכים יחסית בשוק הנדל״ן. אז אם אתם שוקלים להתחיל להשקיע בנדל״ן, או אם אתם כבר שנים בתחום, כך או כך חיקרו על העיר ויכול להיות שתחליטו שההשקעה הבאה שלכם תהיה בעיר המודרנית, המרתקת והצומחת – דובאי!

השקעות בדובאי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא